GuidZP400 |
b59c3002-bcaa-4b27-973f-0d90415e73be
|
Biuletyn |
610189-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
|
Regon |
33000629200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. T. Chałubińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
75581
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
94 34 88 147
|
Zamawiajacy fax |
94 34 88 103
|
Zamawiajacy email |
piotr@swk.med.pl
|
Adres strony url |
www.swk.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.swk.med.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.swk.med.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, Dział Zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Specjalistyczne zestawy zabiegowe oraz podkłady podgipsowe
|
Numer referencyjny |
TP.382.89.2018 BS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Część nr 1 Zestawy zabiegowe jałowe:
1) zestaw nr 1 - 3 000 zest.;
2) zestaw nr 2 - 400 zest.
Część nr 2 Specjalistyczne jałowe zestawy zabiegowe I:
1) jałowy zestaw do cewnikowania - 170 zest.;
2) jałowy zestaw do zdejmowania szwów - 4 320 zest.;
3) jałowy zestaw do hemodializy - 40 zest.;
4) jałowy zestaw do zmiany opatrunku ii - 2 592 zest.;
5) jałowy zestaw do biopsji - 180 zest.;
6) jałowy zestaw do szycia po episiotomii - 600 zest.;
7) jałowy zestaw do cięcia cesarskiego - 800 zest.;
8) jałowy zestaw porodowy - 1 000 zest.;
9) jałowy zestaw do kaniulacji dużych naczyń - 800 zest.;
10) jałowy zestaw do zop - 5 040 zest.;
11) jałowy zestaw do zakładania szwów - 510 zest.
Część nr 3 Specjalistyczne jałowe zestawy zabiegowe II:
1) pakiet jałowy do usuwania szwów - 50 op.;
2) pakiet jałowy do cewnikowania - 50 op.;
3) pakiet jałowy zestaw dla noworodka - 3 500 op.
Część nr 4 Specjalistyczne jałowe zestawy zabiegowe III:
1) jałowy zestaw do drenażu opłucnej - 60 zest.;
2) jałowy zestaw do zamykania małych ran - 900 zest.;
3) jałowy zestaw do nakłucia lędźwiowego - 200 zest.;
4) jałowy zestaw do usuwania klipsów skórnych - 1000 zest.;
5) jałowy zestaw do pielęgnacji jamy ustnej - 3 200 zest.;
6) jałowy zestaw do wkłucia obwodowego - 2 000 zest.
Część nr 5 Podkłady podgipsowe syntetyczne:
1) podkłady podgipsowe syntetyczne, wymiary: 3m x 10cm - 4400 szt.;
2) podkłady podgipsowe syntetyczne, wymiary: 3m x 15cm - 6900 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Podane ilości służą tylko do celów porównania ofert. Ostateczna wartość przedmiotu umowy zostanie określona na podstawie faktycznej ilości zamówienia pomnożonego przez cenę jednostkową z zastrzeżeniem, że minimalny poziom realizacji umowy nie będzie mniejszy niż 25% jej maksymalnej wartości. Jednocześnie Zamawiający, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji, będących przedmiotem zamówienia, pod warunkiem nie przekroczenia maksymalnej wartości umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi następujące dokumenty:
1) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia:
a) część nr 1 – po 1 szt. z każdej pozycji formularza ofertowego;
b) część nr 2 – po 1 szt. z każdej pozycji formularza ofertowego;
c) część nr 3 – po 1 szt. z każdej pozycji formularza ofertowego;
d) część nr 4 – po 1 szt. z każdej pozycji formularza ofertowego;
e) część nr 5 – po 1 szt. z każdej pozycji formularza ofertowego
2) deklaracja zgodności z załącznikami;
3) potwierdzenie jednostki notyfikowanej – nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne;
4) dokument techniczny producenta potwierdzający parametry przedmiotu zamówienia
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu dokonania wstępnej oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą składa:
1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy;
2) formularz ofertowy;
1) poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia;
2) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III);
3) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy:
1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę.
4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie.
5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2018-09-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 jezyki |
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
INFORMACJA I DOSTĘP DO DANYCH OSOBOWYCH
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75 – 581 Koszalin;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Wojewódzkim im. Mikołaja Kopernika jest Pani Anna Kobusińska, adres e-mail: sekretariat@swk.med.pl, telefon: 94 34 88 545;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę „Zestawów zabiegowych specjalistycznych oraz podkładów podgipsowych”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy zabiegowe jałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) zestaw nr 1 - 3 000 zest.;
2) zestaw nr 2 - 400 zest.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Specjalistyczne jałowe zestawy zabiegowe I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) jałowy zestaw do cewnikowania - 170 zest.;
2) jałowy zestaw do zdejmowania szwów - 4 320 zest.;
3) jałowy zestaw do hemodializy - 40 zest.;
4) jałowy zestaw do zmiany opatrunku ii - 2 592 zest.;
5) jałowy zestaw do biopsji - 180 zest.;
6) jałowy zestaw do szycia po episiotomii - 600 zest.;
7) jałowy zestaw do cięcia cesarskiego - 800 zest.;
8) jałowy zestaw porodowy - 1 000 zest.;
9) jałowy zestaw do kaniulacji dużych naczyń - 800 zest.;
10) jałowy zestaw do zop - 5 040 zest.;
11) jałowy zestaw do zakładania szwów - 510 zest.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Specjalistyczne jałowe zestawy zabiegowe II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) pakiet jałowy do usuwania szwów - 50 op.;
2) pakiet jałowy do cewnikowania - 50 op.;
3) pakiet jałowy zestaw dla noworodka - 3 500 op.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Specjalistyczne jałowe zestawy zabiegowe III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) jałowy zestaw do drenażu opłucnej - 60 zest.;
2) jałowy zestaw do zamykania małych ran - 900 zest.;
3) jałowy zestaw do nakłucia lędźwiowego - 200 zest.;
4) jałowy zestaw do usuwania klipsów skórnych - 1000 zest.;
5) jałowy zestaw do pielęgnacji jamy ustnej - 3 200 zest.;
6) jałowy zestaw do wkłucia obwodowego - 2 000 zest.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Podkłady podgipsowe syntetyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) podkłady podgipsowe syntetyczne, wymiary: 3m x 10cm - 4400 szt.;
2) podkłady podgipsowe syntetyczne, wymiary: 3m x 15cm - 6900 szt.
|
| |