GuidZP400 |
768230ba-fffe-48d0-9920-8404eb1a1922
|
Biuletyn |
610430-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Oleśnica
|
Regon |
93193473300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek-Ratusz
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oleśnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
56400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
717 982 100
|
Zamawiajacy fax |
717 982 117
|
Zamawiajacy email |
b.strzala@um.olesnica.pl
|
Adres strony url |
www.olesnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
E-OŚWIATA – program przyjaznej gminy – element projektu E-Miasto dla Miasta Oleśnicy – etap II – wyposażenie pracowni oraz zakup i implementacja zasobów do platformy dydaktycznej, Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://idumolesnica.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://idumolesnica.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest składanie ofert w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Rynek - Ratusz, 56-400 Olesnica, Kancelaria Ogólna - pok. 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i implementacja zasobów do platformy dydaktycznej e-nauczanie uwzględniająca integrację z Platformą e-Oświata będącego elementem projektu dofinansowywanego ze środków unijnych E-OŚWIATA - program przyjaznej gminy -element projektu E-MIASTO dla Miasta Oleśnicy - etap II– wyposażenie pracowni oraz zakup i implementacja zasobów do platformy dydaktycznej
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/12/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach projektu należy:
a) dostarczyć i uruchomić kontent dydaktyczny zawierający zasoby informacyjne w postaci wsadu oraz dostarczenie bezterminowej licencji na moduły niezbędne do jego działania;
b) zintegrować kontent z obecnie użytkowaną platformą (E-oświata) udostępnioną w wyniku realizacji projektu E-OŚWIATA – program przyjaznej gminy – element projektu E-Miasto zrealizowanego przez Konsorcjum WizjaNet Sp. z o.o. oraz Krakfin S.C. (dalej Konsorcjum) na poziomie wspólnego logowania, poczty wewnętrznej, wymiany danych o materiałach dydaktycznych oraz dzienników elektronicznych w tym wyników przeprowadzonych testów i zadań;
c) udostępnić funkcjonalności do prezentacji i obsługi dostarczonych zasobów.
2. Dostarczone rozwiązanie (dalej System) ma funkcjonować i być przechowywane na serwach Zamawiającego.
3. Elementami systemu powinny być gotowe materiały, o których mowa w pkt.3 z zakresu każdego przedmiotu dla klas I - VIII na każdym etapie szkoły podstawowej.
4. System musi być zgodny z podstawami programowymi kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, minimum 15 000 w proporcjach 1/3 ćwiczeń i gier, 1/3 testów i 1/3 pozostałe (obrazy, filmy) ze wszystkich przedmiotów.
5. Dla klas IV - VIII konieczna obecność filmów edukacyjnych, wykładów filmowych a dla przedmiotów przyrodniczych filmów z eksperymentami w rozdzielczości min HD.
6. Materiały dydaktyczne muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi, określonymi w przepisach prawa, podstawami programowymi na poziomie szkoły podstawowej.
7. Przeprowadzenie podstawowych szkoleń warsztatowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego wsadu dla 50 osób w wymiarze co najmniej 8 godz.
8. Wykonawca dostarczy i będzie aktualizował System oraz niezbędne oprogramowanie narzędziowe do funkcjonowania Systemu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do wzoru Umowy przez okres minimum 6 lat w celu zapewnienia trwałości projektu, o której mowa w art. 71 ust.1 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiające wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006.
72210000-0 Usługi programowania pakietów oprogramowania
72212310-5 Usługi opracowywania oprogramowania do tworzenia dokumentów
72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2024-11-15T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia - wdrożenie i integracja oraz szkolenie – do dnia 15.11.2018, zapewnienie trwałości projektu 72 m-ce od daty podpisania protokołu odbioru końcowego – szacunkowo do dnia 15.11.2024 r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Minimalne poziomy zdolności dotyczące sytuacji technicznej i zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: wykonał w okresie 3 lat przed datą składania ofert – przynajmniej 1 projekt polegający na dostarczeniu/udostępnieniu: wsadu do platformy dydaktycznej i funkcjonalności umożliwiającej obsługę tegoż wsadu, o wartości min. 500 000,00 PLN
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie żądał:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; załącznik nr 4 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
2. Dowód wniesienia wadium.
3. Zobowiązanie lub inne dokumenty w formie pisemnej, potwierdzające oddanie zasobów podmiotów trzecich do dyspozycji wykonawcy, sformułowane w sposób pozwalający Zamawiającemu określić realność udostępnienia zasobów, w szczególności np. określające rodzaj i zakres zasobów udostępnianych, sposób ich udostępnienia, czasookres itp. – gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
5. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy złotych)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: „wadium – ZP/PN/12/2018
5. Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego.
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
6. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z w/w form zostanie odrzucona bez rozpatrywania, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty zarówno oryginał dowodu wniesienia wadium (nie spięty z całością oferty - należy złożyć oddzielnie w Kancelarii Ogólnej), jak i jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (spięta w sposób trwały z pozostałymi stronami oferty).
Wadium w formie niepieniężnej musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-09-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|