1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest:
1) wykonanie usługi informatycznej polegającej na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu serwisu internetowego dla Muzeum Narodowego w Poznaniu na podstawie założeń i wytycznych Zamawiającego, które zostały zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ,
2) przeniesienie autorskich praw majątkowych do projektu graficznego (layoutu/szablonu) serwisu internetowego,
3) udzielenie niewyłącznej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji uprawniającej Zamawiającego do korzystania z programu komputerowego – Systemu Zarządzania Treścią (CMS) oraz innych programów komputerowych wykorzystanych do budowy serwisu internetowego,
4) przeprowadzenie szkoleń z obsługi serwisu internetowego dla wybranych pracowników Zamawiającego,
5) udzielenie ciągłego wsparcia technicznego po wdrożeniu serwisu internetowego, przez okres …………………… (co najmniej 12 miesięcy),
6) udzielenie gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany serwis internetowy, przez okres …………………….. (co najmniej 24 miesiące),
7) dostarczenie dokumentacji technicznej i funkcjonalnej serwisu internetowego w jednym egzemplarzu w formie papierowej i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej (plik pdf), po zakończeniu ostatniego, piątego etapu wykonania przedmiotu niniejszej umowy.
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia w pięciu etapach:
1) I etap: analiza wymagań funkcjonalnych i graficznych, na bazie której Wykonawca wykona interaktywne makiety serwisu internetowego i przestawi Zamawiającemu do akceptacji;
2) II etap: wykonanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu trzech propozycji graficznych wyglądu serwisu internetowego i układu treści na stronie internetowej;
3) III etap: budowa serwisu i postawienie wersji „beta”, tj. wdrożenie i uruchomienie serwisu internetowego w środowisku testowym umożliwiającym Zamawiającemu sprawdzenie najważniejszych funkcjonalności serwisu i panelu administracyjnego oraz wprowadzenie poprawek jeśli będą wymagane;
4) IV etap: przeprowadzenie szkolenia wybranych pracowników Zamawiającego z obsługi serwisu internetowego;
5) V etap: testowanie serwisu przez Zamawiającego z możliwością wprowadzenia treści do serwisu internetowego; przekazanie Zamawiającemu finalnej wersji serwisu internetowego.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia publicznego z zachowaniem należytej staranności, przestrzegając ustalonych standardów jakościowych i najlepszych praktyk w zakresie wykonywania usług informatycznych.
4. Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia Wykonawcy wszelkich materiałów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, w szczególności: logo Muzeum Narodowego w Poznaniu wraz z normą graficzną, materiałów zdjęciowych, podstawowych informacji dotyczących funkcjonowania oddziałów Muzeum Narodowego w Poznaniu (dane kontaktowe, godziny otwarcia, bilety).
5. W toku realizacji przedmiotu zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z Zamawiającym w zakresie wykonywanej usługi, w szczególności do uwzględniania uwag Zamawiającego i nanoszenia wymaganych przez niego poprawek, uzupełnień i zmian.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli jakości wykonywanej usługi.
7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługę informatyczną, o której mowa w pkt. 1 SIWZ, z wyłączeniem czynności informatycznych wykonywanych przez web developerów i web designerów.
8. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie publiczne na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
9. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 72000000-5 usługi informatyczne
10. Niniejsze zamówienie jest jednym z części zamówienia. Każda z tych części stanowi przedmiot odrębnego postępowania. W ramach tej części Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 / 7 (powtórzenie podobnych usług).
