GuidZP400 |
b95abdfc-172d-4dcb-ab4a-d28d95f1f24a
|
Biuletyn |
610302-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
|
Regon |
000001689
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. prof. S. Kaliskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-796
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 374 92 61
|
Zamawiajacy fax |
52 374 93 27
|
Zamawiajacy email |
przetargi@utp.edu.pl
|
Adres strony url |
www.utp.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program pod nazwą „Inkubator Innowacyjności+” realizowany w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4)
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.utp.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy, 85-796 Bydgoszcz, Al. prof. S. Kaliskiego 7, Dział Zakupów i Zamówień Publicznych bud. Regionalnego Centrum Innowacyjności pokój nr B3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy broszur naukowo-badawczych i ulotek patentowych w ramach projektu „Inkubator Innowacyjności Plus” realizowanego przez konsorcjum UTP i UKW
|
Numer referencyjny |
AZZP.243.44.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy broszur naukowo-badawczych i ulotek patentowych w ramach projektu „Inkubator Innowacyjności Plus” realizowanego przez konsorcjum UTP i UKW, polegające w szczególności na zaprojektowaniu, wydrukowaniu/wykonaniu broszur naukowo-badawczych i ulotek patentowych wraz ze stojakami oraz ich dostarczenie i przekazanie na podstawie protokołu.
|
Cpv glowny przedmiot |
22150000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-24T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli dotyczy: 1) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony);
2) pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony;
3) WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. O udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Jednocześnie żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w rozdziale VI SIWZ. W związku z powyższym, oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców oddzielnie;
4) WYKONAWCA ZAGRANICZNY. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument (dokumenty) wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu
zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
5) oświadczenie wskazujące zakres zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian:
a. zmiana wynagrodzenia, wyłącznie w sytuacji, kiedy taka konieczność będzie wynikała ze zmian w obowiązującym prawie, w szczególności, gdy zmiana prawa prowadzi do zmiany stawki podatku od towarów i usług; w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie wyłącznie w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości podatku VAT;
b. zmiana podwykonawcy;
c. zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy;
d. zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku zajścia siły wyższej, w szczególności wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, powstałych z przyczyn niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiają terminową realizację zamówienia;
e. zmiany, które nie mają charakteru istotnego w rozumieniu art. 144 ust. 1e;
f. zmiany na zasadach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2-4 i 6;
Wszelkie zmiany umowy, pod rygorem nieważności, mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej, z uwzględnieniem przepisu art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-09-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|