Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni gastronomicznej Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach.

Data publikacji 2018-08-30
Data zakończenia 2018-09-07 00:00:00
Instytucja Powiat Łęczyński
Miejscowość Łęczna
Województwo lubelskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610818-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2.1. Część nr 1 zamówienia – Duże AGD w tym:
a) chłodziarka z zamrażarką – szt. 3
b) piec konwekcyjno – parowy – szt. 2
c) wychładzarka szokowa – szt. 1
d) trzon kuchenny gazowy z piekarnikiem – szt. 9
e) okap kuchenny podszafkowy – szt. 6
3.2.2. Część nr 2 zamówienia –Małe AGD, w tym:
a) czajnik elektryczny – szt. 4
b) blender gastronomiczny – szt. 3
c) kuchenka mikrofalowa – szt. 3
d) mikser ręczny – szt. 6
e) maszynka do mielenia mięsa – szt. 3
f) owoskop (naświetlacz do jaj) – szt. 1
3.2.3. Część nr 3 zamówienia - Meble kuchenne, w tym:
a) stół ze zlewem dwukomorowym drzwi suwane – szt. 9
b) stół przyścienny z blokiem dwóch szuflad drzwi skrzydłowe – szt. 6
c) stół przyścienny z drzwiami skrzydłowymi – szt. 3
d) szafka wisząca drzwi skrzydłowe – szt. 6
3.2.4. Część nr 4 zamówienia – Kasa kelnerska, terminal z oprogramowaniem sieciowym – szt. 1
3.2.5. Część nr 5 zamówienia – Zestaw sprzętu gastronomicznego, w tym:
a) komplet o różnej pojemności garnków ze stali nierdzewnej ( ganki wraz z pokrywkami) – 6 kpl
b) Zestaw noży za stali niedrzewnej po 5 w komplecie w drewnianym bloku: Nóż szefa kuchni, Nóż kuchenny, nóż do chleba, Nóż kuchenny, Nóż do jarzyn. Możliwość mycia w zmywarce: Tak – 3 kpl
c) sztućce na 12 osób wykonane ze stali niedrzewnej do mycia w zmywarce. W skład zestawu wchodzi: po 12 noży, widelców, łyżek stołowych, widelczyków do ciast, łyżeczek do herbaty, 2 łyżki do podawania, 2 widelce do mięsa, łyżka wazowa, łyżka do sosu, łyżeczka do cukru, szczypce, 1 łopatka do ciasta, 1 widelec do sałatki, 1 v łyżka do sałatki – 3 kpl
d) patelnie o 3 różnych średnicach z powłoką odporną na zarysowania, Zapobiegającą przywieraniu, odporną na wysokie temperatury przystosowane do niskotłuszczowego gotowania i smażenia. Średnica patelni ok.: 20 cm., 24 cm., 28 cm. – 6 kpl
e) profesjonalne deski zgodnie z HACCP OPIS: Zestaw desek zgodny z normami HACCP (6 kolorów) ze stojakiem mieszczącym 6 desek o maksymalnej grubości 20 mm - Stojak na deski wykonany ze stali nierdzewnej. PARAMETRY DESEK: Grubość deski 15 mm, Wymiar zewnętrzny deski: 530x325 mm. PARAMETRY STOJAKA: Materiał wykonania: stal nierdzewna, Wymiary zewnętrzne: 303x211x(H)205 mm – 6 kpl
f) W skład zestawu wchodzi: stolnica drewniana średnia jednostronna, wałek drewniany ruchomy. Opis: stolnica z surowego drewna topolowego, z wysokim obrzeżem zapobiegającym rozsypywaniu mąki, dolna listwa uniemożliwia przesuwanie się stolnicy po blacie stołu w trakcie pracy. Wymiary stolnicy: długość ok.50cm, szerokość ok. 70cm, grubość ok. 1,5cm, wysokość obrzeża 2,5cm. Wałek: długość całkowita wałka 40cm, długość części roboczej 20,5cm, średnica ok 6 cm. – 6 kpl
g) praski do ziemniaków - Materiał wykonania: stal nierdzewna, rączki z tworzywa sztucznego PP, Ergonomiczne rączki z tworzywa sztucznego. Wymiary ok.: 29 cm x 9,5 cm x 8 cm. – 6 szt.
h) praski do czosnku - Wyjmowany wkład ułatwiający czyszczenie, długość: ok 16 cm. Wykonanie: stal nierdzewna, cynk, chromowana matowa powłoka – 6 szt.
