Data publikacji |
2018-08-01 |
Data zakończenia |
2018-08-13 00:00:00 |
Instytucja |
Szkoła Podstawowa nr 18 w Olsztynie |
Miejscowość |
Olsztyn |
Województwo |
warmińsko-mazurskie |
Branża |
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
- Produkty mleczarskie,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
597734-N-2018 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
151000009, 158100009, 155000003, 154000002, 31000002, 152200006 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
a7c95c14-1834-402a-9c9e-41495e643afc
|
Biuletyn |
597734-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 18 w Olsztynie
|
Regon |
71641900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żytnia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
71
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10822
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
089 527 15 65
|
Zamawiajacy fax |
089 527 15 65
|
Zamawiajacy email |
sp18@sp18.internetdsl.pl
|
Adres strony url |
http://www.sp18.olsztyn.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://www.sp18.olsztyn.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.sp18.olsztyn.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.sp18.olsztyn.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą na adres: Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Orła Białego w Olsztynie, 10 - 822 Olsztyn ul. Żytnia 71,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 18 im. Orła Białego w Olsztynie przy ul. Żytniej 71
|
Numer referencyjny |
SP18.230.13.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem
zamówienia jest: dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 18 im.
Orła Białego w Olsztynie przy ul. Żytniej 71. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż wraz z
dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem artykułów spożywczych do siedziby
Zamawiającego oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku Szkoły. Przedmiot
zamówienia został podzielony na części: Część 1 – Mięso i produkty mięsne, Część 2 – pieczywo, świeże
wyroby piekarskie i ciastkarskie, Część 3 – Produkty mleczarskie, Część 4 – Produkty spożywcze suche i
inne, Część 5 – Warzywa i owoce, jaja, Część 6 - Ryby mrożone, oraz warzywa i owoce mrożone
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-09-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.Zamawiający nie stawia szczegółowych
wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie obowiązującego prawa
żywnościowego, a w szczególności zgodnie z poniższymi aktami prawnymi: Ustawą z dnia 25 sierpnia
2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z dnia 27 września 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z
późn. zm. wraz nowelizacją Dz.U. 2015 poz. 35 o zmianie ustawy o bezpieczeństwie żywności i
żywienia), Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.
U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.),Rozporządzenie WE nr 852/2004 Parlamentu
Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz.
UE L 139 z 30.04.2004 r.). Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym gwarantującym dowóz
surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnoście dopuszczenia do
kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki
higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty
przydatności do spożycia, temperatury przewozu).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
IV 4 4 data |
2018-08-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i produkty mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mięsa i
produktów mięsnych na zasadach określonych w SIWZ. Obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez
Wykonawcę własnym transportem artykułów spożywczych do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie
towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku Szkoły
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieczywa,świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich na zasadach określonych w SIWZ. Obejmuje sprzedaż wraz z
dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem artykułów spożywczych do siedziby Zamawiającego
oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku Szkoły.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawaproduktów mleczarskich na zasadach określonych w SIWZ. Obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem artykułów spożywczych do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie
towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku Szkoły.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Produkty spożywcze suche i inne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawaproduktów spożywczych suchych i innych na zasadach określonych w SIWZ. Obejmuje sprzedaż wraz z
dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem artykułów spożywczych do siedziby Zamawiającego
oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku Szkoły.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce, jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03100000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa warzyw, owoców i jaj na zasadach określonych w SIWZ. Obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę
własnym transportem artykułów spożywczych do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie towaru do
pomieszczeń magazynowych w budynku Szkoły.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Ryby mrożone, warzywa i owoce mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa ryb
mrożonych, warzyw i owoców mrożonych, na zasadach określonych w SIWZ. Obejmuje sprzedaż wraz z
dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem artykułów spożywczych do siedziby Zamawiającego
oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku Szkoły
|
| |