GuidZP400 |
1ba82565-6ee6-4122-abde-51a6e44c035b
|
Biuletyn |
597685-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
|
Regon |
23082139700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 11-go Listopada
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świeradów-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59850
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 816 471
|
Zamawiajacy fax |
757 816 585
|
Zamawiajacy email |
zp@swieradowzdroj.pl
|
Adres strony url |
http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oś 7. Infrastruktura edukacyjna, działanie 7.1 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną, poddziałanie 1 Osi -7.1.1 inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną - konkursy horyzontalne.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub przesłać na poniższy adres. W wypadku przesłania oferty będzie się liczyła data jej wpłynięcia do siedziby zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11 Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, informatycznego, i multimedialnego na potrzeby projektów: Rozbudowa Miejskiego Zespołu Szkół w Świeradowie - Zdroju przy ul. Marii Skłodowskiej - Curie 2 „Fabryka młodych inżynierów”, Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Świeradowie - Zdroju wraz z wyposażeniem.
|
Numer referencyjny |
OGMiI.271.18.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego, informatycznego i multimedialnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Miejskiego Zespołu Szkół w Świeradowie-Zdroju przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 2, Szkoły Podstawowej nr 2 w Świeradowie-Zdroju przy ul. Sanatoryjnej 3, zgodnie z wykazem dostarczonym Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
Laptop z oprogramowaniem 16 szt.
Komputer typu AiO 19 szt.
Monitor interaktywny 5 szt.
Wizualizer 5 szt.
Drukarka 3D 1 szt.
Skaner 3D 1 szt.
Mikroskop z kamerą 1 szt
Monitory telewizji hybrydowej 4 szt.
Serwer telewizji hybrydowej 1 szt.
Punkty WiFi 6 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Informacje na temat katalogow |
UWAGA: Termin wykonania zamówienia, stanowi kryterium oceny ofert.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy wypełnione w zakresie wskazanym w punkcie 5 i 5a SIWZ dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, ZAWARTE W DRUKU OFERTA.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Szczegółowy wykaz oferowanych produktów – w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SOPZ stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów technicznych.
Ponadto, jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie produkt równoważny, to wykaz musi zawierać nazwę produktu (typ, producenta), oraz dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika z podaniem ich parametrów technicznych.
Dokumenty potwierdzające jakość zaoferowanych produktów:
1) Oświadczenie producenta w języku polskim, potwierdzające, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, pochodzi z legalnego kanału dystrybucyjnego określonego przez producenta na terenie kraju i nie był używany w żadnym innym projekcie na terenie Unii Europejskiej.
Komputery AiO oraz laptopy:
2) Deklaracja zgodności CE,
3) Certyfikat ISO 9001,
4) Certyfikat ISO 14001,
5) Certyfikat Microsoft potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z oferowanym systemem operacyjnym (wydruk ze strony Microsoft WHCL).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie:
1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
2) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów z podaniem nazwy, modelu i producenta wraz z parametrami technicznymi potwierdzającymi, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz w przypadku komputerów AiO, Laptopów i serwera wyniki testów, o których mowa w SOPZ.
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego.
Wykonawcy będą musieli złożyć dokumenty określone w punkcie 6.2.2 ppkt od 1) do 5) SIWZ na każde żądanie zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-08-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
|