i) otwieracze do konserw - stal nierdzewna, długość ok 17 cm, ergonomiczne rączki z tworzywa sztucznego – 6 szt.
j) trzepaczki (ubijaczki) ze stali nierdzewnej - długość ok 30 cm. Materiał: stal nierdzewna, możliwy uchwyt z tworzywa syntetycznego – 6 szt.
k) chochle gastronomiczne 120 ml ze stali nierdzewnej – 6 szt.
l) rękawy cukiernicze z zestawem końcówek. W komplecie: 26 różnych końcówek (tylek) ze stali nierdzewnej, rękaw cukierniczy wielorazowego użytku, przejściówka do rękawa wykonana z tworzywa sztucznego. Długość rękawa: ok. 28 cm – 6 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b23b72d6-59c2-4b19-9b29-5716bf3ba7ce
Biuletyn 610818-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Łęczyński
Regon 431019425
Zamawiajacy adres ulica Al. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 95A
Zamawiajacy miejscowosc Łęczna
Zamawiajacy kod pocztowy 21-010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon +48815315200
Zamawiajacy fax +48817526464
Zamawiajacy email zamowienia@powiatleczynski.pl, a.jozwiak@powiatleczynski.pl
Adres strony url www.powiatleczynski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.Projekt „Modernizacja Infrastruktury Szkół Zawodowych w Powiecie Łęczyńskim”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne, zakładka SIWZ z załacznikami
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres kancelaria podawcza: Starostwo Powiatowe w Łęcznej ul. Al. Jana Pawła II 95 A, 21-010 Łęczna I piętro pokój nr 111
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni gastronomicznej Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach.
Numer referencyjny IPR.272.4.27.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.2.1. Część nr 1 zamówienia – Duże AGD w tym: a) chłodziarka z zamrażarką – szt. 3 b) piec konwekcyjno – parowy – szt. 2 c) wychładzarka szokowa – szt. 1 d) trzon kuchenny gazowy z piekarnikiem – szt. 9 e) okap kuchenny podszafkowy – szt. 6 3.2.2. Część nr 2 zamówienia –Małe AGD, w tym: a) czajnik elektryczny – szt. 4 b) blender gastronomiczny – szt. 3 c) kuchenka mikrofalowa – szt. 3 d) mikser ręczny – szt. 6 e) maszynka do mielenia mięsa – szt. 3 f) owoskop (naświetlacz do jaj) – szt. 1 3.2.3. Część nr 3 zamówienia - Meble kuchenne, w tym: a) stół ze zlewem dwukomorowym drzwi suwane – szt. 9 b) stół przyścienny z blokiem dwóch szuflad drzwi skrzydłowe – szt. 6 c) stół przyścienny z drzwiami skrzydłowymi – szt. 3 d) szafka wisząca drzwi skrzydłowe – szt. 6 3.2.4. Część nr 4 zamówienia – Kasa kelnerska, terminal z oprogramowaniem sieciowym – szt. 1 3.2.5. Część nr 5 zamówienia – Zestaw sprzętu gastronomicznego, w tym: a) komplet o różnej pojemności garnków ze stali nierdzewnej ( ganki wraz z pokrywkami) – 6 kpl b) Zestaw noży za stali niedrzewnej po 5 w komplecie w drewnianym bloku: Nóż szefa kuchni, Nóż kuchenny, nóż do chleba, Nóż kuchenny, Nóż do jarzyn. Możliwość mycia w zmywarce: Tak – 3 kpl c) sztućce na 12 osób wykonane ze stali niedrzewnej do mycia w zmywarce. W skład zestawu wchodzi: po 12 noży, widelców, łyżek stołowych, widelczyków do ciast, łyżeczek do herbaty, 2 łyżki do podawania, 2 widelce do mięsa, łyżka wazowa, łyżka do sosu, łyżeczka do cukru, szczypce, 1 łopatka do ciasta, 1 widelec do sałatki, 1 v łyżka do sałatki – 3 kpl d) patelnie o 3 różnych średnicach z powłoką odporną na zarysowania, Zapobiegającą przywieraniu, odporną na wysokie temperatury przystosowane do niskotłuszczowego gotowania i smażenia. Średnica patelni ok.: 20 cm., 24 cm., 28 cm. – 6 kpl e) profesjonalne deski zgodnie z HACCP OPIS: Zestaw desek zgodny z normami HACCP (6 kolorów) ze stojakiem mieszczącym 6 desek o maksymalnej grubości 20 mm - Stojak na deski wykonany ze stali nierdzewnej. PARAMETRY DESEK: Grubość deski 15 mm, Wymiar zewnętrzny deski: 530x325 mm. PARAMETRY STOJAKA: Materiał wykonania: stal nierdzewna, Wymiary zewnętrzne: 303x211x(H)205 mm – 6 kpl f) W skład zestawu wchodzi: stolnica drewniana średnia jednostronna, wałek drewniany ruchomy. Opis: stolnica z surowego drewna topolowego, z wysokim obrzeżem zapobiegającym rozsypywaniu mąki, dolna listwa uniemożliwia przesuwanie się stolnicy po blacie stołu w trakcie pracy. Wymiary stolnicy: