| GuidZP400 | 
						
															3bf3683f-9f53-464f-9991-8393ef693789
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															597846-N-2018
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Uniwersytet Jagielloński
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															---
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															ul. Gołębia
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															24
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Kraków
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															31-007 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															małopolskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															124 324 450
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															124 324 451
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															bzp@adm.uj.edu.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.uj,edu.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony internetowej | 
						
															www.przetargi.uj.edu.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															8
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | 
						
															uczelnia publiczna
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															www.przetargi.uj.edu.pl 
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															www.przetargi.uj.edu.pl 
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Oferty należy składać w wersji papierowej w Dziale Zamówień Publicznych UJ.
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków.
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy monitorów dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															80.272.196.2018
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy monitorów dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera załącznik A do SIWZ.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															30231300-0
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w miesiacach | 
						
															6
													 | 
					
							                									
						| Informacje na temat katalogow | 
						
															Umowa w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zawarta na okres 6 miesięcy od daty zawarcia umowy z ewentualną możliwością jej przedłużenia o kolejne 3 miesiące, pod warunkiem niewyczerpania się kwoty określonej w podpisanej umowie. W sytuacji niewyczerpania się kwoty umowy do upływu 6 miesięcy i braku podpisania aneksu przedłużającego jej trwanie, umowa wygasa. 
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali 2 (dwie) dostawy (tj. odrębne kontrakty) sprzętu komputerowego, o wartości łącznej wykazanych dwóch dostaw nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100). Przez „odrębny kontrakt” zamawiający rozumie jedno, odpłatne zamówienie.
													 | 
					
							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 2 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 4 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 8 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykaz dostaw potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu wraz z dowodami określającymi czy dostawy w nim zamieszczone zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
													 | 
					
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 
						
															Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1. opisu/ów technicznego/ych sporządzonych przez producenta i/lub wydruk/i ze stron internetowych producenta, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych materiałów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. Wykonawca powinien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji dotyczą materiały. Zamawiający dopuszcza złożenie wyżej wskazanych dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków przedmiotowych w języku angielskim.
													 | 
					
							                							                									
						| Czy wadium | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wadium | 
						
															1.	Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę wynoszącą 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych, 00/100).
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2016 poz. 359 ze zm.).
3.	Wadium w pieniądzu należy wnieść  przez dokonanie przelewu bankowego na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za moment wniesienia wadium uważa się wpis na rachunku bankowym Zamawiającego.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															Zamawiający przewiduje zmiany zapisów umownych zgodnie z zapisami załącznika nr 3 do SIWZ (wzór umowy).
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2018-08-09T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															10:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |