GuidZP400 |
0a2da808-d7b4-4ada-97a8-4560cc044575
|
Biuletyn |
611009-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Jaworzyna Śląska
|
Regon |
88423652030000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jaworzyna Śląska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58140
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
748 588 230
|
Zamawiajacy fax |
748 588 253
|
Zamawiajacy email |
urzad@jaworzyna.net
|
Adres strony url |
www.bip.jaworzyna.net
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Oś Priorytetowa nr 7 „ Infrastruktura edukacyjna” Działania nr 7.1 „Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną” Poddziałania nr 7.1.4 „Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną – ZIT AW” oraz z Ministerstwa Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Rozwoju Regionalnej Infrastruktury Sportowej – edycja 2016.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.jaworzyna.net
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
drukiem na adres zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Jaworzynie Śląskiej ul. Wolności 9 58-140 Jaworzyna Śląska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia sali sportowej i edukacyjnej przy gimnazjum nr 1 w Jaworzynie Śląskiej w ramach projektu: „Budowa sali sportowej i edukacyjnej przy Gimnazjum nr 1 w Jaworzynie Śląskiej” nr RPDS.07.01.04-02-0011/16-00.
|
Numer referencyjny |
IGK.271.13.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sali sportowej i edukacyjnej przy gimnazjum nr 1 w Jaworzynie Śląskiej. Zamówienie obejmuje ponadto rozładunek, rozmieszczenie i montaż tych elementów wyposażenia, które tego wymagają. Wykaz wyposażenia objętego zamówieniem zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
Część I – sprzęt i wyposażenie sportowe opisane w punkcie A załącznika nr 1 do SIWZ
Część II – scena opisana w punkcie B załącznika nr 1 do SIWZ
Część III – pozostałe wyposażenie, w tym sprzęt elektroniczny i meble opisany w punkcie C załącznika nr 1 do SIWZ.
UWAGA. Zamieszczone w załączniku nr 1 do SIWZ innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Pojęcie „lub równoważne” tzn. że dostarczone materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
Przedmiot zamówienia winien odpowiadać wszystkim minimalnym parametrom opisanym przez Zamawiającego, być fabrycznie nowy, bezpieczny dla użytkowników, posiadać wymaganą przepisami dokumentację techniczną, np. świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, karty gwarancyjne, instrukcje użytkowania i konserwacji oraz wszelkie dokumenty poświadczające dopuszczenie do stosowania w obiektach szkolnych/sportowych.
2. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem, dokona rozładunku, rozmieści we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, a ponadto zamontuje wyposażenie tego wymagające. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Zamawiającemu potwierdzonego protokołem odbioru.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie lub trzy części zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
706841,76
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-10-10T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Okres realizacji dla wszystkich trzech części jest ten sam i określony jest na dzień 10.10.2018r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
Dla części I:
Zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum jedno zamówienie polegające na dostawie lub dostawie wraz z montażem sprzętu sportowego lub wyposażenia sportowego o wartości minimum 110 000,00 zł brutto (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych 00/100) z załączeniem dowodów określających czy dostawy lub dostawy z montażem zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienie było realizowane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Dla części II:
Zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum jedno zamówienie polegające na dostawie sceny o wartości minimum 50 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z załączeniem dowodów określających czy dostawy lub dostawy z montażem zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienie było realizowane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Dla części III:
Zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum jedno zamówienie polegające na dostawie lub dostawie wraz z montażem sprzętu elektronicznego o wartości minimum 110 000,00 zł brutto (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych 00/100) i jedno zamówienie polegające na dostawie lub dostawie wraz z montażem mebli o wartości minimum 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z załączeniem dowodów określających czy dostawy lub dostawy z montażem zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienie było realizowane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Informacje dodatkowe:
a) W przypadku wykazania przez Wykonawców, wartości niezbędnych do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia, przyjmuje się średni kurs publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym zostanie on opublikowany.
b) W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego zlecenia, kontraktu lub zamówienia większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien on wyodrębnić i podać wartość każdej dostawy, o których mowa powyżej.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia:
2.1 Warunki udziału w postępowaniu mogą zostać spełnione przez Wykonawców łącznie dla części III zamówienia. Dla części I i II zamówienia, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o część zamówienia musi spełniać warunek opisany dla danej części, o którą się ubiega zgodnie z wymogiem rozdziału V i IX SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w rozdziale VIII ust. 1 SIWZ.
3. Dokumenty podmiotów zagranicznych: jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 1 SIWZ:
3.1 Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3.2 Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt 3.1 lit a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.3 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 3.2 stosuje się.
3.4 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału
w postępowaniu w terminie 5 dni liczonym od dnia otrzymania wezwania od Zamawiającego dostarczył:
1.1 Dla części I zamówienia:
Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum jedno zamówienie polegające na dostawie lub dostawie wraz z montażem sprzętu sportowego lub wyposażenia sportowego o wartości minimum 110 000,00 zł brutto (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych 00/100) z załączeniem dowodów określających czy dostawy lub dostawy z montażem zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienie było realizowane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Załącznik nr 7A do SIWZ (dla części I).
1.2 Dla części II zamówienia:
Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum jedno zamówienie polegające na dostawie sceny o wartości minimum 50 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z załączeniem dowodów określających czy dostawy lub dostawy z montażem zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienie było realizowane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Załącznik nr 7B do SIWZ (dla części II).
1.3 Dla części III zamówienia:
Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum jedno zamówienie polegające na dostawie lub dostawie wraz z montażem sprzętu elektronicznego o wartości minimum 110 000,00 zł brutto (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych 00/100) i jedno zamówienie polegające na dostawie lub dostawie wraz z montażem mebli o wartości minimum 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z załączeniem dowodów określających czy dostawy lub dostawy z montażem zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienie było realizowane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Załącznik nr 7C do SIWZ (dla części II).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.1 Formularz oferty wraz ze szczegółową kalkulacją pozycji - załącznik nr 2 do SIWZ (oferent załącza do oferty).
