GuidZP400 |
11f482a0-d4b5-4000-b7d0-e13b44af0cba
|
Biuletyn |
598276-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Bobowo
|
Regon |
19167567500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gdańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bobowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83212
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
058 5621766 w. 42
|
Zamawiajacy email |
ug_bobowo@wp.pl
|
Adres strony url |
http://bip.ugbobowo.nv.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na ternie MOF Starogardu Gdańskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 - Działania 03.01 Edukacja przedszkolna. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.ugbobowo.nv.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.ugbobowo.nv.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Bobowo, ul Gdańska 12, 83-212 Bobowo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów dydaktycznych dla nowych placówek przedszkolnych w Bobowie na potrzeby realizacji projektu „Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na ternie MOF Starogardu Gdańskiego”
|
Numer referencyjny |
PR.271.07.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Wszystkich części
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Wszystkie części
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa materiałów dydaktycznych dla nowych placówek przedszkolnych w Bobowie na potrzeby realizacji projektu „Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na ternie MOF Starogardu Gdańskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 - Działania 03.01 Edukacja przedszkolna. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do oddziałów Przedszkola Publicznego w Bobowie
Zamówienie obejmuje dostawę dwóch jednakowych zestawów materiałów dydaktycznych
3.2. Zestaw objęty zamówieniem został opisany w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SIWZ. Należy wycenić i dostarczyć dwa jednakowe zestawy
3.3. Zamawiający nie podzielił zamówienie na części:
3.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3.5. Wariantowe stosowanie materiałów
3.5.1. Wskazane przez Zamawiającego pozycje katalogowe należy traktować jako rozszerzenie opisu zamówienia. W przypadku występowania w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy- wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych (kompozycyjnych)”. Za produkt równoważny Zamawiający uznaje taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji przetargowej. Produkt równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Przez pojęcia cech jakościowych i technicznych produktu równoważnego należy rozumieć cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia (np. takie parametry i jednostki jak: długość, szerokość, wysokość, kubatura, itd.) oraz wybrane cechy jakościowe , które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia (np. wydajność, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo eksploatacji, komfort użytkowania, standard wykończenia, itd.)
3.5.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ,
b) pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych,
c) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikami nr 4 i 5 do SIWZ składa każdy z wykonawców
d) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie,
e) wykaz oferowanych produktów
f) oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - załącznik 7
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
17.1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 4) i 5) Ustawy Pzp, w następujących sytuacjach:
a) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
• w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
• w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
b) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT,
c) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji robót. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
17.2. Warunki zmian:
a) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego,
b) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacji przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,
c) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|