Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego w ramach projektu „Power up your Business in Małopolska”.

Data publikacji 2018-08-02
Data zakończenia 2018-08-10 00:00:00
Instytucja Kraków Nowa Huta Przyszłości Spółka Akcyjna
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 598460-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego, w ramach projektu „Power up your Business in Małopolska”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do siwz. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części:

Część I Parasole
a. Parasole duże, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 50 zł netto – 75 sztuk.
b. Parasole składane, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 50 zł netto – 75 sztuk.

Część II Akcesoria reklamowe
a. Czteroelementowy zestaw do wina, którego cena jednostkowa nie może przekroczyć 50 zł netto – 100 szt.
b. Torby na zakupy składane w kształt jabłka, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 10 zł netto – 200 szt.
c. Torby na zakupy z uchem, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 10 zł netto – 100 szt.

Część III Videobroszury
a. Videobroszury, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 100 zł netto – 100 sztuk.

Część IV Wyroby korkowe
a. Zestaw czterech podkładek korkowych pod kubek, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 10 zł netto – 42 sztuki.

Część V Artykuły biurowe
a. Eleganckie teczki papierowe z notesem, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 10 zł netto – 250 sztuk.
b. Notesy w twardej oprawie – 550 szt.

Część VI Wyroby włókiennicze
a. Poduszka turystyczna typu „rogal”, której cena jednostkowa nie może przekroczyć 50 zł - 100 sztuk.