Uwaga: Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie lub trzy części zamówienia. Dla każdej części zamówienia przygotowany został odrębny wzór formularza ofertowego.
Jeżeli Wykonawca ubiega się o część I zamówienia składa formularz ofertowy sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 2A do SIWZ. Jeżeli ubiega się o część II zamówienia składa formularz ofertowy sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 2B do SIWZ. Jeżeli ubiega się o część III zamówienia składa formularz ofertowy sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 2C do SIWZ.
W sytuacji, gdy ubiega się o dwie części zamówienia składa dwa odpowiednie formularze ofertowe, natomiast gdy ubiega się o trzy części zamówienia składa trzy formularze ofertowe 2A, 2B, 2C.
1.2 Deklaracja podmiotu udostępniającego swoje zasoby ze wskazaniem, w jakiej części
udostępni swoje zasoby – Załącznik nr 7A do SIWZ (dla części I), Załącznik nr 7B do SIWZ (dla części II), Załącznik nr 7C do SIWZ (dla części III), (oferent załącza do oferty).
1.3 Dowód wniesienia wadium (oferent załącza do oferty).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium odrębnie dla każdej części zamówienia, której dotyczy oferta w wysokości:
1.1 Dla części I zamówienia: 5 000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100),
1.2 Dla części II zamówienia: 2 000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100),
1.3 Dla części III zamówienia: 8 000,00zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100),
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
6. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach opisanych w projekcie umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ oraz w przypadkach dopuszczonych w ustawie Pzp (art. 144 ust. 1).
|
IV 6 1 srodki ochrony |
1.13. W ofercie Wykonawca może zastrzec, które informacje (załączniki do oferty) stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji nie mogą być udostępnione. Załączniki zawierające informacje zastrzeżone należy podkreślić w wykazie załączników do oferty i umieścić w oddzielnym pakiecie spiętym, ponumerowanym i opatrzonym nazwą: „Załączniki zastrzeżone”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
|
IV 4 4 data |
2018-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I – sprzęt i wyposażenie sportowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
224872,43
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sali sportowej i edukacyjnej przy gimnazjum nr 1 w Jaworzynie Śląskiej. Zamówienie obejmuje ponadto rozładunek, rozmieszczenie i montaż tych elementów wyposażenia, które tego wymagają. Wykaz wyposażenia objętego zamówieniem zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ.
Przedmiot zamówienia winien odpowiadać wszystkim minimalnym parametrom opisanym przez Zamawiającego, być fabrycznie nowy, bezpieczny dla użytkowników, posiadać wymaganą przepisami dokumentację techniczną, np. świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, karty gwarancyjne, instrukcje użytkowania i konserwacji oraz wszelkie dokumenty poświadczające dopuszczenie do stosowania w obiektach szkolnych/sportowych.
2. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem, dokona rozładunku, rozmieści we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, a ponadto zamontuje wyposażenie tego wymagające. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Zamawiającemu potwierdzonego protokołem odbioru.
UWAGA. Zamieszczone w załączniku nr 1 do SIWZ innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Pojęcie „lub równoważne” tzn. że dostarczone materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II – scena
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
79000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sali sportowej i edukacyjnej przy gimnazjum nr 1 w Jaworzynie Śląskiej. Zamówienie obejmuje ponadto rozładunek, rozmieszczenie i montaż tych elementów wyposażenia, które tego wymagają. Wykaz wyposażenia objętego zamówieniem zawiera Załącznik nr 1B do SIWZ.
UWAGA. Zamieszczone w załączniku nr 1 do SIWZ innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Pojęcie „lub równoważne” tzn. że dostarczone materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
Przedmiot zamówienia winien odpowiadać wszystkim minimalnym parametrom opisanym przez Zamawiającego, być fabrycznie nowy, bezpieczny dla użytkowników, posiadać wymaganą przepisami dokumentację techniczną, np. świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, karty gwarancyjne, instrukcje użytkowania i konserwacji oraz wszelkie dokumenty poświadczające dopuszczenie do stosowania w obiektach szkolnych/sportowych.
2. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem, dokona rozładunku, rozmieści we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, a ponadto zamontuje wyposażenie tego wymagające. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Zamawiającemu potwierdzonego protokołem odbioru.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III – pozostałe wyposażenie, w tym sprzęt elektroniczny i meble
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
402969,33
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sali sportowej i edukacyjnej przy gimnazjum nr 1 w Jaworzynie Śląskiej. Zamówienie obejmuje ponadto rozładunek, rozmieszczenie i montaż tych elementów wyposażenia, które tego wymagają. Wykaz wyposażenia objętego zamówieniem zawiera Załącznik nr 1C do SIWZ.
UWAGA. Zamieszczone w załączniku nr 1 do SIWZ innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Pojęcie „lub równoważne” tzn. że dostarczone materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
Przedmiot zamówienia winien odpowiadać wszystkim minimalnym parametrom opisanym przez Zamawiającego, być fabrycznie nowy, bezpieczny dla użytkowników, posiadać wymaganą przepisami dokumentację techniczną, np. świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, karty gwarancyjne, instrukcje użytkowania i konserwacji oraz wszelkie dokumenty poświadczające dopuszczenie do stosowania w obiektach szkolnych/sportowych.
2. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem, dokona rozładunku, rozmieści we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, a ponadto zamontuje wyposażenie tego wymagające. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili jego wydania Zamawiającemu potwierdzonego protokołem odbioru.
|
| |