Specjalistyczne zestawy zabiegowe oraz podkłady podgipsowe

Data publikacji 2018-08-29
Data zakończenia 2018-09-06 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610189-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331416202, 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część nr 1 Zestawy zabiegowe jałowe:
1) zestaw nr 1 - 3 000 zest.;
2) zestaw nr 2 - 400 zest.
Część nr 2 Specjalistyczne jałowe zestawy zabiegowe I:
1) jałowy zestaw do cewnikowania - 170 zest.;
2) jałowy zestaw do zdejmowania szwów - 4 320 zest.;
3) jałowy zestaw do hemodializy - 40 zest.;
4) jałowy zestaw do zmiany opatrunku ii - 2 592 zest.;
5) jałowy zestaw do biopsji - 180 zest.;
6) jałowy zestaw do szycia po episiotomii - 600 zest.;
7) jałowy zestaw do cięcia cesarskiego - 800 zest.;
8) jałowy zestaw porodowy - 1 000 zest.;
9) jałowy zestaw do kaniulacji dużych naczyń - 800 zest.;
10) jałowy zestaw do zop - 5 040 zest.;
11) jałowy zestaw do zakładania szwów - 510 zest.
Część nr 3 Specjalistyczne jałowe zestawy zabiegowe II:
1) pakiet jałowy do usuwania szwów - 50 op.;
2) pakiet jałowy do cewnikowania - 50 op.;
3) pakiet jałowy zestaw dla noworodka - 3 500 op.
Część nr 4 Specjalistyczne jałowe zestawy zabiegowe III:
1) jałowy zestaw do drenażu opłucnej - 60 zest.;
2) jałowy zestaw do zamykania małych ran - 900 zest.;
3) jałowy zestaw do nakłucia lędźwiowego - 200 zest.;
4) jałowy zestaw do usuwania klipsów skórnych - 1000 zest.;
5) jałowy zestaw do pielęgnacji jamy ustnej - 3 200 zest.;
6) jałowy zestaw do wkłucia obwodowego - 2 000 zest.
Część nr 5 Podkłady podgipsowe syntetyczne:
1) podkłady podgipsowe syntetyczne, wymiary: 3m x 10cm - 4400 szt.;
2) podkłady podgipsowe syntetyczne, wymiary: 3m x 15cm - 6900 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b59c3002-bcaa-4b27-973f-0d90415e73be
Biuletyn 610189-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Regon 33000629200000
Zamawiajacy adres ulica ul. T. Chałubińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75581
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 94 34 88 147
Zamawiajacy fax 94 34 88 103
Zamawiajacy email piotr@swk.med.pl
Adres strony url www.swk.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.swk.med.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.swk.med.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, Dział Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Specjalistyczne zestawy zabiegowe oraz podkłady podgipsowe
Numer referencyjny TP.382.89.2018 BS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Część nr 1 Zestawy zabiegowe jałowe: 1) zestaw nr 1 - 3 000 zest.; 2) zestaw nr 2 - 400 zest. Część nr 2 Specjalistyczne jałowe zestawy zabiegowe I: 1) jałowy zestaw do cewnikowania - 170 zest.; 2) jałowy zestaw do zdejmowania szwów - 4 320 zest.; 3) jałowy zestaw do hemodializy - 40 zest.; 4) jałowy zestaw do zmiany opatrunku ii - 2 592 zest.; 5) jałowy zestaw do biopsji - 180 zest.; 6) jałowy zestaw do szycia po episiotomii - 600 zest.; 7) jałowy zestaw do cięcia cesarskiego - 800 zest.; 8) jałowy zestaw porodowy - 1 000 zest.; 9) jałowy zestaw do kaniulacji dużych naczyń - 800 zest.; 10) jałowy zestaw do zop - 5 040 zest.; 11) jałowy zestaw do zakładania szwów - 510 zest. Część nr 3 Specjalistyczne jałowe zestawy zabiegowe II: 1) pakiet jałowy do usuwania szwów - 50 op.; 2) pakiet jałowy do cewnikowania - 50 op.; 3) pakiet jałowy zestaw dla noworodka - 3 500 op. Część nr 4 Specjalistyczne jałowe zestawy zabiegowe III: 1) jałowy zestaw do drenażu opłucnej - 60 zest.; 2) jałowy zestaw do zamykania małych ran - 900 zest.; 3) jałowy zestaw do nakłucia lędźwiowego - 200 zest.; 4) jałowy zestaw do usuwania klipsów skórnych - 1000 zest.; 5) jałowy zestaw do pielęgnacji jamy ustnej - 3 200 zest.; 6) jałowy zestaw do wkłucia obwodowego - 2 000 zest. Część nr 5 Podkłady podgipsowe syntetyczne: 1) podkłady podgipsowe syntetyczne, wymiary: 3m x 10cm - 4400 szt.; 2) podkłady podgipsowe syntetyczne, wymiary: 3m x 15cm - 6900 szt.
Cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Podane ilości służą tylko do celów porównania ofert. Ostateczna wartość przedmiotu umowy zostanie określona na podstawie faktycznej ilości zamówienia pomnożonego przez cenę jednostkową z zastrzeżeniem, że minimalny poziom realizacji umowy nie będzie mniejszy niż 25% jej maksymalnej wartości. Jednocześnie Zamawiający, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji, będących przedmiotem zamówienia, pod warunkiem nie przekroczenia maksymalnej wartości umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi następujące dokumenty: 1) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: a) część nr 1 – po 1 szt. z każdej pozycji formularza ofertowego; b) część nr 2 – po 1 szt. z każdej pozycji formularza ofertowego; c) część nr 3 – po 1 szt. z każdej pozycji formularza ofertowego; d) część nr 4 – po 1 szt. z każdej pozycji formularza ofertowego; e) część nr 5 – po 1 szt. z każdej pozycji formularza ofertowego 2) deklaracja zgodności z załącznikami; 3) potwierdzenie jednostki notyfikowanej – nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne; 4) dokument techniczny producenta potwierdzający parametry przedmiotu zamówienia
Inne dokumenty niewymienione W celu dokonania wstępnej oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy; 2) formularz ofertowy; 1) poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia; 2) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 3) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
IV 4 4 data 2018-09-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 jezyki 1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 INFORMACJA I DOSTĘP DO DANYCH OSOBOWYCH 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75 – 581 Koszalin; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Wojewódzkim im. Mikołaja Kopernika jest Pani Anna Kobusińska, adres e-mail: sekretariat@swk.med.pl, telefon: 94 34 88 545; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę „Zestawów zabiegowych specjalistycznych oraz podkładów podgipsowych”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestawy zabiegowe jałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) zestaw nr 1 - 3 000 zest.; 2) zestaw nr 2 - 400 zest.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Specjalistyczne jałowe zestawy zabiegowe I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) jałowy zestaw do cewnikowania - 170 zest.; 2) jałowy zestaw do zdejmowania szwów - 4 320 zest.; 3) jałowy zestaw do hemodializy - 40 zest.; 4) jałowy zestaw do zmiany opatrunku ii - 2 592 zest.; 5) jałowy zestaw do biopsji - 180 zest.; 6) jałowy zestaw do szycia po episiotomii - 600 zest.; 7) jałowy zestaw do cięcia cesarskiego - 800 zest.; 8) jałowy zestaw porodowy - 1 000 zest.; 9) jałowy zestaw do kaniulacji dużych naczyń - 800 zest.; 10) jałowy zestaw do zop - 5 040 zest.; 11) jałowy zestaw do zakładania szwów - 510 zest.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Specjalistyczne jałowe zestawy zabiegowe II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) pakiet jałowy do usuwania szwów - 50 op.; 2) pakiet jałowy do cewnikowania - 50 op.; 3) pakiet jałowy zestaw dla noworodka - 3 500 op.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Specjalistyczne jałowe zestawy zabiegowe III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) jałowy zestaw do drenażu opłucnej - 60 zest.; 2) jałowy zestaw do zamykania małych ran - 900 zest.; 3) jałowy zestaw do nakłucia lędźwiowego - 200 zest.; 4) jałowy zestaw do usuwania klipsów skórnych - 1000 zest.; 5) jałowy zestaw do pielęgnacji jamy ustnej - 3 200 zest.; 6) jałowy zestaw do wkłucia obwodowego - 2 000 zest.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Podkłady podgipsowe syntetyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) podkłady podgipsowe syntetyczne, wymiary: 3m x 10cm - 4400 szt.; 2) podkłady podgipsowe syntetyczne, wymiary: 3m x 15cm - 6900 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)