"Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2018/2019”.

Data publikacji 2018-08-06
Data zakończenia 2018-08-14 00:00:00
Instytucja Miasto i Gmina Sanniki
Miejscowość Sanniki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 599962-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151000009, 155000003, 153000001, 154000002, 152000000, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1). Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego
w Sannikach w roku szkolnym 2018/2019.
Dostawa artykułów objętych niniejszym zamówieniem odbywać się będzie w ilościach wcześniej zamówionych przez intendentki. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości
poszczególnych artykułów wymienionych w planowanym zapotrzebowaniu miesięcznym.
Dostarczane produkty muszą spełniać wymogi sanitarnohigieniczne właściwe dla danej kategorii produktu w zakresie przewidzianym przez ustawę o bezpieczeństwie żywności. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania artykułów najlepszej jakości, tj. świeżych,
I gatunku, czystych, z właściwym terminem przydatności do spożycia.
Wszystkie produkty wymienione w siwz z nazwy należy traktować jako produkty określające standardy jakościowe. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych. Artykuł równoważny powinien mieć parametry jakościowe, wydajnościowe
i smakowe nie gorsze niż wskazany z nazwy produkt. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy podać nazwę artykułu i producenta.

2. Przedmiot zamówienia określa Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
15.00.00.00-8 żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Zamówienie obejmuje artykuły spożywcze z następujących grup asortymentowych:
Część I: mięso, produkty mięsno-wędliniarskie i drób
kod CPV: 15100000-9
Część II: mleko i przetwory mleczne
kod CPV: 15500000-3
Część III: owoce i przetwory owocowe
kod CPV: 15300000-1
Część IV: warzywa i przetwory warzywne
kod CPV: 15300000-1
Część V: przyprawy, makarony, mąki i kasze
kod CPV: 15400000-2, 15600000-4, 15800000-6
Część VI: ryby
kod CPV: 15200000-0
Część VII: pieczywo
kod CPV: 15810000-9

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do siwz- Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5539c61c-a9ae-4b0f-967c-1c1c1b01c23b
Biuletyn 599962-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto i Gmina Sanniki
Regon 61101591600000
Zamawiajacy adres ulica Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 169
Zamawiajacy miejscowosc Sanniki
Zamawiajacy kod pocztowy 09-540
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 24 277 68 51,
Zamawiajacy fax 24 277 68 51, 277 78 15
Zamawiajacy email honoratakazmierczak@interia.pl,
Adres strony url www.sanniki.bip.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sanniki.bip.org.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sanniki.bip.org.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy Sanniki, ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki
Nazwa nadana zamowieniu "Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2018/2019”.
Numer referencyjny DG.271.9.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1). Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2018/2019. Dostawa artykułów objętych niniejszym zamówieniem odbywać się będzie w ilościach wcześniej zamówionych przez intendentki. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych artykułów wymienionych w planowanym zapotrzebowaniu miesięcznym. Dostarczane produkty muszą spełniać wymogi sanitarnohigieniczne właściwe dla danej kategorii produktu w zakresie przewidzianym przez ustawę o bezpieczeństwie żywności. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania artykułów najlepszej jakości, tj. świeżych, I gatunku, czystych, z właściwym terminem przydatności do spożycia. Wszystkie produkty wymienione w siwz z nazwy należy traktować jako produkty określające standardy jakościowe. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych. Artykuł równoważny powinien mieć parametry jakościowe, wydajnościowe i smakowe nie gorsze niż wskazany z nazwy produkt. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy podać nazwę artykułu i producenta. 2. Przedmiot zamówienia określa Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8 żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne Zamówienie obejmuje artykuły spożywcze z następujących grup asortymentowych: Część I: mięso, produkty mięsno-wędliniarskie i drób kod CPV: 15100000-9 Część II: mleko i przetwory mleczne kod CPV: 15500000-3 Część III: owoce i przetwory owocowe kod CPV: 15300000-1 Część IV: warzywa i przetwory warzywne kod CPV: 15300000-1 Część V: przyprawy, makarony, mąki i kasze kod CPV: 15400000-2, 15600000-4, 15800000-6 Część VI: ryby kod CPV: 15200000-0 Część VII: pieczywo kod CPV: 15810000-9 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do siwz- Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-09-03T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, 6.2. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VIII ppkt. 6.1) SIWZ składa odpowiadające im dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione 7. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 7.1. W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. 7.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8. Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: 8.1. Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 8.2.W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, 8.3.Zobowiązanie podmiotu trzeciego( jeżeli dotyczy) – załącznik nr 4. 8.4.Kalkulacja cenowa – załącznik nr 7.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 2.1.zmiana gramatury dostarczanych produktów w przypadku wprowadzenia przez producenta innej gramatury niż określona w ofercie Wykonawcy, 2.2. zmiana asortymentu w przypadku wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki, z zastrzeżeniem, iż oferowany zamiennik musi odpowiadać parametrom co najmniej takim jak oferowany produkt, z gwarancję zachowania oferowanej ceny, 2.3. zmiana cen produktów w przypadku, gdy z powodu istotnej zmiany ceny nieprzewidzianej przy zawarciu umowy, spełnienie przedmiotu umowy groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, 2.4. zmiana ilości w poszczególnych grupach asortymentowych artykułów wymienionych w załączniku nr 1do umowy z zachowaniem cen jednostkowych, 2.5. czas trwania umowy może zostać przedłużony aneksem o maksymalnie 3 miesiące, w przypadku gdy łączna maksymalna wartość umowy określona w § 1 ust 1 nie została przekroczona o 10%.
