Zakup elektrod

Data publikacji 2018-08-06
Data zakończenia 2018-08-14 00:00:00
Instytucja Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Artykuły elektroniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 599874-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317111406
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup asortymentu wymienionego w tabeli w pkt 3.2.1. SIWZ
2. Zamawiający nie dopuszcza produktów równoważnych w pozycjach przedmiotu zamówienia zawartego w tabeli w pkt. 3.2.1. SIWZ w pozycjach, w których wskazany został producent.
3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w tabeli w pkt. 3.2.1. SIWZ nie został wskazany producent dopuszcza się asortyment spełniający następujące wymagania:
• producent: ESAB, AIR LIQUIDE, METALWELD, LINCOLN ELECTRIC oraz JURGEN ARMACK,
• miedziowany lity drut elektrodowy do spawania stali niskowęglowych (rur ciepłowniczych) metodą MIG/MAG w warunkach polowych,
• pręty do lutospawania do stali niskowęglowych we wszystkich pozycjach w warunkach polowych, a także do szczepiania i lutospawania przy montażu rur ciepłowniczych ocynkowanych.
4. Zamawiający dopuszcza niewielkie odchylenia od wag określonych w tabeli w pkt. 3.2.1. SIWZ, wynikające ze standardów i norm przyjętych przez różnych producentów, pod warunkiem, że różnice te nie prowadzą do zmian właściwości i możliwości wykorzystania asortymentu w stosunku do opisu zawartego w poszczególnych pozycjach przedmiotu zamówienia oraz nie powodują zaburzenia możliwości porównawczych otrzymanych ofert.
5. Realizacja zamówień: sukcesywnie, na podstawie cząstkowych pisemnych zamówień wysyłanych pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy, określających: numer i datę dokumentu, termin realizacji zamówienia, przedmiot zamówienia, jednostkę miary, ilość, cenę oraz sposób i termin zapłaty.
6. Miejsce dostawy: magazyn Zamawiającego, ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia lub inne miejsce na terenie miast: Gdynia, Sopot, Rumia, Reda, Kosakowo i Wejherowo wskazane przez Zamawiającego na zamówieniu.
7. Realizacja dostaw: do 5 dni roboczych od daty wysłania pisemnego zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 SIWZ; dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:15 - 14:00.
8. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
9. Warunki dotyczące gwarancji za wady fizyczne: 12 miesięcy liczonych od dnia dostawy.
10. Ilości określone w tabelach w pkt. 3.2.1 niniejszej specyfikacji są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi z należytą starannością. Dopuszcza się różnice w ilościach planowanych w poszczególnych pozycjach w stosunku do faktycznie realizowanych w trakcie trwania umowy.
11. Ilości określone w tabelach w pkt. 3.2.1 niniejszej specyfikacji nie są zobowiązaniem Zamawiającego do nabycia towaru w takiej ilości – nie zrealizowanie całości asortymentu nie wpływa na cenę towaru.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia dodatkowej ilości (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowiązywać będą ceny określone w tabelach w załączniku nr 1 do SIWZ) i dodatkowego asortymentu o zbliżonym charakterze (w cenie bieżącej Wykonawcy, która będzie podlegała kontroli Zamawiającego) do poziomu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c5339903-fecd-47e2-9fba-4b3246dba96a
Biuletyn 599874-N-2018
Zamawiajacy nazwa Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Regon 19056363200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Opata Hackiego
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81213
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 627 38 18
Zamawiajacy fax 58 663 16 66
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@opecgdy.com.pl
Adres strony url https://opecgdy.com.pl/
Adres strony internetowej https://opecgdy.com.pl/zamowienia-publiczne/
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://opecgdy.com.pl/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://opecgdy.com.pl/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia, kancelaria na parterze budynku
Nazwa nadana zamowieniu Zakup elektrod
Numer referencyjny EZP/472/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup asortymentu wymienionego w tabeli w pkt 3.2.1. SIWZ 2. Zamawiający nie dopuszcza produktów równoważnych w pozycjach przedmiotu zamówienia zawartego w tabeli w pkt. 3.2.1. SIWZ w pozycjach, w których wskazany został producent. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w tabeli w pkt. 3.2.1. SIWZ nie został wskazany producent dopuszcza się asortyment spełniający następujące wymagania: • producent: ESAB, AIR LIQUIDE, METALWELD, LINCOLN ELECTRIC oraz JURGEN ARMACK, • miedziowany lity drut elektrodowy do spawania stali niskowęglowych (rur ciepłowniczych) metodą MIG/MAG w warunkach polowych, • pręty do lutospawania do stali niskowęglowych we wszystkich pozycjach w warunkach polowych, a także do szczepiania i lutospawania przy montażu rur ciepłowniczych ocynkowanych. 4. Zamawiający dopuszcza niewielkie odchylenia od wag określonych w tabeli w pkt. 3.2.1. SIWZ, wynikające ze standardów i norm przyjętych przez różnych producentów, pod warunkiem, że różnice te nie prowadzą do zmian właściwości i możliwości wykorzystania asortymentu w stosunku do opisu zawartego w poszczególnych pozycjach przedmiotu zamówienia oraz nie powodują zaburzenia możliwości porównawczych otrzymanych ofert. 5. Realizacja zamówień: sukcesywnie, na podstawie cząstkowych pisemnych zamówień wysyłanych pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy, określających: numer i datę dokumentu, termin realizacji zamówienia, przedmiot zamówienia, jednostkę miary, ilość, cenę oraz sposób i termin zapłaty. 6. Miejsce dostawy: magazyn Zamawiającego, ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia lub inne miejsce na terenie miast: Gdynia, Sopot, Rumia, Reda, Kosakowo i Wejherowo wskazane przez Zamawiającego na zamówieniu. 7. Realizacja dostaw: do 5 dni roboczych od daty wysłania pisemnego zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 SIWZ; dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:15 - 14:00. 8. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 9. Warunki dotyczące gwarancji za wady fizyczne: 12 miesięcy liczonych od dnia dostawy. 10. Ilości określone w tabelach w pkt. 3.2.1 niniejszej specyfikacji są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi z należytą starannością. Dopuszcza się różnice w ilościach planowanych w poszczególnych pozycjach w stosunku do faktycznie realizowanych w trakcie trwania umowy. 11. Ilości określone w tabelach w pkt. 3.2.1 niniejszej specyfikacji nie są zobowiązaniem Zamawiającego do nabycia towaru w takiej ilości – nie zrealizowanie całości asortymentu nie wpływa na cenę towaru. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia dodatkowej ilości (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowiązywać będą ceny określone w tabelach w załączniku nr 1 do SIWZ) i dodatkowego asortymentu o zbliżonym charakterze (w cenie bieżącej Wykonawcy, która będzie podlegała kontroli Zamawiającego) do poziomu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.
Cpv glowny przedmiot 31711140-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 49858,24
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego. b) umowę spółki cywilnej jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej
IV 4 4 data 2018-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)