GuidZP400 |
dffbf50a-7b25-4158-8746-97ba49de073e
|
Biuletyn |
611047-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Podstaw Informatyki Polskiej Akademii Nauk
|
Regon |
32663500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Kazimierza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01248
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
223 800 500
|
Zamawiajacy fax |
223 800 510
|
Zamawiajacy email |
Krzysztof.Jezierczuk@ipipan.waw.pl
|
Adres strony url |
www.ipipan.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ipipan.waw.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ipipan.waw.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Nie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemną ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w recepcji na parterze
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierza 5
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa modularnego systemu macierzy dyskowych
|
Numer referencyjny |
EA/ZP-1/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa modularnego systemu macierzy dyskowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej "SIWZ") dostępnym na stronie Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
48823000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełnienia warunku w tym zakresie Wykonawca ma obowiązek wykazać, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 dostawę (zamówienie) jednej lub więcej macierzy dyskowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł netto (słownie złotych netto: sto tysięcy 00/100).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składa w/w dokument w zakresie tych podmiotów w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Aktualny na dzień złożenia wykaz co najmniej jednej dostawy macierzy wykonanej (lub wykonanych), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej (ich) wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa (lub dostawy) była wykonywana (były wykonywane), z załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana (względnie dostawy zostały wykonane lub są wykonywane) należycie. Dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, zaś w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca w wykazie ma obowiązek wskazać dostawę lub dostawy potwierdzające spełnienie warunku określonego w części IX ust. 1 pkt. 2 SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca dołącza do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium oraz oświadczenie w przedmiocie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wszyscy Wykonawcy, którzy złożą oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Postanowienia dotyczące wymaganych od Wykonawców dokumentów zawiera część X SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przy złożeniu oferty w wysokości 7.500 zł. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w SIWZ.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 34 1130 1017 0020 1469 0420 0001 z dopiskiem: „Wadium w przetargu nr EA/ZP-1/2018”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3 przed upływem terminu składania ofert.
5. Dokument stanowiący dowód wniesienia wadium w formie określonej w ust. 2 pkt 2-5 powinien być ważny przez cały okres związania ofertą oraz zawierać informację o udzieleniu poręczenia lub gwarancji w prowadzonym przez Zamawiającego przetargu nr EA/ZP-1/2018 i zobowiązanie do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art, 46 ust. 4a i 5 Ustawy.
6. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, należy złożyć w osobnej kopercie z napisem „WADIUM” i oznaczeniem Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Jana Kazimierza 5 w recepcji na parterze przed upływem terminu składania ofert (można jednocześnie z ofertą) a kopie dołączyć do oferty. W przypadku określonym w ust. 2 pkt. 1 do oferty należy dołączyć kopię przelewu,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy będą możliwe w przypadku:
1) wycofania z rynku lub braku dostępności na rynku zaoferowanej macierzy - dopuszcza się wówczas dostarczenie przez Wykonawcę innej macierzy o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż wynikające z oferty; warunki dostawy oraz warunki wykonywania świadczeń gwarancyjnych pozostają bez zmian; wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu;
2) zmiany obowiązujących przepisów prawa wymagającej dostosowanie Umowy do nowych przepisów, w tym ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zmiana Umowy nastąpi w zakresie stawki VAT i kwoty wynagrodzenia Wykonawcy brutto);
3) określonym w § 6 ust. 3 zdanie drugie wzoru umowy (zmiana w zakresie terminu płatności wynagrodzenia Wykonawcy);
4) wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych (sprostowanie omyłek);
5) zmian związanych z podwykonawstwem - zmiany są dopuszczalne na zasadach określonych w § 10 wzoru umowy.
6) gdy zmiana umowy będzie dopuszczalna na podstawie przepisów art. 144 Ustawy.
|
IV 4 4 data |
2018-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|