Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu podzielona na 3 części asortymentowe.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego wyposażenia:
CZĘŚĆ I – URZĄDZENIE 1
Agregat tynkarski z wyposażeniem -1 sztuka - Pracownia murarsko tynkarska
CZĘŚĆ II – URZĄDZENIE 2
Wstrząsarka z sitami z dodatkowym zestawem - 1 sztuka - Pracownia murarsko tynkarska
CZĘŚĆ III – URZĄDZENIE 3
Zagęszczarka do gruntu - 1 sztuka - Pracownia architektury krajobrazu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujący konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego tj. charakteryzujące się taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służące do tego samego celu. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto norm ,aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 5 „Pzp” Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ramach realizacji zamówienia fabrycznie nowego sprzętu, oryginalnie zapakowanego, w pełni sprawnego technicznie, nie noszącego znamion użytkowania, wolnego od wad, nie regenerowanego, nie powystawowego i gotowego do użycia bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego.
Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku dostawy, a także montażu obciążać będą wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
|
GuidZP400 |
a6b1f6c0-9cb7-4282-8eba-9aa13e29b6dd
|
Biuletyn |
598199-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Raciborski
|
Regon |
276255111
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Okrzei
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Racibórz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
47-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 4597385
|
Zamawiajacy email |
przetargi@powiatraciborski.pl
|
Adres strony url |
www.bip.powiatraciborski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Nowoczesne pracownie do praktycznej nauki zawodów w Powiecie Raciborskim" – realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XII „Infrastruktura edukacyjna”, Działanie 12.2 „Infrastruktura kształcenia zawodowego”, Poddziałanie 12.2.2 „Infrastruktura kształcenia zawodowego - RIT”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.powiatraciborski.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.powiatraciborski.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej (w postaci papierowej) na adres zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Raciborzu, Plac Stefana Okrzei 4, 47-400 Racibórz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Nowoczesne pracownie do praktycznej nauki zawodów w Powiecie Raciborskim” – dostawa urządzeń dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu
|
Numer referencyjny |
OR.VII.272.23.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Raciborzu podzielona na 3 części asortymentowe.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego wyposażenia:
CZĘŚĆ I – URZĄDZENIE 1
Agregat tynkarski z wyposażeniem -1 sztuka - Pracownia murarsko tynkarska
CZĘŚĆ II – URZĄDZENIE 2
Wstrząsarka z sitami z dodatkowym zestawem - 1 sztuka - Pracownia murarsko tynkarska
CZĘŚĆ III – URZĄDZENIE 3
Zagęszczarka do gruntu - 1 sztuka - Pracownia architektury krajobrazu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujący konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego tj. charakteryzujące się taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służące do tego samego celu. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto norm ,aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 5 „Pzp” Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ramach realizacji zamówienia fabrycznie nowego sprzętu, oryginalnie zapakowanego, w pełni sprawnego technicznie, nie noszącego znamion użytkowania, wolnego od wad, nie regenerowanego, nie powystawowego i gotowego do użycia bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego.
Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku dostawy, a także montażu obciążać będą wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-09-15T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż: CZEŚĆ I, II, III do 15.09.2018r.
Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu oferty.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w przedmiotowym zakresie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w przedmiotowym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w przedmiotowym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca składa ofertę wypełniając formularz OFERTY zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oddzielnie do każdej części zamówienia (jeśli dotyczy), oraz dołącza do formularza OFERTY:
1)zestawienie cen sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ odpowiednio w zależności od wybranej części zamówienia;
2)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ,
3)pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 10.7. niniejszej SIWZ (opcjonalnie),
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1)dołączają dodatkowo do formularza OFERTY dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
2)składają odrębnie (każdy z nich) oświadczenie, o którym mowa w punkcie 7.1.2) SIWZ – w zakresie, w którym każdy z tych wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej wskazanej w punkcie 1.1. SIWZ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 przywołanej ustawy, tj. grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 798, z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do sporządzenia oświadczenia wykonawca może wykorzystać wzór stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1) w zakresie terminu wykonania umowy, możliwe będzie przedłużenie tego terminu w przypadku opóźnień w realizacji umowy spowodowanych przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego, polegającymi na: braku możliwości realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę zgodnie ofertą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2) w zakresie zmian treści umowy – możliwe będą zmiany wynikające z zapisów Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych 2016/679 (RODO). 2. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie tych zmian należy opisać w stosownych dokumentach (np. notatka służbowa, protokół).
|
IV 4 4 data |
2018-08-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna wynikająca z RODO:
1.Administratorem Państwa danych osobowych zbieranych i przetwarzanych przez Starostwo Powiatowe w Raciborzu jest Starosta Raciborski z siedzibą w Raciborzu, Plac Stefana Okrzei 4, e-mail: starosta@powiatraciborski.pl2.
2.W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z wyznaczonym przez Administratora, Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@powiatraciborski.pl.
3.Państwa dane są przetwarzane w zdecydowanej większości w celu realizacji usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Raciborzu, na podstawie obowiązujących przepisów prawa dotyczących ustawowych zadań publicznych. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez Państwa jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych może być dobrowolne i wtedy zostają Państwo o tym poinformowani.
