Zakup mebli

Data publikacji 2018-08-01
Data zakończenia 2018-08-09 00:00:00
Instytucja Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
Miejscowość Dęblin
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590050-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1 – „Meble dla ACSL”
Zadanie nr 2 – „Fotele obrotowe dla OSPSRL”
Zadanie nr 3 - „Krzesła, fotele biurowe dla Działu Zabezpieczenia”
Zadanie nr 4 – „ Komoda biurowa”
Zadanie nr 5 – „Meble eventowe dla Wydziału Wychowawczego”
Zadanie nr 6 – „Łóżka piętrowe
Zadanie nr 7 – „Regał magazynowy, wózek dla stołówki”
Zadanie nr 8 – „Szafy stalowe klasy A”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadani 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 30fe7e1b-5bb2-4f57-9cb0-7099bfa5f05c
Biuletyn 590050-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
Regon 6005921600000
Zamawiajacy adres ulica Dywizjonu 303
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Dęblin
Zamawiajacy kod pocztowy 08-521
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 261 517 453
Zamawiajacy fax 261 517 452
Zamawiajacy email zp@wsosp.pl
Adres strony url www.wsosp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wsosp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wsosp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dywizjonu 303 nr 35 (Rektorat- Pałac Jabłonowskich) kancelaria jawna – pok. nr 116 (Wjazd do Rektoratu- Pałacu Jabłonowskich możliwy również od strony os. Lotnisko, od ul. płk. Pilota Szczepana Ścibiora)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych ul. Dywizjonu 303 nr 35 08 – 521 Dęblin
Nazwa nadana zamowieniu Zakup mebli
Numer referencyjny Zp/pn/60/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 – „Meble dla ACSL” Zadanie nr 2 – „Fotele obrotowe dla OSPSRL” Zadanie nr 3 - „Krzesła, fotele biurowe dla Działu Zabezpieczenia” Zadanie nr 4 – „ Komoda biurowa” Zadanie nr 5 – „Meble eventowe dla Wydziału Wychowawczego” Zadanie nr 6 – „Łóżka piętrowe Zadanie nr 7 – „Regał magazynowy, wózek dla stołówki” Zadanie nr 8 – „Szafy stalowe klasy A” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadani 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Zadania 1,2,3,4,6,7,8 - maksymalny termin realizacji zamówienia - 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy; Zadanie 5 - maksymalny termin realizacji zamówienia - 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: Karty katalogowe oferowanych mebli - zadania 1,2,3,4,6,7,8.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z § 14 Zmiana umowy wzoru umowy
IV 4 4 data 2018-08-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble dla ACSL
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 – „Meble dla ACSzL” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Fotele obrotowe dla OSPSRL
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 – „Fotele obrotowe dla OSPSRL” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Meble dla Działu Zabezpieczenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 - „Meble dla Działu Zabezpieczenia” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Komoda biurowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 – „ Komoda biurowa” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Meble eventowe dla Wydziału Wychowawczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 5 – „Meble eventowe dla Wydziału Wychowawczego” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Łóżka piętrowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 6 – „Łóżka piętrowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadani 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Regały magazynowe, wózek dla stołówki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 7 – „Regał magazynowy, wózek dla stołówki” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadani 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Szafy stalowe klasy A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 8 – „Szafy stalowe klasy A” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadani 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)