GuidZP400 |
c5b56dff-3e91-4368-bd77-9e30367d3d64
|
Biuletyn |
610038-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
021370427
|
Zamawiajacy adres ulica |
Grzybowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Milicz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
56-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 3846754,
|
Zamawiajacy fax |
71 38 40 652
|
Zamawiajacy email |
sz@mcm-milicz.pl ,
|
Adres strony url |
www.mcm-milicz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - spółka prawa handlowego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mcm-milicz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mcm-milicz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy przesyłać na adres: Milickie Centrum Medyczne sp. z o.o., 56–300 Milicz, ul. Grzybowa 1, lub składać w biurze Zarządu Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu - I piętro pokój Nr 5/2 D
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych i staplerów dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.
|
Numer referencyjny |
MCM/WSM/ZP13/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
24
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych i staplerów (24 części - pakiety) szczegółowo opisane w załącznikach Nr 2 do SIWZ, o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
UWAGA:
a) Serwety operacyjne, tupfery , kompresy jałowe, setony, gaza jałowa -stanowiące przedmiot zamówienia są chirurgicznie inwazyjnymi wyrobami medycznymi i muszą być zaklasyfikowane jako wyroby medyczne klasy IIa zgodnie z § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r., w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych ( Dz. U. Nr 215, poz. 1416 ze zm.)
b) Uwaga do pakietu Nr 7 i Nr 10 (włóknina, przylepce) –Zamawiający wymaga wyceny kompresów włókninowych o gramaturze 40 gram/m².
c) Opakowanie jednostkowe handlowe (zbiorcze) przedmiotu zamówienia musi zawierać (w języku polskim): - nazwę wyrobu, ilość w opakowaniu, nazwę producenta i /lub dostawcy, serię, datę przydatności, znak CE.
d) Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać: - Deklaracje zgodności CE i/lub certyfikaty CE i świadectwa dopuszczenia do obrotu zgodne z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych – (t.j.: Dz. U. z 2017r., poz. 211 ze zm.).
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ – wypełniony i podpisany ( wg wzoru)
2) Formularze cenowe – Załączniki Nr 2 do SIWZ (wg wzoru)
3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik Nr 3 do SIWZ (wg wzoru)
4) Zaakceptowany wzór umowy – Załącznik Nr 4 do SIWZ (wg wzoru).
5) Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie zaoferowane przez niego artykuły posiadają wymagane prawem atesty, świadectwa i certyfikaty dopuszczające je do obrotu w Polsce oraz że Wykonawca przedstawi te dokumenty na każde żądanie Zamawiającego - Załącznik Nr 5 do SIWZ (wg wzoru).
6) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie.
7) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy):
a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo w aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy,
b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 Pzp).
8) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów - pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
9) Załącznik Nr 7 do SIWZ Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu potwierdzenia, że spełnia warunki zawarte w SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie:
1) terminu realizacji umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy tj. działanie siły wyższej, wprowadzenie stanu wyjątkowego itp. lub w razie niewykorzystania przez Zamawiającego wartości brutto umowy w terminie wskazanym w § 2 ust. 1 umowy;
2) przedmiotu umowy – w przypadku wycofania produktów (towaru) objętych zamówieniem z rynku, zmiany obowiązujących przepisów dopuszczających produkcji danego produktu (towaru), braku dostaw tych produktów (towarów), braku produkcji lub tymczasowego jej wstrzymania. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę produktu równoważnego pod względem składu, właściwości fizyko-chemicznych, parametrów, na co Zamawiający musi wyrazić zgodę na piśmie.
3) wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT - Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego za tę część zamówienia, która w dniu zmiany stawki podatku VAT nie została jeszcze zrealizowana,
4) danych Wykonawcy tj. adres, siedziba, forma prawna działalności;
5) nieistotnych postanowień umowy tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które, gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą, których zmiany nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych.
Zmiany będą wprowadzane z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy, z podaniem ich uzasadnienia.
Wszelkie zmiany będą dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 6
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 7
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 8
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 9
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141111-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 10
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 11
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 13
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 14
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 15 SIATKI CHIRURGICZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 15
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 16 SIATKI GINEKOLOGICZNE I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 16
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 17 SIATKI GINEKOLOGICZNE II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 17
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 18
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 18
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 19
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 19
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 20
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 20
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 21 Staplery i ładunki do staplerów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę staplerów szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 21
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 22
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 22
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 23
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 23
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 24
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141111-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym pakietu Nr 24
|
| |