Część VII Małopolskie miody
a. Zestaw trzech miodów z Małopolski. Wartość zestawu nie może przekroczyć 50 złotych netto – 48 sztuk.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7c0182d3-cbae-4cf7-828e-a1d6b5eced1f
Biuletyn 598460-N-2018
Zamawiajacy nazwa Kraków Nowa Huta Przyszłości Spółka Akcyjna
Regon 360968895
Zamawiajacy adres ulica Osiedle Willowe
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 348 01 55,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamowienia@knhp.com.pl,
Adres strony url http://www.knhp.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.knhp.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.knhp.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się zgodnie z wyborem Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481, z 2018 r. poz. 106, 138, 650 i 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kraków Nowa Huta Przyszłości Spółka Akcyjna, Osiedle Willowe 30, 31-902 Kraków.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego w ramach projektu „Power up your Business in Małopolska”.
Numer referencyjny X.WN.4.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego, w ramach projektu „Power up your Business in Małopolska”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do siwz. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części: Część I Parasole a. Parasole duże, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 50 zł netto – 75 sztuk. b. Parasole składane, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 50 zł netto – 75 sztuk. Część II Akcesoria reklamowe a. Czteroelementowy zestaw do wina, którego cena jednostkowa nie może przekroczyć 50 zł netto – 100 szt. b. Torby na zakupy składane w kształt jabłka, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 10 zł netto – 200 szt. c. Torby na zakupy z uchem, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 10 zł netto – 100 szt. Część III Videobroszury a. Videobroszury, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 100 zł netto – 100 sztuk. Część IV Wyroby korkowe a. Zestaw czterech podkładek korkowych pod kubek, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 10 zł netto – 42 sztuki. Część V Artykuły biurowe a. Eleganckie teczki papierowe z notesem, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 10 zł netto – 250 sztuk. b. Notesy w twardej oprawie – 550 szt. Część VI Wyroby włókiennicze a. Poduszka turystyczna typu „rogal”, której cena jednostkowa nie może przekroczyć 50 zł - 100 sztuk. Część VII Małopolskie miody a. Zestaw trzech miodów z Małopolski. Wartość zestawu nie może przekroczyć 50 złotych netto – 48 sztuk.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 48899,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, chyba że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części XII.1. i w formie określonej w części XI siwz ofertę składającą się z wypełnionego formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. VII.1. SIWZ. W formularzu oferty oprócz ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia należy podać również termin dostawy przedmiotu zamówienia (liczony w pełnych dniach od terminu podpisania umowy). W przypadku, gdy Wykonawca w złożonej ofercie nie wskaże terminu dostawy przedmiotu zamówienia lub zaoferuje czas dostawy dłuższy niż 30 dni, wówczas oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 87 Ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-08-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego w ramach projektu "Power up your Business in Małopolska".
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część I Parasole a. Parasole duże, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 50 zł netto – 75 sztuk. • Parasol duży, wytrzymały na wiatr; • Pasek spinający zakończony rzepem, guzikiem lub zatrzaskiem w kolorze czaszy parasola; • Długość parasola: 100 cm (+/- 10%); • Średnica czasy po rozłożeniu: 130 cm (+/- 10 %); • Czasza parasola wykonana z poliestru pongee w kolorze czarnym lub ciemnogranatowym; • Stelaż wykonany z odpornego na złamania włókna szklanego lub węglowego; • Centralna rurka (trzon parasola) wykonana z włókna szklanego lub węglowego; • Sposób otwierania: półautomatyczny; • Ilość brytów (żeber stelaża): minimum 8; • Regulowany pasek „na ramię”, mocowany przy pomocy metalowych zapięć do rączki i „szpica” parasola, z możliwością odpinania; • Pokrowiec w kolorze parasola, wykonany z poliestru lub innego materiału • Prosta rączka „golfowa”, w dowolnym kolorze; • Nadruk logotypów na pokrowcu i czaszy parasola, metodą dowolną, kolor biały (zestawienie logotypów zgodne z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej – część II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia) b. Parasole małe, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 50 zł netto – 75 sztuk. • Parasol składany, wytrzymały na wiatr; • Pasek spinający zakończony rzepem, guzikiem lub zatrzaskiem w kolorze czaszy parasola; • Długość parasola po rozłożeniu: 100 cm (+/- 10%); • Średnica czaszy po rozłożeniu: 80 cm (+/- 10 %); • Długość parasola po złożeniu: 30 cm (+/- 10%); • Prosta rączka „golfowa” posiadająca „pętelkę”, którą można owinąć wokół ręki; • Trzon parasola składany na trzy razy (3-sekcyjny) wykonany z włókna szklanego lub węglowego; • Stelaż wykonany z włókna szklanego lub węglowego; • Sposób otwierania: półautomatyczny; • Czasza parasola wykonana z poliestru pongee w kolorze czarnym lub ciemnogranatowym; • Ilość żeber stelaża: minimum 8; • Pokrowiec w kolorze parasola, wykonany z poliestru lub innego materiału; • Nadruk logotypów na pokrowcu i czaszy parasola, metodą dowolną, kolor biały (zestawienie logotypów zgodne z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej – część II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego w ramach projektu "Power up your Business in Małopolska".