długość ok.50cm, szerokość ok. 70cm, grubość ok. 1,5cm, wysokość obrzeża 2,5cm. Wałek: długość całkowita wałka 40cm, długość części roboczej 20,5cm, średnica ok 6 cm. – 6 kpl g) praski do ziemniaków - Materiał wykonania: stal nierdzewna, rączki z tworzywa sztucznego PP, Ergonomiczne rączki z tworzywa sztucznego. Wymiary ok.: 29 cm x 9,5 cm x 8 cm. – 6 szt. h) praski do czosnku - Wyjmowany wkład ułatwiający czyszczenie, długość: ok 16 cm. Wykonanie: stal nierdzewna, cynk, chromowana matowa powłoka – 6 szt. i) otwieracze do konserw - stal nierdzewna, długość ok 17 cm, ergonomiczne rączki z tworzywa sztucznego – 6 szt. j) trzepaczki (ubijaczki) ze stali nierdzewnej - długość ok 30 cm. Materiał: stal nierdzewna, możliwy uchwyt z tworzywa syntetycznego – 6 szt. k) chochle gastronomiczne 120 ml ze stali nierdzewnej – 6 szt. l) rękawy cukiernicze z zestawem końcówek. W komplecie: 26 różnych końcówek (tylek) ze stali nierdzewnej, rękaw cukierniczy wielorazowego użytku, przejściówka do rękawa wykonana z tworzywa sztucznego. Długość rękawa: ok. 28 cm – 6 szt.
Cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 6.3. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie dostawy. Wykonawca winien zawiadomić zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także winien przekazać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi. 6.4. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 6.5. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 6.6. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.4.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 7.4.2. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt.7.4.1 przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.4.3. jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.4.2zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem ich złożenia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 7.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu wszyscy Wykonawcy są zobowiązani również do złożenia następującego oświadczenia: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według Załącznika Nr 5do SIWZ). Oświadczenie, o którym mowa Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7.3. Wykaz innych oświadczeń i dokumentów składanych przez wszystkich Wykonawców. 7.3.1. Wypełniony formularz oferty i zestawienie cenowe w zakresie części, na która składana jest oferta (Zał. nr 1, 1a). 7.3.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniach o których mowa w pkt. 7.1.1. 7.4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, składanych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta będzie oceniona najwyżej. Wykonawca, którego oferta będzie oceniona najwyżej, będzie miał obowiązek złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia: 7.4.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 7.4.2. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt.7.4.1 przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.4.3. jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.4.2zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem ich złożenia. 7.5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 7.5.1. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt.7.1, 7.2 i 7.4. ppkt.7.4.1.) składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 7.5.2. Pozostałe oświadczenia i dokumenty oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 7.5.3. Poza dokumentami wymienionymi w pkt 7.5.1. i 7.5.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa; 7.6. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty według formuły „spełnia/nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. 7.7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt.7.4 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty lub oświadczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 20.10. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. 20.11. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): 20.11.1. zmiany organów uprawnionych do reprezentacji zarówno Zamawiającego, jak i Wykonawcy, danych adresowych stron umowy lub innych danych, które w umowie mają charakter czysto informacyjny (np. numer konta bankowego). 20.11.2. zakresu wskazanego w załączniku nr 4 do SIWZ. – wzorze umowy 20.12. Zmiany postanowień treści zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej odbywać się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Duże AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis a) chłodziarka z zamrażarką – szt. 3 b) piec konwekcyjno – parowy – szt. 2 c) wychładzarka szokowa – szt. 1 d) trzon kuchenny gazowy z piekarnikiem – szt. 9 e) okap kuchenny podszafkowy – szt. 6
