GuidZP400 |
f8b34e7d-d503-4ff2-9456-68744955f9a1
|
Biuletyn |
597467-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
|
Regon |
63976996400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szyperska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-754
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8463819
|
Zamawiajacy fax |
61 8463820
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@wup.poznan.pl
|
Adres strony url |
http://wuppoznan.praca.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://wuppoznan.praca.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa akcesoriów komputerowych, materiałów eksploatacyjnych, tonerów do drukarek, kserokopiarek, telefaksów oraz części eksploatacyjnych do kserokopiarek dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w 2018 roku.
|
Numer referencyjny |
WUPXXV/3/3321/6/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów komputerowych, materiałów eksploatacyjnych, tonerów do drukarek, kserokopiarek, telefaksów oraz części eksploatacyjnych do kserokopiarek dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
i Oddziałów Zamiejscowych w 2018 roku.
Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania oferty przez Wykonawcę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia:
Część 1: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, tonerów do drukarek, kserokopiarek, telefaksów.
Część 2: Sukcesywna dostawa akcesoriów komputerowych.
Część 3: Sukcesywna dostawa części eksploatacyjnych do kserokopiarek.
Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części został określony w załączniku nr 6 stanowiącym integralną część SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeśli wykaże,
że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie
co najmniej dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych, tonerów do drukarek, kserokopiarek, telefaksów o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każda
– dotyczy części 1.
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeśli wykaże,
że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy akcesoriów komputerowych o wartości minimum
2 000,00 zł brutto każda – dotyczy części 2.
3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeśli wykaże,
że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy części eksploatacyjnych do kserokopiarek o wartości minimum 5 000,00 zł brutto każda – dotyczy części 3.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw, odrębnie dla każdej z części, wykonanych w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenia, odrębnie dla każdej z części, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą
nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących:
a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
|
IV 4 4 data |
2018-08-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, tonerów do drukarek, kserokopiarek, telefaksów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Od podpisania umowy do 31.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, tonerów do drukarek, kserokopiarek, telefaksów. Dostawa przedmiotu zamówienia przewidziana jest do budynków Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Szyperskiej 14, oraz Oddziałów Zamiejscowych w: Kaliszu, ul. Serbinowska 5, Koninie, ul. Zakładowa 4, Lesznie, ul. Śniadeckich 5 oraz Pile, al. Niepodległości 24. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa akcesoriów komputerowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Od podpisania umowy do 31.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa akcesoriów komputerowych. Dostawa przedmiotu zamówienia przewidziana jest do budynków Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Szyperskiej 14, oraz Oddziałów Zamiejscowych w: Kaliszu,
ul. Serbinowska 5, Koninie, ul. Zakładowa 4, Lesznie, ul. Śniadeckich 5 oraz Pile, al. Niepodległości 24. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa części eksploatacyjnych do kserokopiarek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Od podpisania umowy do 31.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa części eksploatacyjnych do kserokopiarek Dostawa przedmiotu zamówienia przewidziana jest do budynków Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Szyperskiej 14, oraz Oddziałów Zamiejscowych w: Kaliszu, ul. Serbinowska 5, Koninie, ul. Zakładowa 4, Lesznie, ul. Śniadeckich 5 oraz Pile, al. Niepodległości 24. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
|
| |