| GuidZP400 |
57f1dae0-23ec-4f9c-822a-2f695a2981ee
|
| Biuletyn |
610071-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
|
| Regon |
195600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Dewajtis
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
01-815
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
-
|
| Zamawiajacy fax |
-
|
| Zamawiajacy email |
dzp@uksw.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.dzp.uksw.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.uksw.edu.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.uksw.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Sekretariat Kanclerza (pokój nr 32), ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MEBLI
|
| Numer referencyjny |
DZP.371.38.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Opis przedmiotu zamówienia
1. Część I:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby WSnR UKSW dla kampusu przy
ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie. Szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale IV SIWZ.
2. Część II:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby jednostek UKSW dla kampusu przy
ul. Dewajtis 5 w Warszawie. Szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale IV SIWZ.
3. Część III:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby Niepublicznego Przedszkola UKSW przy
ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie. Szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale IV SIWZ.
4. Część IV:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby SaD UKSW dla kampusu przy
ul. Dewajtis 5 w Warszawie. Szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale IV SIWZ.
5. Część V:
6. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów przesuwnych na potrzeby jednostki UKSW dla kampusu przy ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie. Szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale IV SIWZ.
W odniesieniu do Części V zalecana jest wizja lokalna w miejscu instalacji- po wcześniejszym umówieniu spotkania.
Zamawiający wymaga, aby oferowane meble i regały dostarczone w ramach umowy były fabrycznie nowe (rok produkcji 2018), wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywane oraz przygotowane
do natychmiastowej eksploatacji.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39141300-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
21
|
| Data rozpoczecia |
2018-10-01T00:00:00+02:00
|
| Data zakonczenia |
2018-10-30T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie o grupie kapitałowej: 1.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na
stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest
zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze
złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą,
który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1. składa oddzielnie każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Pełnomocnictwa: 2.1. jeżeli Wykonawcy
wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne
pełnomocnictw w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
notariusza, należy dołączyć do oferty; 2.2. pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o
ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika np. z dokumentu rejestrowego, należy dołączyć
do oferty.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności w sytuacjach:
1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów;
2) zajścia okoliczności (zdarzeń), na które Strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub zaniechania:
a) osób trzecich,
b) organów,
w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie;
3) zmiany wartości umowy – w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku
od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2011, Nr 177, poz. 1054 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku od towarów i usług ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Zmiana wartości umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokonana w ten sposób, że należne Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie umowy będzie obliczone z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT;
4) zmiany przedmiotu umowy – w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność:
a) niż produkt będący przedmiotem umowy oraz
b) niż określone dla zmienianego produktu w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
5) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania umowy.
2. W przypadkach określonych w ust. 1 pkt. 4-5 wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie.
3. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 4-5 jest warunkowane złożeniem przez Stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem zmiany.
4. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1, wymaga zgody obydwu Stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-09-06T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli na potrzeby WSnR UKSW dla kampusu przy ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141300-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby WSnR UKSW dla kampusu przy
ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie. Szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale IV SIWZ.
Szafa zamykana szerokość 70 cm 3 szt.
Nadstawka zamykana szerokość 70 cm 3 szt.
Szafa zamykana szerokość 80 cm 1 szt.
Nadstawka zamykana szerokość 80 cm 1 szt.
Szafa garderobiana 1 szt.
Nadstawka zamykana na szafę garderobianą 1 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli na potrzeby jednostek UKSW dla kampusu przy ul. Dewajtis 5 w Warszawie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby jednostek UKSW dla kampusu przy
ul. Dewajtis 5 w Warszawie. Szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale IV SIWZ.
Fotel obrotowy 1 szt.
Szafa zamykana szerokość 80 cm 3 szt.
Nadstawka zamykana szerokość 80 cm 3 szt.
Regał otwarty 1 szt.
Nadstawka na regał zamykana (szer. 40 cm) 1 szt.
Biurko 2 szt.
Kontener podbiurkowy 2 szt.
Szafka górna 2 szt.
Szafka suszarka 1 szt.
Szafka górna (podwójne drzwiczki) 1 szt.
Szafka dolna 1 szt.
Szafka pod zlew 1 szt.
Szafka dolna z szufladami 1 szt.
Stolik kuchenny 1 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli na potrzeby Niepublicznego Przedszkola UKSW przy ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Niskie otwarte regały na pomoce edukacyjne 2 szt.
Stolik do pomieszczenia socjalnego 1 szt.
Szafa zamykana na 20 kpl. pościeli 2 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli na potrzeby SaD UKSW dla kampusu przy ul. Dewajtis 5 w Warszawie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby SaD UKSW dla kampusu przy
ul. Dewajtis 5 w Warszawie. Szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale IV SIWZ.
Szafa zamykana 1 szt.
Nadstawka zamykana 1 szt.
Regał otwarty 1 szt.
Stół konferencyjny 1 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż regałów przesuwnych na potrzeby jednostki UKSW dla kampusu przy ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39131100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów przesuwnych na potrzeby jednostki UKSW dla kampusu przy ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie. Szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale IV SIWZ.
W odniesieniu do Części V zalecana jest wizja lokalna w miejscu instalacji.
Regał przesuwny
wysokość 230-235 cm,
szer. 600 cm,
głębokość 2 x 60 cm 1 szt.
Regał przesuwny
wysokość 230-235 cm,
szer. 800 cm,
głębokość 2 x 60 cm 1 szt.
|
| | |