Przetarg nieograniczony na dostawę środków opatrunkowych i dezynfekcyjnych dla WSRM w Łodzi

Data publikacji 2018-08-30
Data zakończenia 2018-09-11 00:00:00
Instytucja Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610883-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 336316008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez okres 12 miesięcy środków i materiałów wg poniższych zadań:
Zadanie 1 – dostawa opasek gipsowych i opasek pod gips zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Zadanie 2 – dostawa środków opatrunkowych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Zadanie 3 – dostawa samoprzylepnych środków opatrunkowych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Zadanie 4 – dostawa środków dezynfekcyjnych zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ i załącznikiem nr 5A
do SIWZ.
Zadanie 5 – dostawa preparatów do dezynfekcji skóry i błony śluzowej zgodnie z załącznikiem nr 5
do SIWZ i załącznikiem nr 5A do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 16baedcc-27db-4242-8b4e-3d63c18563ce
Biuletyn 610883-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi
Regon 47306618800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warecka
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91202
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 558 050
Zamawiajacy fax 426 521 635
Zamawiajacy email przetargi@wsrm.lodz.pl
Adres strony url www.wsrm.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.wsrm.lodz.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wsrm.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej na adres podany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres WSRM w Łodzi, 91-202 Łódź, ul. Warecka 2
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę środków opatrunkowych i dezynfekcyjnych dla WSRM w Łodzi
Numer referencyjny ZP/6/18/W
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez okres 12 miesięcy środków i materiałów wg poniższych zadań: Zadanie 1 – dostawa opasek gipsowych i opasek pod gips zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Zadanie 2 – dostawa środków opatrunkowych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Zadanie 3 – dostawa samoprzylepnych środków opatrunkowych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zadanie 4 – dostawa środków dezynfekcyjnych zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ i załącznikiem nr 5A do SIWZ. Zadanie 5 – dostawa preparatów do dezynfekcji skóry i błony śluzowej zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ i załącznikiem nr 5A do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w podanym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w podanym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w podanym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są do dołączenia do ofert próbek oferowanych artykułów – dotyczy zadań 1,2,3.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla niżej wymienionych zadań: Zadanie 1 – 800,00 zł. Zadanie 2 – 1.600,00 zł. Zadanie 4 – 1.000,00 zł. Dla Zadań 3 i 5 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IV 4 4 data 2018-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:15
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Każdy wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 8 do SIWZ, b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Pozostałe dokumenty: a. Formularz ofertowy - załącznik nr 6 do SIWZ. b. Formularz cenowy - załącznik nr 7 do SIWZ. c. Dowód wniesienia wadium (dotyczy zadań 1,2,4). d. Wypełnione Oświadczenie dotyczące zadania 4 i zadania 5 – załącznik nr 9 do SIWZ. e. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik 10 do SIWZ. f. Aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia (kolejno oznaczone pozycje) – dotyczy zadania 1, 2, 3. g. Ulotki informacyjne oferowanych preparatów (kolejno oznaczone pozycje) – dotyczy zadania 4 i 5. h. Wykonawca składający ofertę na zadanie 1 zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego wystawione przez producenta opasek. h. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są do dołączenia do ofert próbek oferowanych artykułów – dotyczy zadań 1,2,3. i. Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 - dostawa opasek gipsowych i opasek pod gips
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Array
Zalacznik krotki opis Dostawa w okresie 12 miesięcy opasek gipsowych i opasek pod gips zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 - dostawa środków opatrunkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa przez okres 12 miesięcy środków opatrunkowych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3 - dostawa samoprzylepnych środków opatrunkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa przez okres 12 miesięcy samoprzylepnych środków opatrunkowych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4 - dostawa środków dezynfekcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa przez okres 12 miesięcy samoprzylepnych środków dezynfekcyjnych zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ i załącznikiem nr 5A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5 - dostawa preparatów do dezynfekcji skóry i błony śluzowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa przez okres 12 miesięcy preparatów do dezynfekcji skóry i błony śluzowej zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ i załącznikiem nr 5A do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)