„Nowoczesne pracownie do praktycznej nauki zawodów w Powiecie Raciborskim” – dostawa urządzeń dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu

Data publikacji 2018-08-02
Data zakończenia 2018-08-13 00:00:00
Instytucja Powiat Raciborski
Miejscowość Racibórz
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 598199-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109, 433000006, 384360000, 433150004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu podzielona na 3 części asortymentowe.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego wyposażenia:
CZĘŚĆ I – URZĄDZENIE 1
Agregat tynkarski z wyposażeniem -1 sztuka - Pracownia murarsko tynkarska
CZĘŚĆ II – URZĄDZENIE 2
Wstrząsarka z sitami z dodatkowym zestawem - 1 sztuka - Pracownia murarsko tynkarska
CZĘŚĆ III – URZĄDZENIE 3
Zagęszczarka do gruntu - 1 sztuka - Pracownia architektury krajobrazu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujący konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego tj. charakteryzujące się taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służące do tego samego celu. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto norm ,aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 5 „Pzp” Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ramach realizacji zamówienia fabrycznie nowego sprzętu, oryginalnie zapakowanego, w pełni sprawnego technicznie, nie noszącego znamion użytkowania, wolnego od wad, nie regenerowanego, nie powystawowego i gotowego do użycia bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego.
Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku dostawy, a także montażu obciążać będą wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a6b1f6c0-9cb7-4282-8eba-9aa13e29b6dd
Biuletyn 598199-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Raciborski
Regon 276255111
Zamawiajacy adres ulica Plac Okrzei
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Racibórz
Zamawiajacy kod pocztowy 47-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 4597385
Zamawiajacy email przetargi@powiatraciborski.pl
Adres strony url www.bip.powiatraciborski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Nowoczesne pracownie do praktycznej nauki zawodów w Powiecie Raciborskim" – realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XII „Infrastruktura edukacyjna”, Działanie 12.2 „Infrastruktura kształcenia zawodowego”, Poddziałanie 12.2.2 „Infrastruktura kształcenia zawodowego - RIT”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.powiatraciborski.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.powiatraciborski.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej (w postaci papierowej) na adres zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Raciborzu, Plac Stefana Okrzei 4, 47-400 Racibórz
Nazwa nadana zamowieniu „Nowoczesne pracownie do praktycznej nauki zawodów w Powiecie Raciborskim” – dostawa urządzeń dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu
Numer referencyjny OR.VII.272.23.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu podzielona na 3 części asortymentowe. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego wyposażenia: CZĘŚĆ I – URZĄDZENIE 1 Agregat tynkarski z wyposażeniem -1 sztuka - Pracownia murarsko tynkarska CZĘŚĆ II – URZĄDZENIE 2 Wstrząsarka z sitami z dodatkowym zestawem - 1 sztuka - Pracownia murarsko tynkarska CZĘŚĆ III – URZĄDZENIE 3 Zagęszczarka do gruntu - 1 sztuka - Pracownia architektury krajobrazu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujący konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego tj. charakteryzujące się taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służące do tego samego celu. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto norm ,aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 5 „Pzp” Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ramach realizacji zamówienia fabrycznie nowego sprzętu, oryginalnie zapakowanego, w pełni sprawnego technicznie, nie noszącego znamion użytkowania, wolnego od wad, nie regenerowanego, nie powystawowego i gotowego do użycia bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego. Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku dostawy, a także montażu obciążać będą wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-09-15T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż: CZEŚĆ I, II, III do 15.09.2018r. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu oferty.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w przedmiotowym zakresie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w przedmiotowym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w przedmiotowym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca składa ofertę wypełniając formularz OFERTY zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oddzielnie do każdej części zamówienia (jeśli dotyczy), oraz dołącza do formularza OFERTY: 1)zestawienie cen sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ odpowiednio w zależności od wybranej części zamówienia; 2)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 3)pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 10.7. niniejszej SIWZ (opcjonalnie), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1)dołączają dodatkowo do formularza OFERTY dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2)składają odrębnie (każdy z nich) oświadczenie, o którym mowa w punkcie 7.1.2) SIWZ – w zakresie, w którym każdy z tych wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej wskazanej w punkcie 1.1. SIWZ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 przywołanej ustawy, tj. grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 798, z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do sporządzenia oświadczenia wykonawca może wykorzystać wzór stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1) w zakresie terminu wykonania umowy, możliwe będzie przedłużenie tego terminu w przypadku opóźnień w realizacji umowy spowodowanych przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego, polegającymi na: braku możliwości realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę zgodnie ofertą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2) w zakresie zmian treści umowy – możliwe będą zmiany wynikające z zapisów Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych 2016/679 (RODO). 2. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie tych zmian należy opisać w stosownych dokumentach (np. notatka służbowa, protokół).
