Zaprojektowanie , wykonanie i wdrożenie serwisu interentowego dla Muzeum Narodowego w Poznaniu

Data publikacji 2018-08-02
Data zakończenia 2018-08-10 00:00:00
Instytucja Muzeum Narodowe w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 598491-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest:

1) wykonanie usługi informatycznej polegającej na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu serwisu internetowego dla Muzeum Narodowego w Poznaniu na podstawie założeń i wytycznych Zamawiającego, które zostały zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ,

2) przeniesienie autorskich praw majątkowych do projektu graficznego (layoutu/szablonu) serwisu internetowego,

3) udzielenie niewyłącznej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji uprawniającej Zamawiającego do korzystania z programu komputerowego – Systemu Zarządzania Treścią (CMS) oraz innych programów komputerowych wykorzystanych do budowy serwisu internetowego,

4) przeprowadzenie szkoleń z obsługi serwisu internetowego dla wybranych pracowników Zamawiającego,

5) udzielenie ciągłego wsparcia technicznego po wdrożeniu serwisu internetowego, przez okres …………………… (co najmniej 12 miesięcy),

6) udzielenie gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany serwis internetowy, przez okres …………………….. (co najmniej 24 miesiące),

7) dostarczenie dokumentacji technicznej i funkcjonalnej serwisu internetowego w jednym egzemplarzu w formie papierowej i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej (plik pdf), po zakończeniu ostatniego, piątego etapu wykonania przedmiotu niniejszej umowy.

2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia w pięciu etapach:

1) I etap: analiza wymagań funkcjonalnych i graficznych, na bazie której Wykonawca wykona interaktywne makiety serwisu internetowego i przestawi Zamawiającemu do akceptacji;

2) II etap: wykonanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu trzech propozycji graficznych wyglądu serwisu internetowego i układu treści na stronie internetowej;

3) III etap: budowa serwisu i postawienie wersji „beta”, tj. wdrożenie i uruchomienie serwisu internetowego w środowisku testowym umożliwiającym Zamawiającemu sprawdzenie najważniejszych funkcjonalności serwisu i panelu administracyjnego oraz wprowadzenie poprawek jeśli będą wymagane;

4) IV etap: przeprowadzenie szkolenia wybranych pracowników Zamawiającego z obsługi serwisu internetowego;

5) V etap: testowanie serwisu przez Zamawiającego z możliwością wprowadzenia treści do serwisu internetowego; przekazanie Zamawiającemu finalnej wersji serwisu internetowego.

3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia publicznego z zachowaniem należytej staranności, przestrzegając ustalonych standardów jakościowych i najlepszych praktyk w zakresie wykonywania usług informatycznych.

4. Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia Wykonawcy wszelkich materiałów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, w szczególności: logo Muzeum Narodowego w Poznaniu wraz z normą graficzną, materiałów zdjęciowych, podstawowych informacji dotyczących funkcjonowania oddziałów Muzeum Narodowego w Poznaniu (dane kontaktowe, godziny otwarcia, bilety).

5. W toku realizacji przedmiotu zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z Zamawiającym w zakresie wykonywanej usługi, w szczególności do uwzględniania uwag Zamawiającego i nanoszenia wymaganych przez niego poprawek, uzupełnień i zmian.

