GuidZP400 |
438fd73a-e21c-4a45-adbf-c969f9bc10df
|
Biuletyn |
599970-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
|
Regon |
28888600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rybacka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70204
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 48 00 700
|
Zamawiajacy fax |
91 48 00 769
|
Zamawiajacy email |
dzppum@pum.edu.pl
|
Adres strony url |
https://www.pum.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.pum.edu.pl/artykuly/214/dostawy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wykonawca zobowiązany jest sporządzić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie, ul. Rybacka 1, Szczecin 70-204, Kancelaria Ogólna PUM (I piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż krzeseł audytoryjnych oraz paneli frontowych w salach Międzywydziałowego Centrum Dydaktycznego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
|
Numer referencyjny |
DZP-262-35/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż krzeseł audytoryjnych oraz paneli frontowych w salach Międzywydziałowego Centrum Dydaktycznego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający informuje, że termin realizacji zamówienia nie może być krótszy niż 15 dni i nie dłuższy niż 35 dni.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
3) posiadania zdolności technicznej lub zawodowej – w zakresie:
a) Doświadczenia,
By warunek został spełniony Zamawiający wymaga by wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazali się zrealizowaniem przynajmniej dwóch zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości brutto równej lub przekraczającej 50 000,00 zł każda z nich. Poprzez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć należycie zrealizowaną dostawę mebli wraz z montażem. Zamawiający wymaga aby co najmniej jedna z zadeklarowanych dostaw była dostawą krzeseł audytoryjnych wraz z montażem.
b) Kwalifikacji lub Wykształcenia,
Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności.
c) Potencjału technicznego
Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia,
2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
a) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
b) Zamawiający przedkłada w załączeniu wzór Oświadczenia w odniesieniu do przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowiący – Załącznik nr 3 do SIWZ,
VIII. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczania podmiotów mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, celem potwierdzenia braku podstaw do wykluczania z postępowania:
a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się odpowiednich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
3) Wykazu wykonanych dostaw – w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ;
4) Dowodów określających czy dostawy – wykazane na potwierdzenie spełnienia warunków udziału, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wraz z ofertą załączył katalog, folder oferowanych produktów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
6) Formularz oferty – wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ,
7) Dowód wniesienia wadium lub kopię dokumentu wadialnego poświadczoną za zgodność z oryginałem – wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kopię dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium - kopię dokumentu wadialnego poświadczoną za zgodność
z oryginałem; albo dokument wadialny,
8) Szczegółowa oferta cenowa – wypełniony Załącznik nr III A do SIWZ,
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych). Wadium należy złożyć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień przedmiotowej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następującym zakresie, okolicznościach i warunkach:
1) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego
lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania zamówienia – z zastrzeżeniem, że treść zmiany przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę.
2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności uniemożliwiające zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielenie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy prawo zamówień publicznych będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny,
3) gdy z przyczyn, których nie można było wcześniej przewidzieć wystąpi konieczność modyfikacji terminu wykonania zamówienia,
4) w przypadku konieczności zmiany parametrów technicznych oferowanego asortymentu, pod warunkiem, że zamówienie zostanie zrealizowane po cenie zawartej w ofercie, a określone w specyfikacji rozwiązania ulegają zmianie na lepsze lub przynajmniej równoważne w stosunku od oferowanych w ofercie.
3. Żadna ze stron nie może przelać na inny podmiot zobowiązań i uprawnień wynikających
z niniejszej umowy bez uprzedniej pisemnej zgody drugiej strony.
|
IV 4 4 data |
2018-08-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|