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część II Akcesoria reklamowe a. Czteroelementowy zestaw do wina, którego cena jednostkowa nie może przekroczyć 50 zł netto – 100 szt. • Zestaw składający się z czterech elementów wykonanych ze stali nierdzewnej, w kolorze stali nierdzewnej:  Nóż barmański (otwieracz, korkociąg, nożyk) – długość 11 cm, szerokość 3 cm (+/- 5% dla obu wymiarów);  Lejek z korkiem – długość 10,5 cm (+/- 5%);  Zatyczka do butelki – długość 9 cm (+/- 5%);  Pierścień na butelkę – średnica 20-30 mm, szerokość 20 mm, wysokość 40 mm (+/- 5%); • Elementy zestawu wyłożone na czarnym wypełnieniu; • Opakowanie: drewniana szkatuła w kształcie walca lub prostopadłościanu o wymiarach:  Prostopadłościan: długość 17 cm, szerokość 14,5 cm, wysokość 4,6 cm (+/- 5%);  Walec: średnica 15 cm, wysokość 4,6 cm (+/- 5%); • Kolor szkatuły: odcienie drewna; • Drewno lakierowane lub impregnowane; • Grawer z logotypem na górnej zewnętrznej i dolnej zewnętrznej części szkatuły (zestawienie logotypów zgodne z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej – część II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia) b. Torby na zakupy składane w kształt jabłka, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 10 zł netto – 200 szt. • Torba na zakupy, która po złożeniu ma kształt jabłka łącznie z zielonymi elementami imitującymi liście; • Wymiary po rozłożeniu: 33x58 cm, pojemność 15 l (+/- 5% dla wszystkich wymiarów); • Tworzywo: poliester, poliester 190T, poliamid (nylon); • Wzmocnione szwy; • Kolor po rozłożeniu: czerwony; • Kolory po złożeniu: czerwony z zielonymi elementami imitującymi liście jabłka • Szerokość uchwytu: 4 cm (+/- 5%) • Na złożonej torbie, która kształtem przypomina jabłko metka z umieszczonymi logotypami; • Nadruk: w kolorze; • Po złożeniu torba posiada uchwyt, który umożliwia jej przypięcie (karabińczyk) • Logotypy umieszczone na rozłożonej torbie (zestawienie logotypów zgodne z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej – część II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia) c. Torby na zakupy z uchem, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 10 zł netto – 100 szt. • Torba z uchem, bez uchwytu na ramię (otwór do trzymania umieszczony w górnej środkowej części torby); • Wymiary uchwytu: wysokość 2,5 cm (+/- 5%), szerokość 8 cm (+/- 5%); • Wymiary torby: długość 40 cm (+/- 5%), szerokość 35 cm (+/- 5%), szerokość podstawy po rozłożeniu 7,5 cm (+/- 5%); • Kolor torby: czarny; • Tworzywo: bawełna (gramatura min. 300 gr/m²) lub flizelina (gramatura min. 90 gr/m2); • Logotypy umieszczone z przodu i z tyłu torby, metodą dowolną, kolor biały (zestawienie logotypów zgodne z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej – część II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego w ramach projektu "Power up your Business in Małopolska".
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część III Videobroszury a. Videobroszury, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 100 zł netto – 100 sztuk. • Wymiary broszury: A5 (210x148mm) (+/- 10%); • Materiał wykonania broszury (oprawa): papier o gramaturze min. 350 gr/m²; • Kolor broszury (oprawy): biały; • Układ broszury: poziomy, otwierana wzdłuż krótszej krawędzi, ekran umieszczony centralnie w prawej części broszury; • Ekran LCD: przekątna min. 4 cale max. 5 cali; • Wbudowana pamięć: min. 1GB; • Rozdzielczość obrazu – min. 800x480px; • Wbudowany głośnik: min. 8Ω2W; • Możliwość regulacji głośności; • Pojemność baterii: min. 520mAh; • Przyciski sterujące: co najmniej play/stop; • Broszura z możliwością ładowania urządzenia oraz transfer plików z komputera do broszury przy pomocy kabla USB; • Obsługiwane formaty video – MP4, AVI, MPG, MOV, RMVB; • Nadruk w kolorze, z trzech stron broszury (zestawienie logotypów zgodne z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej – część II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego w ramach projektu "Power up your Business in Małopolska".
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 420,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część IV Wyroby korkowe a. Zestaw czterech podkładek korkowych pod kubek, cena jednostkowa zestawu nie może przekroczyć 10 zł netto – 42 sztuki. • Zestaw składa się z czterech korkowych podkładek pod kubek z wizerunkiem zabytków Krakowa; • Grubość podkładki: 3 mm; • Rozmiar: długość krawędzi – 9,4 cm (+/- 10%); • Produkt wykonany z korka i barwnej grafiki, która wykonana jest metodą przypominającą malowanie akwarelami; • Grafiki, wykonane metodą przypominającą malowanie akwarelami drukowane na podkładce zapewni Wykonawca (wymagana jest zgoda Zamawiającego); • Opakowanie: zestaw czterech podkładek powinien być łącznie zapakowany w opakowanie chroniące przed uszkodzeniami mechanicznymi produktów, wytrzymałe, przeźroczyste pudełko z folii PCV uzupełnione tekturową wkładką umieszczoną w górnej części opakowania, z nadrukiem zestawu logotypów; • Logotypy umieszczone na tekturowej podkładce w górnej części opakowania (zestawienie logotypów zgodne z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej – część II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego w ramach projektu "Power up your Business in Małopolska".