4.W celu realizacji usług innych niż wykonywanie obowiązku prawnego, Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane bez dobrowolnej i świadomej zgody.
5.W celu prawidłowej realizacji usługi, Państwa dane mogą być udostępniane innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
6.W szczególnych przypadkach Państwa dane mogą być przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej. Starosta Raciborski informuje, że w tym celu zostały zastosowane zabezpieczenia chroniące Państwa dane osobowe przed ujawnieniem osobom trzecim.
7.Dane osobowe po zrealizowaniu celu ich przetwarzania będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa. W szczególności okresy przechowywania dokumentacji wynikają z kategorii archiwalnej określonej szczególnymi przepisami lub z umów dotyczących finansowania projektów unijnych.
8.Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także uzyskania ich kopii, o ile nie ogranicza tego przepis prawa na podstawie którego, Państwa dane są przetwarzane.
9.W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych, mają Państwo prawo do jej wycofania lub wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
10.Mają Państwo także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych do innego administratora, o ile nie ogranicza tego przepis prawa, na podstawie którego Państwa dane są przetwarzane.
11.Administrator informuje, że o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu Państwa danych osobowych, wywołujących skutki prawne, przysługuje Państwu prawo do zakwestionowania tej decyzji, wyrażenia własnego stanowiska i uzyskania interwencji ludzkiej w procesie podejmowania tej decyzji.
12.Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
URZĄDZENIE 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
43300000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż do 15.09.2018r. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu oferty. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 13 SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Pracownia murarsko tynkarska,
Agregat tynkarski z wyposażeniem -1 sztuka
Dostawa obejmuje 1 komplet fabrycznie nowego agregatu tynkarskiego z wyposażeniem
Opis parametrów agregatu tynkarskiego z wyposażeniem do dostarczenia :
•maksymalna wydajność: nie mniej niż 20 l/min.,
•maksymalne ciśnienie pracy: nie mniej niż 30 bar,
•maksymalne uziarnienie : 4 mm,
•zbiornik min 60L ze stali nierdzewnej,
•odległość tłoczenia: nie mniej niż 25 m
•moc silnika: minimum 1,8 kW,
•moc kompresora: minimum 1,5 kW
•wydajność kompresora: minimum 350 L/min,
•napięcie zasilania 230 V,
•wyposażenie w zestawie:
- wózek: 1 szt.
- panel sterowania
- pistolet natryskowy: 1 szt.
- dysze powietrza: kpl.
- wąż do zaprawy min. 10 m: 1 szt.
- wąż do powietrza min. 10m: 1 szt.
•pełna dokumentacja DTR w języku polskim,
•certyfikat CE.
Dostawa - Pracownia murarsko-tynkarska.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
URZĄDZENIE 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38436000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż do 15.09.2018r. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu oferty. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 13 SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Pracownia murarsko tynkarska:
Wstrząsarka z sitami z dodatkowym zestawem - 1 sztuka
Dostawa obejmuje 1 komplet fabrycznie nowej wstrząsarki z sitami z dodatkowym zestawem sit
Opis parametrów wstrząsarki z sitami z dodatkowym zestawem sit do dostarczenia :
•wysokość sita: min. 50 mm ,
•średnica sita : min. 193 mm
•masa próbki: do 1500g ,
•drgania pionowo- skrętne,
•amplituda regulowana od 0 do 2,5 mm,
•częstotliwość drgań: stały,
•czas przesiewania: w zakresie od 1 min do 99 min,
•napięcie zasilania 230 V,
•Wyświetlacz cyfrowy zawierający:
- cyfrowy zegar
- wartość amplitudy
- czas pracy
- numer programu oraz interwału
•Instrukcja obsługi w języku polskim.
Zestaw do analizy granulometrycznej gruntów: 9 sit o wymiarach oczek: #0,063; #0,10; #0,25;#0,50; #1,00; #2,00; #10,00; #25,0; #40,0 mm
Zestaw do analizy granulometrycznej kruszyw: 11 sit o wymiarach oczek: #0,063; #0,125; #0,25; #0,50; #1,00; #2,00; #4,00; #8,00; #16,0; #31,50; #63,0 mm
Dostawa - Pracownia murarsko-tynkarska.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
URZĄDZENIE 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
43315000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż do 15.09.2018r. Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu oferty. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 13 SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Pracownia architektury krajobrazu:
Zagęszczarka do gruntu - 1 sztuka
Dostawa obejmuje 1 sztukę fabrycznie nowej uniwersalnej, jednokierunkowej zagęszczarki wibracyjnej, do zagęszczania piasku, żwiru oraz innych gruntów niespoistych
Opis parametrów zagęszczarki do gruntu do dostarczenia :
•zagęszczarka płytowa
•dodatkowa płyta poliuretanowa,
•moc : minimum 4,8 KM,
•siła odśrodkowa: minimum 18 kN,,
•waga: minimum 90 kg,
•maksymalna szybkość posuwu: nie mniej niż 25m/min,
•minimalne powierzchnia płyty: 0,29 m2,
•częstotliwość drgań: min.98 Hz,
•instrukcja obsługi w języku polskim,
•certyfikat CE.
Dostawa - Pracownia architektury krajobrazu .
|
| |