Dostawa wyposażenia sali sportowej i edukacyjnej przy gimnazjum nr 1 w Jaworzynie Śląskiej w ramach projektu: „Budowa sali sportowej i edukacyjnej przy Gimnazjum nr 1 w Jaworzynie Śląskiej” nr RPDS.07.01.04-02-0011/16-00.

Data publikacji 2018-08-30
Data zakończenia 2018-09-07 00:00:00
Instytucja Gmina Jaworzyna Śląska
Miejscowość Jaworzyna Śląska
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611009-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 374000002, 392900001, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sali sportowej i edukacyjnej przy gimnazjum nr 1 w Jaworzynie Śląskiej. Zamówienie obejmuje ponadto rozładunek, rozmieszczenie i montaż tych elementów wyposażenia, które tego wymagają. Wykaz wyposażenia objętego zamówieniem zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
Część I – sprzęt i wyposażenie sportowe opisane w punkcie A załącznika nr 1 do SIWZ
Część II – scena opisana w punkcie B załącznika nr 1 do SIWZ
Część III – pozostałe wyposażenie, w tym sprzęt elektroniczny i meble opisany w punkcie C załącznika nr 1 do SIWZ.
UWAGA. Zamieszczone w załączniku nr 1 do SIWZ innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Pojęcie „lub równoważne” tzn. że dostarczone materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
Przedmiot zamówienia winien odpowiadać wszystkim minimalnym parametrom opisanym przez Zamawiającego, być fabrycznie nowy, bezpieczny dla użytkowników, posiadać wymaganą przepisami dokumentację techniczną, np. świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, karty gwarancyjne, instrukcje użytkowania i konserwacji oraz wszelkie dokumenty poświadczające dopuszczenie do stosowania w obiektach szkolnych/sportowych.
2. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem, dokona rozładunku, rozmieści we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, a ponadto zamontuje wyposażenie tego wymagające. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Zamawiającemu potwierdzonego protokołem odbioru.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie lub trzy części zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0a2da808-d7b4-4ada-97a8-4560cc044575
Biuletyn 611009-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Jaworzyna Śląska
Regon 88423652030000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Jaworzyna Śląska
Zamawiajacy kod pocztowy 58140
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 748 588 230
Zamawiajacy fax 748 588 253
Zamawiajacy email urzad@jaworzyna.net
Adres strony url www.bip.jaworzyna.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Oś Priorytetowa nr 7 „ Infrastruktura edukacyjna” Działania nr 7.1 „Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną” Poddziałania nr 7.1.4 „Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną – ZIT AW” oraz z Ministerstwa Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Rozwoju Regionalnej Infrastruktury Sportowej – edycja 2016.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.jaworzyna.net
Wymagane przeslanie ofert inny drukiem na adres zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Jaworzynie Śląskiej ul. Wolności 9 58-140 Jaworzyna Śląska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia sali sportowej i edukacyjnej przy gimnazjum nr 1 w Jaworzynie Śląskiej w ramach projektu: „Budowa sali sportowej i edukacyjnej przy Gimnazjum nr 1 w Jaworzynie Śląskiej” nr RPDS.07.01.04-02-0011/16-00.