|
GuidZP400 |
27e02bd1-04d8-4005-9630-1a0e67aca662
|
Biuletyn |
598491-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Narodowe w Poznaniu
|
Regon |
27597800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Marcinkowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61745
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 568 132
|
Zamawiajacy fax |
618 515 898
|
Zamawiajacy email |
mnp@mnp.art.pl
|
Adres strony url |
www.bip.mnp.art.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Instytucja Kultury
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.mnp.art.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.mnp.art.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zaprojektowanie , wykonanie i wdrożenie serwisu interentowego dla Muzeum Narodowego w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
AZ-5/2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest:
1) wykonanie usługi informatycznej polegającej na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu serwisu internetowego dla Muzeum Narodowego w Poznaniu na podstawie założeń i wytycznych Zamawiającego, które zostały zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ,
2) przeniesienie autorskich praw majątkowych do projektu graficznego (layoutu/szablonu) serwisu internetowego,
3) udzielenie niewyłącznej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji uprawniającej Zamawiającego do korzystania z programu komputerowego – Systemu Zarządzania Treścią (CMS) oraz innych programów komputerowych wykorzystanych do budowy serwisu internetowego,
4) przeprowadzenie szkoleń z obsługi serwisu internetowego dla wybranych pracowników Zamawiającego,
5) udzielenie ciągłego wsparcia technicznego po wdrożeniu serwisu internetowego, przez okres …………………… (co najmniej 12 miesięcy),
6) udzielenie gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany serwis internetowy, przez okres …………………….. (co najmniej 24 miesiące),
7) dostarczenie dokumentacji technicznej i funkcjonalnej serwisu internetowego w jednym egzemplarzu w formie papierowej i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej (plik pdf), po zakończeniu ostatniego, piątego etapu wykonania przedmiotu niniejszej umowy.
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia w pięciu etapach:
1) I etap: analiza wymagań funkcjonalnych i graficznych, na bazie której Wykonawca wykona interaktywne makiety serwisu internetowego i przestawi Zamawiającemu do akceptacji;
2) II etap: wykonanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu trzech propozycji graficznych wyglądu serwisu internetowego i układu treści na stronie internetowej;
3) III etap: budowa serwisu i postawienie wersji „beta”, tj. wdrożenie i uruchomienie serwisu internetowego w środowisku testowym umożliwiającym Zamawiającemu sprawdzenie najważniejszych funkcjonalności serwisu i panelu administracyjnego oraz wprowadzenie poprawek jeśli będą wymagane;
4) IV etap: przeprowadzenie szkolenia wybranych pracowników Zamawiającego z obsługi serwisu internetowego;
5) V etap: testowanie serwisu przez Zamawiającego z możliwością wprowadzenia treści do serwisu internetowego; przekazanie Zamawiającemu finalnej wersji serwisu internetowego.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia publicznego z zachowaniem należytej staranności, przestrzegając ustalonych standardów jakościowych i najlepszych praktyk w zakresie wykonywania usług informatycznych.
4. Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia Wykonawcy wszelkich materiałów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, w szczególności: logo Muzeum Narodowego w Poznaniu wraz z normą graficzną, materiałów zdjęciowych, podstawowych informacji dotyczących funkcjonowania oddziałów Muzeum Narodowego w Poznaniu (dane kontaktowe, godziny otwarcia, bilety).
5. W toku realizacji przedmiotu zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z Zamawiającym w zakresie wykonywanej usługi, w szczególności do uwzględniania uwag Zamawiającego i nanoszenia wymaganych przez niego poprawek, uzupełnień i zmian.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli jakości wykonywanej usługi.
7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługę informatyczną, o której mowa w pkt. 1 SIWZ, z wyłączeniem czynności informatycznych wykonywanych przez web developerów i web designerów.
8. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie publiczne na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
9. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 72000000-5 usługi informatyczne
10. Niniejsze zamówienie jest jednym z części zamówienia. Każda z tych części stanowi przedmiot odrębnego postępowania. W ramach tej części Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 / 7 (powtórzenie podobnych usług).
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-03-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 (trzy) usługi informatyczne polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu serwisu internetowego, o wartości co najmniej 50 000 brutto każda, zawierające wszystkie wymienione elementy:
strony informacyjne (tekstowo-graficzne),
integracja z mediami społecznościowymi,
możliwość umieszczania elementów graficznych w różnych formatach (pliki jpg, png, banery, slidery, playery do prezentacji filmów itp.),
moduł newslettera,
moduł bloga,
moduł aktualności,
kalendarz wydarzeń,
możliwość dodawania treści (w tym multimediów) przez administratorów serwisu poprzez system zarządzania treścią (CMS), przy czym CMS musi posiadać uporządkowaną strukturę modułową,
responsywność serwisu www.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek w zakresie doświadczenia musi zostać spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców.
oraz
dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponuje zespołem składającym się co najmniej z :
web designera, posiadającego co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu layoutów serwisów internetowych,
web developera, posiadającego co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu serwisów internetowych od strony programistycznej.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli jeden z Wykonawców będzie dysponował grafikiem i programistą lub jeden z Wykonawców będzie dysponował grafikiem a drugi programistą.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.
b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat doświadczenia tych osób, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|