IV 4 4 data 2018-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:20
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa, produktów mięsno-wędliniarskich i drobiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-03T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zapotrzebowanie miesięczne na artykuły spożywcze: 1 schab z kością 23 kg 2 schab bez kości 20 kg 3 pachwina wędzona 6 kg 4 łopatka bez kości 55 kg 5 żeberka 48 kg 6 wołowina rosołowa 6 kg 7 golonka 3 kg 8 mięso mielone 10 kg 9 mięso na gulasz 20 kg 10 flaki drobiowe 11 kg 11 boczek 7 kg 12 wołowina bez kości 11 kg 13 polędwica sopocka 3 kg 14 kiełbasa podwawelska 7 kg 15 kiełbasa biała surowa 17 kg 16 kiełbasa śląska 10 kg 17 szynka z indyka 12 kg 18 szynka 3 kg 19 kurczaki 66 kg 20 udka 4 kg 21 piersi z kością 21 kg 22 porcje rosołowe 12 kg 23 skrzydełka 33 kg 24 filet z kurczaka 20 kg 25 wątróbka drobiowa 10 kg 26 pałeczki z kurczaka 40 kg 27 mięso mielone z indyka 5 kg 28 skrzydełka z indyka 9 kg 29 polędwiczki wieprzowe 8 kg 30 karkówka 6 kg 31 indyk faszerowany 3 kg 32 szynka swojska 3 kg 33 polędwica miodowa 3 kg 34 polędwica z warzywami 3 kg 35 indyk na biało 3 kg 36 kiełbasa szynkowa 3 kg 37 kiełbasa krakowska podsuszana 3 kg 38 parówki „Berlinki” lub równoważne 2 kg 39 szynka surowa 9 kg 40 pasztet „Podlaski” (puszka) 155g lub równoważny 4 szt 41 serduszka drobiowe 2 kg 42 żołądki drobiowe 6 kg
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mleka i przetworów mlecznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-03T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zapotrzebowanie miesięczne na artykuły spożywcze: 1 ser biały – półtłusty 49 kg 2 mleko w butelce 2% 105 litr 3 śmietana 30% (0,5l) 81 szt. 4 masło śmietankowe z Ostrołęki - 200g lub równoważne 106 szt. 5 masło roślinne w kubku - 250g 35 szt. 6 serek "Danio" lub równoważny - 150g 190 szt. 7 serek „Twój smak” lub równoważny - 200g 6 szt 8 ser żółty Gouda lub równoważny 4 kg 9 jogurt smakowy 130g Bakoma lub równoważny 40 szt. 10 jogurt naturalny 370g Zott lub równoważny 20 szt. 11 jogurt smakowy 150g Jogobella lub równoważny 165 szt. 12 masło klarowane 500g Mlekowita lub równoważne 2 szt. 13 śmietana 18% 400g Piątnica lub równoważna 10 szt 14 jogurt naturalny typu greckiego 440g Bakoma lub równoważny 27 szt. 15 serek topiony 100g Hochland lub równoważny 5 szt. 16 ser feta 270g Mlekowita lub równoważny 4 szt. 17 maślanka 750g Łowicz lub równoważna 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa owoców i przetworów owocowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-03T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zapotrzebowanie miesięczne na artykuły spożywcze: 1 jabłka 132 kg 2 cytryny 11 kg 3 banany 45 kg 4 dżem truskawkowy 280g z Łowicza lub równoważny 24 szt. 5 dżem brzoskwiniowy 280g z Łowicza lub równoważny 11 szt. 6 dżem wiśniowy 280 g Łowicz lub równoważny 18 szt. 7 marmolada wieloowocowa 570g Stovit lub równoważna 4 szt 8 powidła śliwkowe 400g 4 szt. 9 truskawki mrożone 450g 35 szt. 10 wiśnie mrożone 450g 23 szt. 11 mandarynki 26 kg 12 truskawki (produkty sezonowe) 8 kg 13 gruszki 19 kg 14 winogron 1 kg 15 brzoskwinie 9 kg 16 syrop owocowy 400g Łowicz lub równoważny 24 szt
