GuidZP400 |
f4b05591-dd71-4641-b05d-b8d6759c93e4
|
Biuletyn |
599856-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kwidzyn
|
Regon |
17074776700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grudziądzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kwidzyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
055 261-41-51
|
Zamawiajacy fax |
552 792 306
|
Zamawiajacy email |
przetargi@gminakwidzyn.pl
|
Adres strony url |
www.bip.gminakwidzyn.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.gminakwidzyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014- 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.gminakwidzyn.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.gminakwidzyn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej pod rygorem nieważności - osobiście, za pośrednictwem poczty, kuriera, itp
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa doposażenia szkół z terenu Gminy Kwidzyn w ramach realizacji projektu pn. „Kompetentni = gotowi na lepszą przyszłość
|
Numer referencyjny |
ZP.271.36.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Jednym z zadań projektu pn. „Kompetentni = gotowi na lepszą przyszłość” realizowanego przez Gminę Kwidzyn, jest doposażenie szkół podstawowych w Janowie, w Korzeniewie, w Tychnowach, Rakowcu, Liczu i Nowym Dworze. Zamówienie zostało podzielone na dwie części- pierwsza z nich dotyczy zakupu, dostawy i montażu sprzętu TIK, natomiast część druga dotyczy dostawy konwencjonalnych pomocy edukacyjnych. Doposażenie pracowni przedmiotowych jest kluczowym elementem w realizacji zajęć przy zastosowaniu metody eksperymentu i odwróconego nauczania. Pozytywnie wpływa na zaangażowanie uczniów w pracę podczas zajęć i proces zrozumienia przyswajanych informacji. Gmina Kwidzyn jest dla wymienionych szkół organem prowadzącym.
Lista zakupów została stworzona na podstawie diagnozy i potrzeb zgłoszonych przez szkół.
1. Zamówienie część I dotyczy dostawy, montażu i uruchomienia sprzętu TiK wraz z oprogramowaniem, zgodnie z wymaganiami szczegółowymi oraz przeprowadzenia szkoleń dla kadry wskazanej przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu stanowi Załącznik A do SIWZ.
W przypadku wystąpienia odwróconego obciążenia (VAT), dostawca powinien przedstawić kwotę z wyszczególnieniem kwoty netto oraz kwoty odwróconego VAT.
2. Zamówienie część II dotyczy dostawy konwencjonalnych pomocy dydaktycznych, stanowiących wyposażenie pracowni przedmiotowych.
Szczegółowy opis przedmiotu stanowi Załącznik B do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-09-10T00:00:00+02:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt.23 ustawy – Załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi:
Część I zamówienia: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
Część II zamówienia: 1 000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert.
Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach:
• pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie nr 78 8300 0009 0008 2123 2000 0060, w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia z dopiskiem „WADIUM – Dostawa doposażenia szkół z terenu Gminy Kwidzyn w ramach realizacji projektu pn. „Kompetentni = gotowi na lepszą przyszłość”,
• poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
• gwarancjach bankowych,
• gwarancjach ubezpieczeniowych,
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804, oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
Wadium wnoszone w formie: poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy w formie nienaruszonego oryginału dołączyć do oferty w osobnej kopercie, na której zapisana będzie nazwa niniejszego zamówienia z dopiskiem „WADIUM pn. „Dostawa doposażenia szkół z terenu Gminy Kwidzyn w ramach realizacji projektu pn. „Kompetentni = gotowi na lepszą przyszłość”.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
1) jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.), muszą być oznaczone klauzulą: NIE UDOSTĘPNIAĆ – TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA,
2) zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o nieuczciwej konkurencji spowoduje ich odtajnienie,
3) nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
|
IV 4 4 data |
2018-08-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu TiK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część I dotyczy dostawy, montażu i uruchomienia sprzętu TiK wraz z oprogramowaniem, zgodnie z wymaganiami szczegółowymi oraz przeprowadzenia szkoleń dla kadry wskazanej przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu stanowi Załącznik A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa konwencjonalnych pomocy edukacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część II dotyczy dostawy konwencjonalnych pomocy dydaktycznych, stanowiących wyposażenie pracowni przedmiotowych.
Szczegółowy opis przedmiotu stanowi Załącznik B do SIWZ.
|
| |