Dostawa sprzętu sieciowego

Data publikacji 2018-08-06
Data zakończenia 2018-08-17 00:00:00
Instytucja 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Wejherowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt telefoniczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 599935-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 325500003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sieciowego.
2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko.
3. Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych nie może nosić znamion użytkowania oraz musi posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji.
4. Każde urządzenie objęte wymogiem udzielenia gwarancji musi być wyposażone w kartę gwarancyjną wypełnioną w języku polskim oraz instrukcję użytkowania i obsługi w języku polskim. W karcie gwarancyjnej muszą być wyraźnie określone:
• miejsce na datę przyjęcia sprzętu przez odbiorcę od której będzie liczony termin gwarancji,
• numer fabryczny urządzenia objętego gwarancją,
• numer telefoniczny oraz numer faksu, na który można zgłaszać reklamacje,
• miejsce na adnotację po przeprowadzonych naprawach gwarancyjnych, obejmujące: datę zgłoszenia reklamacji, datę wykonania naprawy, rodzaj wykonanej naprawy, miejsce na adnotacje dotyczące wydłużenia gwarancji na element urządzenia objętego naprawą gwarancyjną o czas zgłoszenia reklamacji do czasu wykonania naprawy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ.
6. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia sprzętu, należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż Wykonawca może zaoferować sprzęt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 174f90da-c4a9-4a8b-8a8e-6134caecb3cb
Biuletyn 599935-N-2018
Zamawiajacy nazwa 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 222106502
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana III Sobieskiego
Zamawiajacy adres numer domu 277
Zamawiajacy miejscowosc Wejherowo
Zamawiajacy kod pocztowy 84-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 26 1251621
Zamawiajacy fax 26 1251787
Zamawiajacy email 18wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.18wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.18wog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.18wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Jana III Sobieskiego 277 84-200 Wejherowo, kancelaria jawna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu sieciowego
Numer referencyjny 18WOG-SZP.2712.24.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sieciowego. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko. 3. Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych nie może nosić znamion użytkowania oraz musi posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji. 4. Każde urządzenie objęte wymogiem udzielenia gwarancji musi być wyposażone w kartę gwarancyjną wypełnioną w języku polskim oraz instrukcję użytkowania i obsługi w języku polskim. W karcie gwarancyjnej muszą być wyraźnie określone: • miejsce na datę przyjęcia sprzętu przez odbiorcę od której będzie liczony termin gwarancji, • numer fabryczny urządzenia objętego gwarancją, • numer telefoniczny oraz numer faksu, na który można zgłaszać reklamacje, • miejsce na adnotację po przeprowadzonych naprawach gwarancyjnych, obejmujące: datę zgłoszenia reklamacji, datę wykonania naprawy, rodzaj wykonanej naprawy, miejsce na adnotacje dotyczące wydłużenia gwarancji na element urządzenia objętego naprawą gwarancyjną o czas zgłoszenia reklamacji do czasu wykonania naprawy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ. 6. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia sprzętu, należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż Wykonawca może zaoferować sprzęt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 32550000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: • wykazania, że należycie wykonał minimum 2 (dwa) zamówienia polegające na wykonaniu dostawy sprzętu sieciowego na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane należycie przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonane. Wykonawca nie może sumować kilku zamówień o mniejszej wartości dla uzyskania wymaganych wartości. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie wyżej wymienionego warunku wykazuje jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem opisanym powyżej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonane– inne dokumenty (załącznik nr 7 do SIWZ),
IV 4 4 data 2018-08-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)