dostawa i wdrożenie systemu sprzedaży i rezerwacji biletów, sprzedaży i rezerwacji usług organizacji wydarzeń, usług edukacyjnych oraz usług przewodnickich wraz z dostawą urządzeń do sprzedaży i kontroli biletów

Data publikacji 2018-08-06
Data zakończenia 2018-08-14 00:00:00
Instytucja Zamek Królewski w Warszawie -Muzeum. Rezydencja Królów i Rzeczypospolitej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 599990-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: dostawa i wdrożenie systemu sprzedaży i rezerwacji biletów, sprzedaży i rezerwacji usług organizacji wydarzeń, usług edukacyjnych oraz usług przewodnickich wraz z dostawą urządzeń do sprzedaży i kontroli biletów obejmujące:

1) dostawę licencji i wykonanie analizy przedwdrożeniowej,
2) instalację i dostosowanie oprogramowania do wymagań Zamawiającego,
3) przeniesienie (migrację) danych z dotychczasowego systemu Zamawiającego (RISIK) do nowego systemu wdrażanego przez Wykonawcę,
4) przeszkolenie personelu Zamawiającego,
5) dostawa urządzeń do sprzedaży i kontroli biletów,
6) wsparcie techniczne w zakresie aktualizacji i parametryzacji systemu dostosowujące go do zmian prawnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8aa25690-6146-49b7-bcc3-962cbb49f157
Biuletyn 599990-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zamek Królewski w Warszawie -Muzeum. Rezydencja Królów i Rzeczypospolitej
Regon 86058500000
Zamawiajacy adres ulica Plac Zamkowy
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00277
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 35 55 432
Zamawiajacy fax 22 35 55 219
Zamawiajacy email przetargi@zamek-krolewski.pl
Adres strony url www.zamek-krolewski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zamek-krolewski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamek-krolewski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Plac Zamkowy 4, 00-277 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu dostawa i wdrożenie systemu sprzedaży i rezerwacji biletów, sprzedaży i rezerwacji usług organizacji wydarzeń, usług edukacyjnych oraz usług przewodnickich wraz z dostawą urządzeń do sprzedaży i kontroli biletów
Numer referencyjny ZZ-2110-8/2018
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są: dostawa i wdrożenie systemu sprzedaży i rezerwacji biletów, sprzedaży i rezerwacji usług organizacji wydarzeń, usług edukacyjnych oraz usług przewodnickich wraz z dostawą urządzeń do sprzedaży i kontroli biletów obejmujące: 1) dostawę licencji i wykonanie analizy przedwdrożeniowej, 2) instalację i dostosowanie oprogramowania do wymagań Zamawiającego, 3) przeniesienie (migrację) danych z dotychczasowego systemu Zamawiającego (RISIK) do nowego systemu wdrażanego przez Wykonawcę, 4) przeszkolenie personelu Zamawiającego, 5) dostawa urządzeń do sprzedaży i kontroli biletów, 6) wsparcie techniczne w zakresie aktualizacji i parametryzacji systemu dostosowujące go do zmian prawnych.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-28T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow System zostanie wdrożony do 28 grudnia 2018 r., a po tym terminie Wykonawca zapewni wsparcie techniczne w zakresie aktualizacji i parametryzacji systemu dostosowujące go do zmian prawnych przez okres 36 miesięcy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali minimum dwa wdrożenia systemu sprzedaży i rezerwacji biletów oraz minimum jedno wdrożenie systemu rezerwacji sal/pomieszczeń/przestrzeni o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każde, a zamówienia te zostały zrealizowane w muzeach, w których prowadzone są lekcje edukacyjne oraz oprowadzanie przez przewodników, a liczba sprzedawanych w tych instytucjach rocznie biletów przekracza łącznie 200 000 sztuk. UWAGA: Wykonawca wskaże dokładną nazwę zrealizowanej usługi, która pozwoli na jednoznaczną identyfikację usługi. Zamawiający dopuszcza jedynie wykazywanie usług wdrożenia ostatecznie zakończonych i odebranych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. b) przedstawią w ofercie osoby (wzór - załącznik nr 7 do SIWZ), na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: Stanowisko (funkcja)/minimalna liczba osób: Kierownik Projektu Wykonawcy, który na stanowisku kierownika projektu uczestniczył w minimalnie trzech ukończonych wdrożeniach systemu informatycznego (np. we wdrożeniu systemów integracyjnych, we wdrożeniu systemów informatycznych, we wdrożeniu systemów obiegu dokumentów elektronicznych, we wdrożeniu rozwiązań integrujących różne podmioty); Stanowisko (funkcja)/minimalna liczba osób: zespół minimalnie trzech Programistów, z których każdy uczestniczył w minimalnie dwóch ukończonych wdrożeniach systemu sprzedaży i rezerwacji biletów lub systemu rezerwacji sal/pomieszczeń/przestrzeni, w zakresie zadań związanych z pisaniem programów na potrzeby systemów informatycznych, zapewniającym możliwość modyfikacji wdrożonego systemu w zależności od potrzeb Zamawiającego i zapewniającego rozwój systemu.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Informacja o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz usług; 2. Wykaz osób; 3. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Informacja o części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy może nastąpić na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, a w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2018-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria wydłużony okres gwarancji na oprogramowanie
Znaczenie 10,00
  
Kryteria wydłużony okres gwarancji na sprzęt
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)