Numer referencyjny IGK.271.13.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sali sportowej i edukacyjnej przy gimnazjum nr 1 w Jaworzynie Śląskiej. Zamówienie obejmuje ponadto rozładunek, rozmieszczenie i montaż tych elementów wyposażenia, które tego wymagają. Wykaz wyposażenia objętego zamówieniem zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I – sprzęt i wyposażenie sportowe opisane w punkcie A załącznika nr 1 do SIWZ Część II – scena opisana w punkcie B załącznika nr 1 do SIWZ Część III – pozostałe wyposażenie, w tym sprzęt elektroniczny i meble opisany w punkcie C załącznika nr 1 do SIWZ. UWAGA. Zamieszczone w załączniku nr 1 do SIWZ innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Pojęcie „lub równoważne” tzn. że dostarczone materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać wszystkim minimalnym parametrom opisanym przez Zamawiającego, być fabrycznie nowy, bezpieczny dla użytkowników, posiadać wymaganą przepisami dokumentację techniczną, np. świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, karty gwarancyjne, instrukcje użytkowania i konserwacji oraz wszelkie dokumenty poświadczające dopuszczenie do stosowania w obiektach szkolnych/sportowych. 2. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem, dokona rozładunku, rozmieści we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, a ponadto zamontuje wyposażenie tego wymagające. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Zamawiającemu potwierdzonego protokołem odbioru. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie lub trzy części zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 706841,76
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-10-10T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Okres realizacji dla wszystkich trzech części jest ten sam i określony jest na dzień 10.10.2018r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: Dla części I: Zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum jedno zamówienie polegające na dostawie lub dostawie wraz z montażem sprzętu sportowego lub wyposażenia sportowego o wartości minimum 110 000,00 zł brutto (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych 00/100) z załączeniem dowodów określających czy dostawy lub dostawy z montażem zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienie było realizowane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Dla części II: Zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum jedno zamówienie polegające na dostawie sceny o wartości minimum 50 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z załączeniem dowodów określających czy dostawy lub dostawy z montażem zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienie było realizowane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Dla części III: Zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum jedno zamówienie polegające na dostawie lub dostawie wraz z montażem sprzętu elektronicznego o wartości minimum 110 000,00 zł brutto (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych 00/100) i jedno zamówienie polegające na dostawie lub dostawie wraz z montażem mebli o wartości minimum 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z załączeniem dowodów określających czy dostawy lub dostawy z montażem zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienie było realizowane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Informacje dodatkowe: a) W przypadku wykazania przez Wykonawców, wartości niezbędnych do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia, przyjmuje się średni kurs publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym zostanie on opublikowany. b) W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego zlecenia, kontraktu lub zamówienia większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien on wyodrębnić i podać wartość każdej dostawy, o których mowa powyżej. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia: 2.1 Warunki udziału w postępowaniu mogą zostać spełnione przez Wykonawców łącznie dla części III zamówienia. Dla części I i II zamówienia, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o część zamówienia musi spełniać warunek opisany dla danej części, o którą się ubiega zgodnie z wymogiem rozdziału V i IX SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w rozdziale VIII ust. 1 SIWZ. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych: jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 1 SIWZ: 3.1 Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.2 Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt 3.1 lit a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 3.2 stosuje się. 3.4 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu w terminie 5 dni liczonym od dnia otrzymania wezwania od Zamawiającego dostarczył: 1.1 Dla części I zamówienia: Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum jedno zamówienie polegające na dostawie lub dostawie wraz z montażem sprzętu sportowego lub wyposażenia sportowego o wartości minimum 110 000,00 zł brutto (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych 00/100) z załączeniem dowodów określających czy dostawy lub dostawy z montażem zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienie było realizowane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Załącznik nr 7A do SIWZ (dla części I). 1.2 Dla części II zamówienia: Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum jedno zamówienie polegające na dostawie sceny o wartości minimum 50 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z załączeniem dowodów określających czy dostawy lub dostawy z montażem zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienie było realizowane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Załącznik nr 7B do SIWZ (dla części II). 1.3 Dla części III zamówienia: Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum jedno zamówienie polegające na dostawie lub dostawie wraz z montażem sprzętu elektronicznego o wartości minimum 110 000,00 zł brutto (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych 00/100) i jedno zamówienie polegające na dostawie lub dostawie wraz z montażem mebli o wartości minimum 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z załączeniem dowodów określających czy dostawy lub dostawy z montażem zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienie było realizowane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Załącznik nr 7C do SIWZ (dla części II).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1.1 Formularz oferty wraz ze szczegółową kalkulacją pozycji - załącznik nr 2 do SIWZ (oferent załącza do oferty). Uwaga: Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie lub trzy części zamówienia. Dla każdej części zamówienia przygotowany został odrębny wzór formularza ofertowego. Jeżeli Wykonawca ubiega się o część I zamówienia składa formularz ofertowy sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 2A do SIWZ. Jeżeli ubiega się o część II zamówienia składa formularz ofertowy sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 2B do SIWZ. Jeżeli ubiega się o część III zamówienia składa formularz ofertowy sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 2C do SIWZ. W sytuacji, gdy ubiega się o dwie części zamówienia składa dwa odpowiednie formularze ofertowe, natomiast gdy ubiega się o trzy części zamówienia składa trzy formularze ofertowe 2A, 2B, 2C. 1.2 Deklaracja podmiotu udostępniającego swoje zasoby ze wskazaniem, w jakiej części udostępni swoje zasoby – Załącznik nr 7A do SIWZ (dla części I), Załącznik nr 7B do SIWZ (dla części II), Załącznik nr 7C do SIWZ (dla części III), (oferent załącza do oferty). 1.3 Dowód wniesienia wadium (oferent załącza do oferty).
