GuidZP400 |
9f0c24e9-7423-4f38-9d56-68a6797e5fec
|
Biuletyn |
610193-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
|
Regon |
000002223
|
Zamawiajacy adres ulica |
Świętokrzyska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-919
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48221852820
|
Zamawiajacy fax |
+48221851211
|
Zamawiajacy email |
dkrzprzetargi@nbp.pl
|
Adres strony url |
https://zamowienia.nbp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zamowienia.nbp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zamowienia.nbp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowy Bank Polski - DKRZ 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa firan i zasłon do NBP
|
Numer referencyjny |
SEZ/DKRZ-WPO-VC-241-0113/DA/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy firan, zasłon, innych elementów dekoracyjnych oraz karniszy, wraz z usługą – odpowiednio: szycia, zawieszenia, upięcia, demontażu i montażu towaru,
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) demontażu starych karniszy i montażu nowych oraz wykonania drobnych prac naprawczych tynków sufitów i ścian wraz z ich pomalowaniem, po zamontowaniu nowych karniszy ( jeśli zaistnieje taka potrzeba);
2) poddania dodatkowo procesowi utrudnienia palności tkanin, które nie posiadają fabrycznego atestu na trudnopalność. Proces ten powinien zostać przeprowadzonemu przez profesjonalną firmę pod kątem uzyskania certyfikatu na trudnopalność. Wraz z certyfikatem Wykonawca powinien dostarczyć informacje techniczne dotyczące czyszczenia tkaniny w taki sposób aby nie straciła ona właściwości trudnopalnej.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w obiektach Narodowego Banku Polskiego w:
1) Warszawie – Centrala NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21, ul. Siedmiogrodzkiej 5a, ul. Jasnej 8,
2) Zalesiu Górnym – w Ośrodku Szkoleniowym NBP przy ul. Białej Brzozy 7,
3) Starejwsi k/Węgrowa - w Ośrodku Szkoleniowym NBP przy ul. Węgrowskiej 26.
|
Cpv glowny przedmiot |
19244000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Wymagany termin wykonania zamówienia - do 31 sierpnia 2020 r, licząc od daty udzielenia zamówienia.
2. Zamawiający, w ramach opcji zamówienia, może wydłużyć okres realizacji zamówienia maksymalnie o kolejne 24 - miesiące, tj. do 31 sierpnia 2022 r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedno zamówienie (umowę) obejmujące swym zakresem sukcesywne dostawy wraz z uszyciem firan lub zasłon, przez okres minimum 12 miesięcy, a wartość roczna brutto dostaw nie jest mniejsza niż 50.000 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy. W sytuacji przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia, przedstawi dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający opisał istotne zmiany postanowień umowy w załączniku nr 6 do SIWZ - Wzór umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-09-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|