GuidZP400 |
7443b76a-5d6a-4669-8435-7b29341ef671
|
Biuletyn |
598351-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
"Opera Krakowska" w Krakowie
|
Regon |
27880185935
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lubicz
|
Zamawiajacy adres numer domu |
48
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31512
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 29 66 101, 12 29 66 202
|
Zamawiajacy fax |
12 29 66 103
|
Zamawiajacy email |
d.sularz@opera.krakow.pl
|
Adres strony url |
https://www.opera.krakow.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Modernizacja technologii sceny Opery Krakowskiej w Krakowie przy ul. Lubicz 48”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020; Oś 6: Dziedzictwo regionalne; Działanie 6.1: Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego; Poddziałanie 6.1.3: Rozwój instytucji kultury oraz udostępnianie dziedzictwa kulturowego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Artystyczna Instytucja Kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.opera.krakow.pl/pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.opera.krakow.pl/pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat „Opery Krakowskiej” w Krakowie przy ul. Lubicz 48, 31-512 Kraków, I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa elementów systemów: transmisji dźwięku i obrazu, inspicjenta oraz odsłuchu dźwięku przestrzennego 3D wraz z wykonaniem instalacji, montażem i uruchomieniem
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów systemów: transmisji dźwięku i obrazu, inspicjenta oraz odsłuchu dźwięku przestrzennego 3D wraz z wykonaniem instalacji, montażem i uruchomieniem. Przedmiot zamówienia obejmuje przede wszystkim dostawę urządzeń wraz z niezbędnym oprogramowaniem oraz wykonanie montażu, niezbędnych instalacji i uruchomienie.
2. Szczegółowy opis prac zawiera opracowanie: “Specyfikacja techniczna dla projektu„Modernizacja technologii sceny Opery Krakowskiej w Krakowie przy ul. Lubicz 48” w zakresie: „Modernizacji systemu transmisji obrazu i dźwięku wraz z rozszerzeniem użyteczności sal o funkcje kinowe, modernizacji systemu inspicjenta, wykonania systemu odsłuchu dźwięku 3D”.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać najwyższym standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, być wolny od wad materiałowych, fizycznych i prawnych. Towary będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe i nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich.
4. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, po wcześniejszym umówieniu terminu z: Jędrzej Rusin – tel. 600-897-40
|
Cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
49
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawcy spełnią warunek jeśli wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwukrotnie wykonywali dostawy sprzętu elektroakustycznego o wartości każdej z dostaw min. 200.000 zł, i dostawy te wykonali należycie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, to jest dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ,
b) dowody określające, czy dostawy, o których mowa pod lit. a) zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy pzp) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6a) lub 6b) do SIWZ, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp.
2. Wykonawca może, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. V.1. SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych Wykonawców dokumentów wskazanych w pkt VI.2.c-e SIWZ.
3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w części III.4 niniejszego ogłoszenia składają dokumenty zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. (Dz.U. z 2016r., poz. 1126), tj. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument, o którym mowa w punkcie a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania Ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
4. Dopuszcza się składanie ofert wspólnych, przy czym dokumenty określone w punkcie VI.2 c-e oraz VI.3 SIWZ winny zostać złożone w odniesieniu do każdego z wykonawców z osobna, natomiast dokumenty określone w punkcie VI.2.a-b w odniesieniu do wszystkich wykonawców działających wspólnie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 13.000,00 zł.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, to jest rachunek numer 56 1020 2892 0000 5202 0564 8144. W przypadku wnoszenia wadium przelewem uważane jest ono za skutecznie wniesione jeżeli w dniu otwarcia ofert (do godziny otwarcia ofert) wpłata znajduje się na koncie Zamawiającego.
4. Wadium wnoszone w pozostałych formach winno być dostarczone w formie oryginału do sekretariatu Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub dołączone do oferty.
5. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, obowiązującej dla dostaw objętych przedmiotem zamówienia, jedynie w zakresie uzasadnionym zmianą stawki tego podatku.
2. Zmiana umowy nastąpić może również w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2 i następne ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2018-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być napisana czytelnie, odręcznie, literami „drukowanymi”, maszynowo lub w formie wydruku komputerowego, w języku polskim, poprzez wypełnienie formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
IV 4 5 okres |
30
|