Zakup komputerów stacjonarnych wraz z monitorami oraz komputerów przenośnych

Data publikacji 2018-08-02
Data zakończenia 2018-08-17 00:00:00
Instytucja Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 598449-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
W zadanie 1 - zestawy stacjonarne typu standard.
• 110 szt. komputerów stacjonarnych typu standard (tabela 1.1)
• 80 szt. monitorów typu standard (tabela 1.2)
Zadanie 2 - zestawy stacjonarne pro.
• 15 szt. komputerów stacjonarnych PRO Audio (tabela 2.1)
• 15 szt. monitorów PRO (tabela 2.2)
Zadanie 3 - komputery przenośne.
• 60 komputerów przenośnych standard (tabela 3.1)
• 25 komputerów przenośnych PRO (tabela 3.2)

wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 95c66f43-8886-4f47-a217-93f72ab1cd92
Biuletyn 598449-N-2018
Zamawiajacy nazwa Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych
Regon 1042059100000
Zamawiajacy adres ulica Al. Niepodległości
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00977
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 6459384
Zamawiajacy fax +48 22 6453957
Zamawiajacy email matylda.grzybowska@polskieradio.pl
Adres strony url www.prsa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.prsa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.prsa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej zgodnie z pkt 18.4 SIWZ. Oferę opisaną zgodnie z pkt. 18.14 SIWZ należy złożyć w siedzibie Zamawijącego do skrzyni wystawionej w holu budynku O-1 (stary budynek) oznaczonej zgodnie z pkt. 19.1 SIWZ
Nazwa nadana zamowieniu Zakup komputerów stacjonarnych wraz z monitorami oraz komputerów przenośnych
Numer referencyjny BP-DZP.B5.10.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: W zadanie 1 - zestawy stacjonarne typu standard. • 110 szt. komputerów stacjonarnych typu standard (tabela 1.1) • 80 szt. monitorów typu standard (tabela 1.2) Zadanie 2 - zestawy stacjonarne pro. • 15 szt. komputerów stacjonarnych PRO Audio (tabela 2.1) • 15 szt. monitorów PRO (tabela 2.2) Zadanie 3 - komputery przenośne. • 60 komputerów przenośnych standard (tabela 3.1) • 25 komputerów przenośnych PRO (tabela 3.2) wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Poza oświadczeniem własnym, o którym mowa w poz. III. 3) ogłoszenia (pkt. 10.1 SIWZ), wykonawcy w terminie składania ofert zobowiązani są przedłożyć:1. wypełniony formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 2. wypełniony formularz specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ i zgodnie z wytycznymi podanymi we wzorze tego formularza; 3. dowód wniesienia wadium; 4. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w którym określony zostanie zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Po upływie terminu składania ofert w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej podanej w pkt I SIWZ, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawcy wraz ze złożeniem przedmiotowego oświadczenia, mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencyjności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium o łącznej wartości będącej sumą kwot określonych w poszczególnych zadań, na które wykonawca zamierza złożyć ofertę. 1) Zadanie nr 1 – 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100). 2) Zadanie nr 2 – 1 800,00 zł (słownie: tysiąc osiemset złotych 00/100). 3) Zadanie nr 3- 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wpłaca / wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: 1) pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. (Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S. A. (PKO BP S.A.) nr: 95 1020 1026 0000 1002 0298 1389, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018r. poz. 110 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 16.2.1. SIWZ (pieniężnej) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. 5. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 16.2.1. SIWZ, konieczne jest złożenie wadium (oryginał) wraz z ofertą do skrzynki oznaczonej zgodnie z pkt. 18.1. SIWZ wystawionej w holu budynku O-1 (stary budynek). Oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w sposób, który nie będzie powodował dekompletacji oferty w sytuacji zwrotu wadium wniesionego w innej formie niż w pkt. 16.2.1) SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących okolicznościach w zakresie: 1) przedłużenia za zgodą Zamawiającego terminu realizacji przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 w przypadku wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a których Strony nie mogły przewidzieć w momencie zawierania Umowy, 2) zmiany sposobu spełnienia świadczenia poprzez wdrożenie zmian technicznych i technologicznych w dostarczanym sprzęcie w przypadku, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższych okoliczności: a) niedostępność na rynku któregokolwiek ze sprzętu lub jego komponentów, określonych w Załączniku nr 1 i Załączniku nr 2 do Umowy, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego sprzętu lub komponentu, co zostanie udokumentowane oświadczeniem producenta sprzętu lub komponentu. Zmiana może dotyczyć wyłącznie zamiany na nowszy model sprzętu zastępujący na rynku poprzednika, pod warunkiem spełnienia przez ten sprzęt warunków technicznych i funkcjonalnych określonych w ww. Załącznikach, b) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w Załącznikach nr 1 i 2 do Umowy, w sytuacji gdy konieczność zastosowania nowych rozwiązań wynikałaby ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, 3) zmiany podwykonawców, wymienionych w § 8 ust. 3, pod warunkiem wskazania nie później jednak niż na 7 dni kalendarzowych przed dokonaniem zmiany powodów, dla których istnieje konieczność dokonania przedmiotowej zmiany i podania nazwy (firmy) podwykonawcy*, 4) podwykonawców – w przypadku, gdy składając ofertę Wykonawca zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1, a w okresie jego realizacji zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu umowy z udziałem podwykonawcy – w tym przypadku Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 7 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy z udziałem podwykonawcy zobowiązany jest do: a) wykazania powodów, dla których realizacji przedmiotu umowy wymaga udziału podwykonawcy, b) wskazania części przedmiotu umowy, która zostanie przekazana podwykonawcy do wykonania, c) podania nazwy (firmy) podwykonawcy 5) wprowadzenia klauzul/ postanowień dotyczących ochrony danych osobowych i przetwarzania danych osobowych wynikających z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) oraz innych przepisów prawa.
IV 4 4 data 2018-08-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 Zestawy stacjonarne typu standard
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający informuje, iż otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, al. Niepodległości 77/85, Warszawa, sala 228 , budynek O-1 BIS (tzw. „nowy budynek”) o godz.: 11:10 w dniu w którym upływa termin składania ofert
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa • 110 szt. komputerów stacjonarnych typu standard (tabela 1.1) • 80 szt. monitorów typu standard (tabela 1.2) wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 Zestawy stacjonarne pro
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający informuje, iż otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, al. Niepodległości 77/85, Warszawa, sala 228 , budynek O-1 BIS (tzw. „nowy budynek”) o godz.: 11:10 w dniu w którym upływa termin składania ofert
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa • 15 szt. komputerów stacjonarnych PRO Audio (tabela 2.1) • 15 szt. monitorów PRO (tabela 2.2) wraz z systemem operacyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 Komputery przenośne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający informuje, iż otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, al. Niepodległości 77/85, Warszawa, sala 228 , budynek O-1 BIS (tzw. „nowy budynek”) o godz.: 11:10 w dniu w którym upływa termin składania ofert
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: • 60 komputerów przenośnych standard (tabela 3.1) • 25 komputerów przenośnych PRO (tabela 3.2) wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)