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 15579,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część V Artykuły biurowe a. Teczki papierowe z notesem, których cena jednostkowa nie może przekroczyć 10 zł netto – 250 sztuk. • Format: teczka na dokumenty w formacie A4 (+/-1 cm); • Materiał: karton; • Kolor teczki: biała; • Gramatura: min. 450 gr/m²; • Teczka otwierana wzdłuż dłuższego boku, wyposażona w gumkę do zamykania, lakierowana; • Kolor gumki do zamykania: biała; • Po prawej wewnętrznej stronie teczki zakładka do umieszczenia materiałów promocyjnych; • Mocowanie na długopis umieszczone wewnątrz teczki; • Wbudowany notes po lewej, wewnętrznej stronie; • Format notesu: A4 – dopasowany do wymiarów teczki; • Liczba kartek w notesie: min. 20; • Gramatura notesu: min. 80 gr/m² (+/- 5%); • Kartki: czyste; • Kolor kartek notesu: biały; • Nadruk logotypów na teczce: full kolor, technika dowolna; • Logotypy umieszczone na pierwszej, zewnętrznej stronie teczki oraz na ostatniej zewnętrznej stronie teczki (zestawienie logotypów zgodne z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej – część II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia) b. Notesy w twardej oprawie – 550 szt. • Format: A5; • Notes otwierany wzdłuż dłuższego boku; • Okładka:  twarda oprawa introligatorska  skóropodobna faktura  zaokrąglone rogi  kolor: ciemnogranatowy lub ciemnoszary • Kartki notesu z lekko widocznymi liniami (przerywanymi); • Gramatura kartek min. 100 gr/m² • Kolor kartek: jasny ecru lub inny zbliżony; • Kartki notesu szyte ze sobą i oprawione; • Ilość kartek: minimum 90; • Gumka do zamykania notesu w kolorze okładki notesu; • Tasiemka do zaznaczania stron w kolorze czerwonym; • Gumka do umieszczenia w niej długopisu („na długopis”) w kolorze okładki notesu; • Kieszonka (przypominająca kopertę, umożliwiająca umieszczenie w niej drobnych dokumentów) umieszczona przy tylnej okładce wewnątrz notesu; • Grawer na przedniej oraz tylnej okładce (zestawienie logotypów zgodne z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej – część II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego w ramach projektu "Power up your Business in Małopolska".
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część VI – Wyroby włókiennicze a. Poduszka turystyczna typu „rogal” (ilość: 100 sztuk): • Wymiar: szerokość: 30 cm; długość: 26 cm; wysokość: 10 cm; (+/- 10 % na każdym wymiarze); • Materiał: bawełna/Elastan/Poliester/velur; • Wypełnienie: granulat/kulka silikonowa; • Wygląd: poduszka wykonana z tkaniny ze wzorem regionalnym (krakowskie kwiaty/tkanina tybet) lub parzenicy. • Do poduszki powinna być przytwierdzona metka z logotypami (zestawienie logotypów na białej metce) zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej patrz część II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia; • technika: metkowanie; • kolor: pełen kolor.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby promocji gospodarczej Województwa Małopolskiego w ramach projektu "Power up your Business in Małopolska".
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2400,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część VII – Małopolskie miody (kod CPV: 15831600-8 Miód): a. Zestaw trzech miodów z Małopolski (ilość: 48 sztuk): • Specyfikacja: miody powinny pochodzić z małopolskich pasiek pszczelich; • Kompozycja trzech miodów, które znajdą się w zestawie powinna być dobrana przez Wykonawcę (miód różnego rodzaju, np. wielokwiatowy, rzepakowy, akacjowy, faceliowy, nawłociowy, lipowy, gryczany, kruszynowy, spadziowy, nektarowo-spadziowy); • Pojemność: 50 – 70 g; • Słoiczki, w celu zwiększenia reprezentacyjności, mogą być ozdobione na wieczku serwetkami ze sznureczkami itp.; • Miody powinny być hermetycznie zamknięte i posiadać minimum pół roczną datę przydatności do spożycia; • Miody powinny zawierać informacje dotyczące m.in. nazwy, producenta, składu – wymagane przy standardowym obrocie tego typu produktami na rynku; • Opakowanie: zestaw trzech miodów powinien być łącznie zapakowany w opakowanie chroniące przed uszkodzeniami mechanicznymi produktów, wytrzymałe, przeźroczyste pudełko z folii PET (250 – 300 mikronów) uzupełnione tekturowym dnem oraz tekturową wkładką dopasowaną do rozmiarów opakowania, z nadrukiem zestawu logotypów zgodnym z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej (część II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia) – zadruk jednostronny. Wielkość wkładki powinna odpowiadać wielkości opakowania; • Technika zadruku wkładki: sitodruk/UV-offset lub inna; • Kolor: pełen kolor.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)