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw i przetworów warzywnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-03T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zapotrzebowanie miesięczne na artykuły: 1 ziemniaki 625 kg 2 ziemniaki młode 65 kg 3 marchew 61 kg 4 pietruszka 25 kg 5 por 22 kg 6 pieczarki 13 kg 7 pomidory 9 kg 8 ogórki świeże 14 kg 9 groch 4 kg 10 koper 28 p 11 natka pietruszki 15 p 12 cebula 11 kg 13 cebula czerwona 1 kg 14 kapusta pekińska 15 kg 15 kapusta biała 10 kg 16 kapusta młoda w sezonie 11 szt. 17 kapusta kwaszona 25 kg 18 seler 21 kg 19 fasolka czerwona puszka 400g Kwidzyn lub równoważna 4 szt 20 fasola szparagowa 2 kg 21 fasola biała drobna 9 kg 22 kalafior świeży 2 kg 23 kalafior mrożony 450 g 15 szt. 24 szpinak mrożony 450g Hortex lub równoważny 2 szt. 25 fasola mrożona 450g 8 szt. 26 sałata zwykła 4 szt. 27 sałata lodowa 17 szt. 28 mix sałat 100g 2 szt 29 koncentrat pomidorowy 30% 190g Łowicz lub równoważny 49 szt. 30 sok pomidorowy 1l Fortuna lub równoważny 1 szt 31 rzodkiewka 6 p 32 chrzan biały w słoiku 200g Victus lub równoważny 4 szt. 33 kapusta czerwona 3 kg 34 ogórki konserwowe Urbanek 0,92l lub równoważne 8 szt 35 ogórki kwaszone 24 szt. 36 kapusta włoska 3 szt. 37 przecier szczawiowy siekany w słoiku 200g 23 szt. 38 barszcz ukraiński 400g Unifreeze lub równoważny 13 szt. 39 Mieszanka 7-mio sładnikowa Unifreeze lub równoważna 6 szt 40 buraki ćwikłowe 35 kg 41 kukurydza w puszce 400g Kwidzyn lub równoważna 4 szt 42 groszek zielony w puszce 450g Kwidzyn lub równoważny 6 szt 43 groszek zielony mrożony 450g Hortex lub równoważny 3 szt 44 brokuły świeże 6 kg 45 szczypiorek 6 p 46 papryka surowa 1 kg 47 czosnek granulowany 1 szt 48 czosnek 3 szt. 49 soczewica czerwona 350g Sante lub równoważna 1 kg
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa przypraw , makaronów, mąki i kaszy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-03T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zapotrzebowanie miesięczne na artykuły spożywcze: 1 mąka szymanowska lub równoważna typ 480 37 kg 2 mąka wieloziarnista Lubella 400g lub równoważna 1 kg 3 mąka pszenna „Basia” lub równoważna 5 kg 4 mąka ziemniaczana Kupiec lub równoważna 1 kg 5 makaron świderki 400g Anna lub równoważny 80 szt. 6 makaron rosołowy 400g Goliard lub równoważny 70 szt. 7 makaron krajanka 400g Goliard lub równoważny 5 szt. 8 makaron wieloziarnisty Lubella 400g lub równoważny 24 szt. 9 makaron Semolina 500g lub równoważny 30 szt. 10 ryż w saszetkach Kupiec 400g lub równoważny 15 szt. 11 ryż 1kg Kupiec lub równoważny 13 szt. 12 kasza manna 1kg Kupiec lub równoważna 2 kg 13 kasza jęczmienna 400g Kupiec lub równoważna 16 kg 14 kasza jęczmienna w saszetkach 400g Kupiec lub równoważna 11 szt. 15 kasza gryczana w saszetkach 400g Kupiec lub równoważna 2 szt. 16 kasza kus-kus 250g Sante lub równoważna 2 szt 17 kasza jaglana 350g Sante lub równoważna 2 szt. 18 płatki owsiane 400g Kupiec lub równoważne 3 szt 19 sezam 300g Sante lub równoważny 1 szt 20 migdały płatki 60g Siesta lub równoważne 1 szt 21 nasiona słonecznika 150g Sante lub równoważne 1 szt 22 pestki dyni 100g Bakalland lub równoważne 1 szt 23 groszek ptysiowy 100g Jumar lub równoważny 1 szt 24 grzanki 150g Mamut lub równoważne 1 szt 25 cukier 100 kg 26 cukier waniliowy 16g Delecta lub równoważny 11 szt. 27 sól 13 kg 28 kwasek cytrynowy 50g