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli jakości wykonywanej usługi.
7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługę informatyczną, o której mowa w pkt. 1 SIWZ, z wyłączeniem czynności informatycznych wykonywanych przez web developerów i web designerów.
8. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie publiczne na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
9. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 72000000-5 usługi informatyczne
10. Niniejsze zamówienie jest jednym z części zamówienia. Każda z tych części stanowi przedmiot odrębnego postępowania. W ramach tej części Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 / 7 (powtórzenie podobnych usług).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 27e02bd1-04d8-4005-9630-1a0e67aca662
Biuletyn 598491-N-2018
Zamawiajacy nazwa Muzeum Narodowe w Poznaniu
Regon 27597800000
Zamawiajacy adres ulica Al. Marcinkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61745
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 568 132
Zamawiajacy fax 618 515 898
Zamawiajacy email mnp@mnp.art.pl
Adres strony url www.bip.mnp.art.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Instytucja Kultury
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.mnp.art.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.mnp.art.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zaprojektowanie , wykonanie i wdrożenie serwisu interentowego dla Muzeum Narodowego w Poznaniu
Numer referencyjny AZ-5/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest: 1) wykonanie usługi informatycznej polegającej na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu serwisu internetowego dla Muzeum Narodowego w Poznaniu na podstawie założeń i wytycznych Zamawiającego, które zostały zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ, 2) przeniesienie autorskich praw majątkowych do projektu graficznego (layoutu/szablonu) serwisu internetowego, 3) udzielenie niewyłącznej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji uprawniającej Zamawiającego do korzystania z programu komputerowego – Systemu Zarządzania Treścią (CMS) oraz innych programów komputerowych wykorzystanych do budowy serwisu internetowego, 4) przeprowadzenie szkoleń z obsługi serwisu internetowego dla wybranych pracowników Zamawiającego, 5) udzielenie ciągłego wsparcia technicznego po wdrożeniu serwisu internetowego, przez okres …………………… (co najmniej 12 miesięcy), 6) udzielenie gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany serwis internetowy, przez okres …………………….. (co najmniej 24 miesiące), 7) dostarczenie dokumentacji technicznej i funkcjonalnej serwisu internetowego w jednym egzemplarzu w formie papierowej i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej (plik pdf), po zakończeniu ostatniego, piątego etapu wykonania przedmiotu niniejszej umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia w pięciu etapach: 1) I etap: analiza wymagań funkcjonalnych i graficznych, na bazie której Wykonawca wykona interaktywne makiety serwisu internetowego i przestawi Zamawiającemu do akceptacji; 2) II etap: wykonanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu trzech propozycji graficznych wyglądu serwisu internetowego i układu treści na stronie internetowej; 3) III etap: budowa serwisu i postawienie wersji „beta”, tj. wdrożenie i uruchomienie serwisu internetowego w środowisku testowym umożliwiającym Zamawiającemu sprawdzenie najważniejszych funkcjonalności serwisu i panelu administracyjnego oraz wprowadzenie poprawek jeśli będą wymagane; 4) IV etap: przeprowadzenie szkolenia wybranych pracowników Zamawiającego z obsługi serwisu internetowego; 5) V etap: testowanie serwisu przez Zamawiającego z możliwością wprowadzenia treści do serwisu internetowego; przekazanie Zamawiającemu finalnej wersji serwisu internetowego. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia publicznego z zachowaniem należytej staranności, przestrzegając ustalonych standardów jakościowych i najlepszych praktyk w zakresie wykonywania usług informatycznych. 4. Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia Wykonawcy wszelkich materiałów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, w szczególności: logo Muzeum Narodowego w Poznaniu wraz z normą graficzną, materiałów zdjęciowych, podstawowych informacji dotyczących funkcjonowania oddziałów Muzeum Narodowego w Poznaniu (dane kontaktowe, godziny otwarcia, bilety). 5. W toku realizacji przedmiotu zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z Zamawiającym w zakresie wykonywanej usługi, w szczególności do uwzględniania uwag Zamawiającego i nanoszenia wymaganych przez niego poprawek, uzupełnień i zmian. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli jakości wykonywanej usługi. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługę informatyczną, o której mowa w pkt. 1 SIWZ, z wyłączeniem czynności informatycznych wykonywanych przez web developerów i web designerów. 8. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie publiczne na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 9. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 72000000-5 usługi informatyczne 10. Niniejsze zamówienie jest jednym z części zamówienia. Każda z tych części stanowi przedmiot odrębnego postępowania. W ramach tej części Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 / 7 (powtórzenie podobnych usług).
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli:  wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 (trzy) usługi informatyczne polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu serwisu internetowego, o wartości co najmniej 50 000 brutto każda, zawierające wszystkie wymienione elementy:  strony informacyjne (tekstowo-graficzne),  integracja z mediami społecznościowymi,  możliwość umieszczania elementów graficznych w różnych formatach (pliki jpg, png, banery, slidery, playery do prezentacji filmów itp.),  moduł newslettera,  moduł bloga,  moduł aktualności,  kalendarz wydarzeń,  możliwość dodawania treści (w tym multimediów) przez administratorów serwisu poprzez system zarządzania treścią (CMS), przy czym CMS musi posiadać uporządkowaną strukturę modułową,  responsywność serwisu www. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek w zakresie doświadczenia musi zostać spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców. oraz  dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponuje zespołem składającym się co najmniej z :  web designera, posiadającego co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu layoutów serwisów internetowych,  web developera, posiadającego co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu serwisów internetowych od strony programistycznej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli jeden z Wykonawców będzie dysponował grafikiem i programistą lub jeden z Wykonawców będzie dysponował grafikiem a drugi programistą.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat doświadczenia tych osób, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-08-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarncji jakości i rękojmi za wady
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres wsparcia technicznego
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)