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium odrębnie dla każdej części zamówienia, której dotyczy oferta w wysokości: 1.1 Dla części I zamówienia: 5 000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 1.2 Dla części II zamówienia: 2 000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), 1.3 Dla części III zamówienia: 8 000,00zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100),
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst 6. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach opisanych w projekcie umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ oraz w przypadkach dopuszczonych w ustawie Pzp (art. 144 ust. 1).
IV 6 1 srodki ochrony 1.13. W ofercie Wykonawca może zastrzec, które informacje (załączniki do oferty) stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji nie mogą być udostępnione. Załączniki zawierające informacje zastrzeżone należy podkreślić w wykazie załączników do oferty i umieścić w oddzielnym pakiecie spiętym, ponumerowanym i opatrzonym nazwą: „Załączniki zastrzeżone”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
IV 4 4 data 2018-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I – sprzęt i wyposażenie sportowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 224872,43
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sali sportowej i edukacyjnej przy gimnazjum nr 1 w Jaworzynie Śląskiej. Zamówienie obejmuje ponadto rozładunek, rozmieszczenie i montaż tych elementów wyposażenia, które tego wymagają. Wykaz wyposażenia objętego zamówieniem zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać wszystkim minimalnym parametrom opisanym przez Zamawiającego, być fabrycznie nowy, bezpieczny dla użytkowników, posiadać wymaganą przepisami dokumentację techniczną, np. świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, karty gwarancyjne, instrukcje użytkowania i konserwacji oraz wszelkie dokumenty poświadczające dopuszczenie do stosowania w obiektach szkolnych/sportowych. 2. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem, dokona rozładunku, rozmieści we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, a ponadto zamontuje wyposażenie tego wymagające. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Zamawiającemu potwierdzonego protokołem odbioru. UWAGA. Zamieszczone w załączniku nr 1 do SIWZ innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Pojęcie „lub równoważne” tzn. że dostarczone materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II – scena
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 79000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sali sportowej i edukacyjnej przy gimnazjum nr 1 w Jaworzynie Śląskiej. Zamówienie obejmuje ponadto rozładunek, rozmieszczenie i montaż tych elementów wyposażenia, które tego wymagają. Wykaz wyposażenia objętego zamówieniem zawiera Załącznik nr 1B do SIWZ. UWAGA. Zamieszczone w załączniku nr 1 do SIWZ innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Pojęcie „lub równoważne” tzn. że dostarczone materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać wszystkim minimalnym parametrom opisanym przez Zamawiającego, być fabrycznie nowy, bezpieczny dla użytkowników, posiadać wymaganą przepisami dokumentację techniczną, np. świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, karty gwarancyjne, instrukcje użytkowania i konserwacji oraz wszelkie dokumenty poświadczające dopuszczenie do stosowania w obiektach szkolnych/sportowych. 2. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem, dokona rozładunku, rozmieści we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, a ponadto zamontuje wyposażenie tego wymagające. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Zamawiającemu potwierdzonego protokołem odbioru.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III – pozostałe wyposażenie, w tym sprzęt elektroniczny i meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 402969,33
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sali sportowej i edukacyjnej przy gimnazjum nr 1 w Jaworzynie Śląskiej. Zamówienie obejmuje ponadto rozładunek, rozmieszczenie i montaż tych elementów wyposażenia, które tego wymagają. Wykaz wyposażenia objętego zamówieniem zawiera Załącznik nr 1C do SIWZ. UWAGA. Zamieszczone w załączniku nr 1 do SIWZ innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Pojęcie „lub równoważne” tzn. że dostarczone materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać wszystkim minimalnym parametrom opisanym przez Zamawiającego, być fabrycznie nowy, bezpieczny dla użytkowników, posiadać wymaganą przepisami dokumentację techniczną, np. świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, karty gwarancyjne, instrukcje użytkowania i konserwacji oraz wszelkie dokumenty poświadczające dopuszczenie do stosowania w obiektach szkolnych/sportowych. 2. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem, dokona rozładunku, rozmieści we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, a ponadto zamontuje wyposażenie tego wymagające. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Zamawiającemu potwierdzonego protokołem odbioru.
  

Criterion

Kryteria cena ofert
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji i rękojmii
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)