Delecta lub równoważny 15 szt. 29 liść laurowy Apetitta lub równoważny 7 szt. 30 keczyp 900g 1 szt. 31 keczup łagodny w tubie 480g Włocławek lub równoważny 6 szt. 32 przyprawa vegeta Podravka 200g lub równoważna 20 szt 33 zupa pieczarkowa Winiary 45g lub równoważna 5 szt 34 barszcz biały 165g Winiary lub równoważny 11 szt. 35 majeranek 20g Cykoria lub równoważny 19 szt. 36 papryka słodka mielona 20g Apetitta lub równoważna 13 szt. 37 pieprz mielony 20g Apetitta lub równoważny 20 szt. 38 warzywa suszone- liofilizowane- 300g ViVio lub równoważne 1 szt 39 kurkuma 20g Prymat lub równoważna 7 szt. 41 tymianek 10g Apetitta lub równoważny 1 szt 42 zioła prowansalskie 10g Apetitta lub równoważne 8 szt. 43 gałka muszkatołowa mielona 15g Apetitta lub równoważna 1 szt 44 oregano 10g Apetitta lub równoważny 8 szt. 45 Bazylia 10g Apetitta lub równoważna 8 szt. 46 ziele angielskie 20g Apetitta lub równoważne 5 szt. 47 płatki kukurydziane Corn Flakes 600g lub równoważne 6 szt 48 jajka duże 550 szt. 49 herbata granulowana Lipton 90g lub równoważna 7 szt. 50 smalec wieprzowy 200g 8 szt 51 olej uniwersalny 1l Kujawski lub równoważny 46 szt. 52 oliwa z oliwek 0,5 l Bulerias lub równoważna 1 szt 53 majonez pomorski Ocetix 620g lub równoważny 10 szt. 54 Ocet 0,5 l 10% 1 szt 55 Żurek 0,5 l 1 szt. 56 cynamon 15g 1 szt. 57 pieprz w ziarnach 20g 1 szt. 58 budyń 64g Delecta lub równoważny 20 szt 59 Kisiel 58 g Delecta lub równoważny 20 szt 60 galaretka Delecta 75 g lub równoważna 115 szt 61 herbata ekspresowa 100 torebek Saga lub równoważna 6 szt 62 herbata ekspresowa owocowa 25 torebek Saga lub równoważna 11 szt. 63 mięta w saszetkach Posti 30g lub równoważna 24 szt. 64 mięta świeża w doniczce 4 szt 65 kawa inka 8 szt 66 kakao 50g DecoMorreno lub równoważne 2 szt 67 kakao granulowane Puchatek 350g lub równoważne 6 szt 68 musztarda tuba 280g Kamis lub równoważna 1 szt 69 musztarda mała 210g 1 szt. 70 miód naturalny wielokwiatowy 350 g Podravka lub równoważny 16 szt. 71 sos spaghetti Łowicz 350 g lub równoważny 15 szt. 72 sos sałatkowy Knorr 9 g lub równoważny 2 szt. 73 koncentrat buraczany Krakus 200 g 17 szt. 74 sos grzybowy 40 g Winiary lub równoważny 25 szt. 75 sos słodko-kwaśny 350 g 16 szt. 76 soczek ze słomką 0,2l 10 szt 77 batony Góralki 50g lub równoważne 60 szt 78 batony Grześki w polewie 28g lub równoważne 60 szt 79 krem czekoladowy Nutella 350g lub równoważny 6 szt
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa ryb
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-03T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zapotrzebowanie miesięczne na artykuły spożywcze: 1 ryba Panga 2 kg 2 ryba mrożona Dorsz 2 kg 3 ryba mrożona Miruna 31 kg 4 makrela wędzona 2 kg 5 makrela mrożona 2 kg
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-03T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zapotrzebowanie miesięczne na artykuły spożywcze: 1 chleb pełnoziarnisty krojony 24 szt 2 chleb razowy Swojski lub równoważny 40 szt. 3 chleb krojony 90 szt 4 bułki grahamki 200 szt. 5 bułki poznańskie 30 szt. 6 bułki kajzerki 330 szt. 7 bułka tarta 32 szt. 8 bułka słodka z kruszonką 45 szt. 9 bułka słodka z dżemem 50 szt. 10 bułka słodka z budyniem 48 szt. 11 rogale z jabłkiem 20 szt 12 pączki 30 szt
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)