IV 4 4 data 2018-08-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Klauzula informacyjna wynikająca z RODO: 1.Administratorem Państwa danych osobowych zbieranych i przetwarzanych przez Starostwo Powiatowe w Raciborzu jest Starosta Raciborski z siedzibą w Raciborzu, Plac Stefana Okrzei 4, e-mail: starosta@powiatraciborski.pl2. 2.W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z wyznaczonym przez Administratora, Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@powiatraciborski.pl. 3.Państwa dane są przetwarzane w zdecydowanej większości w celu realizacji usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Raciborzu, na podstawie obowiązujących przepisów prawa dotyczących ustawowych zadań publicznych. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez Państwa jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych może być dobrowolne i wtedy zostają Państwo o tym poinformowani. 4.W celu realizacji usług innych niż wykonywanie obowiązku prawnego, Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane bez dobrowolnej i świadomej zgody. 5.W celu prawidłowej realizacji usługi, Państwa dane mogą być udostępniane innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. 6.W szczególnych przypadkach Państwa dane mogą być przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej. Starosta Raciborski informuje, że w tym celu zostały zastosowane zabezpieczenia chroniące Państwa dane osobowe przed ujawnieniem osobom trzecim. 7.Dane osobowe po zrealizowaniu celu ich przetwarzania będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa. W szczególności okresy przechowywania dokumentacji wynikają z kategorii archiwalnej określonej szczególnymi przepisami lub z umów dotyczących finansowania projektów unijnych. 8.Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także uzyskania ich kopii, o ile nie ogranicza tego przepis prawa na podstawie którego, Państwa dane są przetwarzane. 9.W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych, mają Państwo prawo do jej wycofania lub wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. 10.Mają Państwo także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych do innego administratora, o ile nie ogranicza tego przepis prawa, na podstawie którego Państwa dane są przetwarzane. 11.Administrator informuje, że o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu Państwa danych osobowych, wywołujących skutki prawne, przysługuje Państwu prawo do zakwestionowania tej decyzji, wyrażenia własnego stanowiska i uzyskania interwencji ludzkiej w procesie podejmowania tej decyzji. 12.Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa URZĄDZENIE 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43300000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż do 15.09.2018r. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu oferty. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 13 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Pracownia murarsko tynkarska, Agregat tynkarski z wyposażeniem -1 sztuka Dostawa obejmuje 1 komplet fabrycznie nowego agregatu tynkarskiego z wyposażeniem Opis parametrów agregatu tynkarskiego z wyposażeniem do dostarczenia : •maksymalna wydajność: nie mniej niż 20 l/min., •maksymalne ciśnienie pracy: nie mniej niż 30 bar, •maksymalne uziarnienie : 4 mm, •zbiornik min 60L ze stali nierdzewnej, •odległość tłoczenia: nie mniej niż 25 m •moc silnika: minimum 1,8 kW, •moc kompresora: minimum 1,5 kW •wydajność kompresora: minimum 350 L/min, •napięcie zasilania 230 V, •wyposażenie w zestawie: - wózek: 1 szt. - panel sterowania - pistolet natryskowy: 1 szt. - dysze powietrza: kpl. - wąż do zaprawy min. 10 m: 1 szt. - wąż do powietrza min. 10m: 1 szt. •pełna dokumentacja DTR w języku polskim, •certyfikat CE. Dostawa - Pracownia murarsko-tynkarska.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa URZĄDZENIE 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38436000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż do 15.09.2018r. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu oferty. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 13 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Pracownia murarsko tynkarska: Wstrząsarka z sitami z dodatkowym zestawem - 1 sztuka Dostawa obejmuje 1 komplet fabrycznie nowej wstrząsarki z sitami z dodatkowym zestawem sit Opis parametrów wstrząsarki z sitami z dodatkowym zestawem sit do dostarczenia : •wysokość sita: min. 50 mm , •średnica sita : min. 193 mm •masa próbki: do 1500g , •drgania pionowo- skrętne, •amplituda regulowana od 0 do 2,5 mm, •częstotliwość drgań: stały, •czas przesiewania: w zakresie od 1 min do 99 min, •napięcie zasilania 230 V, •Wyświetlacz cyfrowy zawierający: - cyfrowy zegar - wartość amplitudy - czas pracy - numer programu oraz interwału •Instrukcja obsługi w języku polskim. Zestaw do analizy granulometrycznej gruntów: 9 sit o wymiarach oczek: #0,063; #0,10; #0,25;#0,50; #1,00; #2,00; #10,00; #25,0; #40,0 mm Zestaw do analizy granulometrycznej kruszyw: 11 sit o wymiarach oczek: #0,063; #0,125; #0,25; #0,50; #1,00; #2,00; #4,00; #8,00; #16,0; #31,50; #63,0 mm Dostawa - Pracownia murarsko-tynkarska.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa URZĄDZENIE 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43315000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż do 15.09.2018r. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu oferty. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 13 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Pracownia architektury krajobrazu: Zagęszczarka do gruntu - 1 sztuka Dostawa obejmuje 1 sztukę fabrycznie nowej uniwersalnej, jednokierunkowej zagęszczarki wibracyjnej, do zagęszczania piasku, żwiru oraz innych gruntów niespoistych Opis parametrów zagęszczarki do gruntu do dostarczenia : •zagęszczarka płytowa •dodatkowa płyta poliuretanowa, •moc : minimum 4,8 KM, •siła odśrodkowa: minimum 18 kN,, •waga: minimum 90 kg, •maksymalna szybkość posuwu: nie mniej niż 25m/min, •minimalne powierzchnia płyty: 0,29 m2, •częstotliwość drgań: min.98 Hz, •instrukcja obsługi w języku polskim, •certyfikat CE. Dostawa - Pracownia architektury krajobrazu .
  

Criterion

Kryteria GWARANCJA NA WYKONANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA OFERTY
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)