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Małe AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis a) czajnik elektryczny – szt. 4 b) blender gastronomiczny – szt. 3 c) kuchenka mikrofalowa – szt. 3 d) mikser ręczny – szt. 6 e) maszynka do mielenia mięsa – szt. 3 f) owoskop (naświetlacz do jaj) – szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Meble kuchenne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis a) stół ze zlewem dwukomorowym drzwi suwane – szt. 9 b) stół przyścienny z blokiem dwóch szuflad drzwi skrzydłowe – szt. 6 c) stół przyścienny z drzwiami skrzydłowymi – szt. 3 d) szafka wisząca drzwi skrzydłowe – szt. 6
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Kasa kelnerska, terminal z oprogramowaniem sieciowym – szt. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Kasa kelnerska, terminal z oprogramowaniem sieciowym – szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zestaw sprzętu gastronomicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis a) komplet o różnej pojemności garnków ze stali nierdzewnej ( ganki wraz z pokrywkami) – 6 kpl b) Zestaw noży za stali niedrzewnej po 5 w komplecie w drewnianym bloku: Nóż szefa kuchni, Nóż kuchenny, nóż do chleba, Nóż kuchenny, Nóż do jarzyn. Możliwość mycia w zmywarce: Tak – 3 kpl c) sztućce na 12 osób wykonane ze stali niedrzewnej do mycia w zmywarce. W skład zestawu wchodzi: po 12 noży, widelców, łyżek stołowych, widelczyków do ciast, łyżeczek do herbaty, 2 łyżki do podawania, 2 widelce do mięsa, łyżka wazowa, łyżka do sosu, łyżeczka do cukru, szczypce, 1 łopatka do ciasta, 1 widelec do sałatki, 1 v łyżka do sałatki – 3 kpl d) patelnie o 3 różnych średnicach z powłoką odporną na zarysowania, Zapobiegającą przywieraniu, odporną na wysokie temperatury przystosowane do niskotłuszczowego gotowania i smażenia. Średnica patelni ok.: 20 cm., 24 cm., 28 cm. – 6 kpl e) profesjonalne deski zgodnie z HACCP OPIS: Zestaw desek zgodny z normami HACCP (6 kolorów) ze stojakiem mieszczącym 6 desek o maksymalnej grubości 20 mm - Stojak na deski wykonany ze stali nierdzewnej. PARAMETRY DESEK: Grubość deski 15 mm, Wymiar zewnętrzny deski: 530x325 mm. PARAMETRY STOJAKA: Materiał wykonania: stal nierdzewna, Wymiary zewnętrzne: 303x211x(H)205 mm – 6 kpl f) W skład zestawu wchodzi: stolnica drewniana średnia jednostronna, wałek drewniany ruchomy. Opis: stolnica z surowego drewna topolowego, z wysokim obrzeżem zapobiegającym rozsypywaniu mąki, dolna listwa uniemożliwia przesuwanie się stolnicy po blacie stołu w trakcie pracy. Wymiary stolnicy: długość ok.50cm, szerokość ok. 70cm, grubość ok. 1,5cm, wysokość obrzeża 2,5cm. Wałek: długość całkowita wałka 40cm, długość części roboczej 20,5cm, średnica ok 6 cm. – 6 kpl g) praski do ziemniaków - Materiał wykonania: stal nierdzewna, rączki z tworzywa sztucznego PP, Ergonomiczne rączki z tworzywa sztucznego. Wymiary ok.: 29 cm x 9,5 cm x 8 cm. – 6 szt. h) praski do czosnku - Wyjmowany wkład ułatwiający czyszczenie, długość: ok 16 cm. Wykonanie: stal nierdzewna, cynk, chromowana matowa powłoka – 6 szt. i) otwieracze do konserw - stal nierdzewna, długość ok 17 cm, ergonomiczne rączki z tworzywa sztucznego – 6 szt. j) trzepaczki (ubijaczki) ze stali nierdzewnej - długość ok 30 cm. Materiał: stal nierdzewna, możliwy uchwyt z tworzywa syntetycznego – 6 szt. k) chochle gastronomiczne 120 ml ze stali nierdzewnej – 6 szt. l) rękawy cukiernicze z zestawem końcówek. W komplecie: 26 różnych końcówek (tylek) ze stali nierdzewnej, rękaw cukierniczy wielorazowego użytku, przejściówka do rękawa wykonana z tworzywa sztucznego. Długość rękawa: ok. 28 cm – 6 szt.
  

Criterion

Kryteria termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)