Dostawa zestawu do terapii EEG Biofeedback dla Zespołu Szkół Specjalnych w Knurowie w ramach projektu „KORONA czyli KOmpetencje, ROzwój, NAuka w szkołach specjalnych i ponadgimnazjalnych powiatu gliwickiego” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI – Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Poddziałanie 11.1.4 Poprawa efektywności kształcenia ogólnego – konkurs

Data publikacji 2018-08-29
Data zakończenia 2018-09-06 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610348-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Dostawa zestawu do terapii EEG Biofeedback dla Zespołu Szkół Specjalnych w Knurowie w ramach projektu „KORONA czyli KOmpetencje, ROzwój, NAuka w szkołach specjalnych i ponadgimnazjalnych powiatu gliwickiego” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI – Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Poddziałanie 11.1.4 Poprawa efektywności kształcenia ogólnego – konkurs
1.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
Zestaw do prowadzenia terapii EEG Biofeedback z oprogramowaniem i oprzyrządowaniem dla ZSS
w Knurowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ce9eaf74-4593-4873-982c-f2538738554d
Biuletyn 610348-N-2018
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Gliwicach
Regon 27625498500000
Zamawiajacy adres ulica Zygmunta Starego
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 332 66 20,
Zamawiajacy fax 32 332 66 47
Zamawiajacy email przetargi@starostwo.gliwice.pl,
Adres strony url http://www.bip.powiatgliwicki.finn.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI- Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Poddziałanie 11.1.4 Poprawa efektywności kształcenia ogólnego - konkurs
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.powiatgliwicki.finn.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.powiatgliwicki.finn.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Gliwicach ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawu do terapii EEG Biofeedback dla Zespołu Szkół Specjalnych w Knurowie w ramach projektu „KORONA czyli KOmpetencje, ROzwój, NAuka w szkołach specjalnych i ponadgimnazjalnych powiatu gliwickiego” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI – Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Poddziałanie 11.1.4 Poprawa efektywności kształcenia ogólnego – konkurs
Numer referencyjny WRI-RZPO.272.0012.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Dostawa zestawu do terapii EEG Biofeedback dla Zespołu Szkół Specjalnych w Knurowie w ramach projektu „KORONA czyli KOmpetencje, ROzwój, NAuka w szkołach specjalnych i ponadgimnazjalnych powiatu gliwickiego” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI – Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Poddziałanie 11.1.4 Poprawa efektywności kształcenia ogólnego – konkurs 1.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: Zestaw do prowadzenia terapii EEG Biofeedback z oprogramowaniem i oprzyrządowaniem dla ZSS w Knurowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełniana warunków zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca: A) nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, co najmniej 1 zamówienie na dostarczenie urządzenie Biofeedback o wartości co najmniej 10 000 zł brutto. Przez „urządzenie Biofeedback” Zamawiający rozumie w szczególności: głowicę/koder, program zarządzający, niezbędne akcesoria i kable zasilające wraz z laptopem/komputerem stacjonarnym oraz monitorem.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a)odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1. b) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1)potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a)odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1. 2)potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a)wykazu dostaw (Załącznik nr 6) wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jak również brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W takim przypadku wykonawca zamieszcza informację dotyczącą miejsca (publikator, witryna internetowa, itp.), w którym oświadczenia lub dokumenty te się znajdują.
Wadium Zamawiający nie przewiduje żądania wadium od wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany do umowy określone we wzorze umowy § 9 1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zastosowania formy pisemnego aneksu, z zastrzeżeniem § 8 ust. 1 i 2 oraz § 10 ust. 3. 2.Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1)zmiany terminu realizacji zamówienia pod warunkiem niemożności realizacji zamówienia w terminie określonym w § 3 ust. 1 w przypadku zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy – o czas trwania tych przyczyn; 2)zmiany zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami: a)zmiany na model o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b)niezmienności wynagrodzenia umownego; c)przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu potwierdzającego że: - wszystkie parametry nowego urządzenia są nie gorsze niż parametry urządzenia oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy; - Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn powodujących zmianę oferowanego urządzenia wraz z opisaniem tych przyczyn; d) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów przedmiotowych dla nowego urządzenia wymaganych na etapie składania ofert. 3)zmiany części składowych zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia obiektywnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz pod następującymi warunkami: a)zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b)pod warunkiem niezmienności wynagrodzenia umownego; c)zmiany części składowej nie doprowadzą do spadku wydajności całego zestawu w porównaniu do części oferowanych pierwotnie. 3.Prawem właściwym dla niniejszej umowy jest prawo polskie.
IV 4 4 data 2018-09-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)