GuidZP400 |
056d71c6-3350-4cc8-ab8a-27fd72065487
|
Biuletyn |
609962-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu
|
Regon |
93210167900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sztabowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
98
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 646 968
|
Zamawiajacy fax |
713 646 968
|
Zamawiajacy email |
jluszpinska@biblioteka.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.biblioteka.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.biblioteka.wroc.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ WE WROCŁAWIU
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej we Wrocławiu - laptopy - 8 szt., jednostki centralne - 13 szt., urządzenia wielofunkcyjne - 4 szt., monitory, czytnik systemowe, oprogramowanie komputerowe, listwy zasilające, pendrive
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zwiększenie ilościowe jednostek centralnych, monitorów, laptopów na zasadach opisanych w umowie przetargowej
|
Okres w dniach |
15
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o złożone przez Dostawcę oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o złożone przez Dostawcę oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o złożone przez Dostawcę oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 oraz 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz o podwykonawstwie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o złożone przez Dostawcę oświadczenie w zakresie art. 25 ust. pkt. 3 ustawy Pzp. Dostawca złoży Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Pzp Dostawca złoży wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 dostaw sprzętu i oprogramowania komputerowego o wartości min. 75 000,00 zł każda (siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Dostawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Dostawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia zgodności zaproponowanych rozwiązań technicznych z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji, należy wraz z ofertą dostarczyć testy wykonane programem PassMark CPU Mark.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Dostawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 25 ust. 3-6 ustawy. Zamawiający w celu oceny czy Dostawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Dostawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda złożenia pisemnego zobowiązania podmiotów, oddających do dyspozycji Dostawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – w formie oryginałów (wzór wg załącznika nr 2 do SIWZ), Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, Oświadczenie od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 4 do SIWZ, Formularz cenowy, załącznik nr 6 do SIWZ, Informacja o przynależeniu do grupy kapitałowej - Oświadczenie z art. 26 ust. 2d ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 8 do SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
wadium w wysokości 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy w zakresie:
1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z zaistnienia siły wyższej tj. zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Dostawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań- o czas trwania siły wyższej lub zawieszenia wykonania umowy;
2) Zmiany wysokości wynagrodzenia z uwagi na rezygnację z części dostaw przez Zamawiającego na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia – pomniejszenie o wartość niedostarczonego sprzętu na podstawie formularza ofertowego Dostawcy;
3) W przypadku nieistotnej zmiany parametrów lub innych cech elementów sprzętu, jeśli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie spowodują pogorszenia, jakości dostaw i usług oraz podwyższenia wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy
|
IV 4 4 data |
2018-09-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|