GuidZP400 |
5bb9f89e-ef4c-4791-8e53-c08157618418
|
Biuletyn |
596498-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk
|
Regon |
32602600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pawińskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02106
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
228 269 819
|
Zamawiajacy fax |
22 826 98 19
|
Zamawiajacy email |
akraw@ippt.gov.pl
|
Adres strony url |
www.ippt.pan.pl/przetargi
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka organizacyjna Polskiej Akademii Nauk
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ippt.pan.pl/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ippt.pan.pl/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta w formie pisemnej, dostarczenie osobiste, za pośrednictwem poczty lub kuriera.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
INSTYTUT PODSTAWOWYCH PROBLEMÓW TECHNIKI PAN 02-106 Warszawa ul. Pawińskiego 5B, pok. 653.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/24/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
17
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego:
Część 1 Komputer przenośny ze stacją dokującą;
Część 2 Komputer przenośny;
Część 3 Komputer przenośny;
Część 4 Komputer przenośny;
Część 5 Komputer przenośny ze stacją dokującą;
Część 6 Komputer stacjonarny;
Część 7 Komputer stacjonarny;
Część 8 Komputer stacjonarny;
Część 9 Komputer stacjonarny;
Część 10 Monitor;
Część 11 Monitor;
Część 12 Monitor;
Część 13 Monitor;
Część 14 Monitor;
Część 15 Drukarka;
Część 16 Drukarka
Część 17 Pamięć masowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - Arkusz Informacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE. Zamawiający dokonując opisu przedmiotu zamówienia ujętego w treści Arkusza Informacji Technicznej wskazał wymagane minimalne parametry techniczne urządzeń, a więc Wykonawca może zaproponować produkt równoważny, który posiada parametry techniczne o nie gorszej jakości i funkcjonalności, bądź lepsze. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca oferując produkt równoważy zobowiązany jest do wypełnienia kolumny 4 Arkusza Informacji Technicznej. Za równoważny, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna taki, oferowany przez Wykonawcę asortyment, który pod względem wizualnym, funkcjonalnym, technicznym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: administratorem danych osobowych Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu jest Instytut Podstawowych Problemów Techniki PAN ul. Pawińskiego 5B, 02-106 Warszawa; dane osobowe Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ewidencyjny: ZP/PN/24/2018, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami danych osobowych Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ustawa Pzp; dane osobowe Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Wykonawcę biorącego udział w postępowaniu danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Wykonawca biorący udział w postępowaniu posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych jego dotyczących*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Wykonawcy biorącemu udział w postępowaniu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
(*skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć: 1.aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2.Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust.1. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - Załącznik nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Dla Części 1 Komputer przenośny ze stacją dokującą - 200,00 zł (słownie złotych: dwieście, 00/100).
Dla Części 5 Komputer przenośny ze stacją dokującą - 200,00 zł (słownie złotych: dwieście, 00/100).
Dla Części 8 Komputer stacjonarny - 390,00 zł (słownie złotych: trzysta dziewięćdziesiąt, 00/100).
Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wnieść wadium na każdą część osobno w wyżej wymienionych kwotach. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla pozostałych części zamówienia, tj. 2, 3, 4, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17. Szczegółowe informacje dotyczące wadium są określone w Rozdziale XVI SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
a) zmiana terminu umowy – w przypadku niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty.
b) zmiana terminu płatności - w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych.
c) zmiana wynagrodzenia - w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT.
d) zmianę typu towaru wskazanego w ofercie Wykonawcy, w sytuacji gdy nastąpi jego wycofanie z produkcji i sprzedaży, co Wykonawca musi pisemnie udokumentować. Wykonawca zobowiązany jest do zaproponowania towaru równoważnego, którego parametry techniczne będą takie same lub lepsze od określonych w SIWZ i pisemnie to udokumentować, a po akceptacji Zamawiającego podpisać stosowny aneks do umowy. Powyższe nie uprawnia Wykonawcy do podwyższenia ceny za zaproponowany zamiennik towaru.
Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
Zmiana zapisów umowy jest możliwa tylko za zgodą Zamawiającego, oraz musi być wyrażona w formie pisemnego aneksu do umowy (pod rygorem nieważności). Zamawiający wymaga złożenia pisemnego uzasadnienia takiej zmiany.
Zamawiający dopuszcza możliwość także innych zmian w umowie gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym.
Zamawiający nie wyklucza dokonania również nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2018-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Komputer przenośny ze stacją dokującą
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - Arkusz Informacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - Arkusz Informacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - Arkusz Informacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - Arkusz Informacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Komputer przenośny ze stacją dokującą
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - Arkusz Informacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Komputer stacjonarny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30214000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - Arkusz Informacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Komputer stacjonarny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30214000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - Arkusz Informacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Komputer stacjonarny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30214000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - Arkusz Informacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Komputer stacjonarny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30214000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - Arkusz Informacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Monitor
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231310-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - Arkusz Informacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Monitor
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231310-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - Arkusz Informacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Monitor
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231310-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - Arkusz Informacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Monitor
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231310-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - Arkusz Informacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Monitor
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231310-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - Arkusz Informacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Drukarka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - Arkusz Informacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Drukarka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - Arkusz Informacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pamięć masowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48823000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - Arkusz Informacji Technicznej stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE.
|
| |