Dostawa urządzeń sieciowych oraz modernizacja okablowania strukturalnego w Biurze KZK GOP.

Data publikacji 2018-08-06
Data zakończenia 2018-08-21 00:00:00
Instytucja Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 599704-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń aktywnych sieci szkieletowej (4 szt. – przełączników sieciowych), sieci dystrybucyjnej (12 szt. – przełączników sieciowych) oraz urządzeń aktywnych sieci WiFi (24 szt. – punktów dostępowych) na potrzeby modernizacji okablowania strukturalnego w budynku Biura KZK GOP wraz z usługami konfiguracji urządzeń aktywnych sieci przewodowej i bezprzewodowej, połączenia urządzeń aktywnych kablami światłowodowymi (wykorzystanie istniejącej infrastruktury, jeśli okaże się wystarczająca), a także rozmieszczenie w budynku Biura punktów dostępowych w sposób pozwalający uzyskać pokrycie budynku zasięgiem sieci WiFi, dostarczenie oprogramowania do zarządzania infrastrukturą sieciową wraz ze szkoleniem administratorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, w którym opisano:
2.1. Sprzęt razem z wymaganymi funkcjonalnościami i parametrami:
1) przełączniki Sieci Szkieletowej 2 szt.
2) przełączniki Sieci Szkieletowej z PoE 2 szt.
3) przełączniki Sieci Dystrybucyjnej z PoE 4 szt.
4) przełączniki Sieci Dystrybucyjnej 8 szt. w tym:
a) z kablem typu DAC SFP+ – 4 szt.
b) z wkładką SFP+ typu SR i z kablem typu DAC SFP+ – 4 szt.
5) punkt dostępowy (AP-WIFI) 24 szt.
2.2. Oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą sieciową.
2.3. Instalację i konfigurację urządzeń (wraz z materiałami) wg koncepcji schematu stanowiącej załącznik do wzoru umowy (Załącznika nr 2 do SIWZ).
2.4. Ułożenie i podpięcie kabli sieciowych do dostarczonych urządzeń w szafach rack 19” zgodnie z dotychczasową logiką.
2.5. Wdrożenie oprogramowania.
2.6. Utworzenie dokumentacji powykonawczej.
3. Zamawiający umożliwi Wykonawcom zapoznanie się przed terminem składania ofert z konfiguracją posiadanej przez Zamawiającego infrastruktury sieciowej, urządzeń UTM, oraz oględziny punktów dystrybucyjnych (PD) w dniach 13.08.2018 oraz 14.08.2018 w godzinach od 8.00 do 14.00. W celu umówienia się na oględziny należy kontaktować się pod nr telefonu (32) 7438475 lub mailowo serwis@kzkgop.com.pl najpóźniej do dnia poprzedzającego termin oględzin do godz. 14.00.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 66323b19-332e-421e-89b5-ac146e81be9b
Biuletyn 599704-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego
Regon 271523831
Zamawiajacy adres ulica Barbary
Zamawiajacy adres numer domu 21A
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-053
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (32)7438401,
Zamawiajacy fax (32)2519745
Zamawiajacy email kzkgop@kzkgop.com.pl,
Adres strony url http://www.kzkgop.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny związek międzygminny
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.kzkgop.pl/modules.php?name=ogloszenia_biezace
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę, z zachowaniem formy pisemnej, należy złożyć w siedzibie Komunikacyjnego Związku Komunalnego Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 40-053 Katowice, ul. Barbary 21A, parter - pokój nr 014 (kancelaria) w godzinach od 7:00 do 15:00.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń sieciowych oraz modernizacja okablowania strukturalnego w Biurze KZK GOP.
Numer referencyjny ZP/DSI/7/PS/18/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń aktywnych sieci szkieletowej (4 szt. – przełączników sieciowych), sieci dystrybucyjnej (12 szt. – przełączników sieciowych) oraz urządzeń aktywnych sieci WiFi (24 szt. – punktów dostępowych) na potrzeby modernizacji okablowania strukturalnego w budynku Biura KZK GOP wraz z usługami konfiguracji urządzeń aktywnych sieci przewodowej i bezprzewodowej, połączenia urządzeń aktywnych kablami światłowodowymi (wykorzystanie istniejącej infrastruktury, jeśli okaże się wystarczająca), a także rozmieszczenie w budynku Biura punktów dostępowych w sposób pozwalający uzyskać pokrycie budynku zasięgiem sieci WiFi, dostarczenie oprogramowania do zarządzania infrastrukturą sieciową wraz ze szkoleniem administratorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, w którym opisano: 2.1. Sprzęt razem z wymaganymi funkcjonalnościami i parametrami: 1) przełączniki Sieci Szkieletowej 2 szt. 2) przełączniki Sieci Szkieletowej z PoE 2 szt. 3) przełączniki Sieci Dystrybucyjnej z PoE 4 szt. 4) przełączniki Sieci Dystrybucyjnej 8 szt. w tym: a) z kablem typu DAC SFP+ – 4 szt. b) z wkładką SFP+ typu SR i z kablem typu DAC SFP+ – 4 szt. 5) punkt dostępowy (AP-WIFI) 24 szt. 2.2. Oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą sieciową. 2.3. Instalację i konfigurację urządzeń (wraz z materiałami) wg koncepcji schematu stanowiącej załącznik do wzoru umowy (Załącznika nr 2 do SIWZ). 2.4. Ułożenie i podpięcie kabli sieciowych do dostarczonych urządzeń w szafach rack 19” zgodnie z dotychczasową logiką. 2.5. Wdrożenie oprogramowania. 2.6. Utworzenie dokumentacji powykonawczej. 3. Zamawiający umożliwi Wykonawcom zapoznanie się przed terminem składania ofert z konfiguracją posiadanej przez Zamawiającego infrastruktury sieciowej, urządzeń UTM, oraz oględziny punktów dystrybucyjnych (PD) w dniach 13.08.2018 oraz 14.08.2018 w godzinach od 8.00 do 14.00. W celu umówienia się na oględziny należy kontaktować się pod nr telefonu (32) 7438475 lub mailowo serwis@kzkgop.com.pl najpóźniej do dnia poprzedzającego termin oględzin do godz. 14.00.
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Wdrożenie i dostawa - do 60 dni od daty zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał co najmniej dwie dostawy urządzeń sieciowych o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia wraz z ich instalacją i uruchomieniem, o wartości brutto min. 200 tys. zł każda (dostawa wraz z instalacją). Przez „dostawy urządzeń sieciowych o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia” Zamawiający rozumie dostawę co najmniej 10 szt. przełączników sieciowych pracujących w oparciu o łącza światłowodowe lub mieszane światłowód – miedź, w tym min. 2 stacki zbudowane z min 2 urządzeń i co najmniej 10 szt. punktów dostępowych (AP-WIFI) wraz z ich instalacją i uruchomieniem, b) dysponuje przynajmniej jedną osobą, która będzie skierowana i odpowiedzialna za instalację i uruchomienie dostarczonych urządzeń, i która: 1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert należycie zainstalowała i uruchomiła co najmniej nw. urządzenia sieciowe, w następujących ilościach: - co najmniej 10 szt. przełączników sieciowych pracujących w oparciu o łącza światłowodowe lub mieszane światłowód – miedź, w tym min. 2 stacki zbudowane z min 2 urządzeń, - co najmniej 10 szt. punktów dostępowych (AP-WIFI).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę (ofertę, która została najwyżej oceniona), do złożenia aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1. Wykazu dostaw, o których mowa w pkt III.1.3) lit. a ogłoszenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SIWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów (nazwy, adresy), na rzecz których dostawy były wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. 2. Wykazu osób, o których mowa w pkt III.1.3) lit. b ogłoszenia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru określonego w Załączniku 7 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.1.3) ogłoszenia. 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 Wykonawca składa w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy Wykonawca. Oświadczenie potwierdza, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykazuje ich spełnianie. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści na stronie internetowej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w szczególności dotyczące firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie. Wykonawca, w terminie trzech dni od zamieszczenia na stronie internetowej tych informacji, przekazuje Zamawiającemu, bez wezwania: 5. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SIWZ). Uwaga: Jeżeli w terminie, o którym mowa w pkt IV.6.2 ogłoszenia, zostanie złożona jedna oferta, Wykonawca nie przekazuje Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-08-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2018-09-19T00:00:00+02:00

Criterion

Kryteria wymiar miesięczny wsparcia technicznego
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)