Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych, oprogramowania, pomocy dydaktycznych w ramach projektu Kompleksowe wsparcie kształcenia ogólnego w gminie Urzędów

Data publikacji 2018-08-30
Data zakończenia 2018-09-11 00:00:00
Instytucja Gmina Urzędów
Miejscowość Urzędów
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610631-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 323220006, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest – dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych, oprogramowania, pomocy dydaktycznych w ramach projektu Kompleksowe wsparcie kształcenia ogólnego w gminie Urzędów

Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
Część I – zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania;
Część II – zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, urządzeń wielofunkcyjnych;
Część III – zakup i dostawa urządzeń sieciowych, klimatyzatora, robotów.

Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia jest nabywany na potrzeby placówek szkolnych, zgodnie z wymogami art. 83 ust.1 pkt 26 a i ust. 14 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( Dz. U. z 2004 r. Nr 54 poz. 535 z późn. zmianami)

Wymagania ogólne:
1) Dopuszcza się oferowanie urządzeń równoważnych, o parametrach nie gorszych niż określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, które należy traktować jako urządzenia wzorcowe spełniające minimalne wymagania;
2) Przy zaoferowaniu rozwiązań sprzętowo – programowych innych niż wymienione jako wzorcowe , wykonawca musi wykazać ich równoważność zgodną z zapisami siwz i załącznikami. Ciężar udowodnienia, że urządzenie, sprzęt, system, oprogramowanie są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.

3) Wszystkie dostarczone urządzenia muszą spełniać obowiązujące wymagania określone w dyrektywach w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej i w zakresie urządzeń niskonapięciowych, być potwierdzone kopiami odpowiednich dokumentów lub oświadczeniem dostawcy, a także być oznaczone znakiem CE. Odpowiednie dokumenty powinny być dostarczone razem z urządzeniami.
4) Urządzenia muszą pochodzić z autoryzowanego przez producenta kanału dystrybucji.
5) Urządzenia muszą być fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej niż styczeń 2018 rok.
6) Wraz ze sprzętem musi być dostarczone odpowiednie oprogramowanie systemowe. Wszystkie systemy operacyjne zainstalowane na komputerach muszą posiadać minimum 3 – letnie wsparcie techniczne producenta lub dostawcy. Producent lub dostawca systemu operacyjnego musi oferować wsparcie techniczne wraz z dostępem do poprawek, łatek bezpieczeństwa oraz bazy wiedzy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z ww. części, został zawarty w załączniku nr 1b do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie stanowił również załącznik do umowy.
Wydajności procesorów zostaną sprawdzone według testu Passmark opublikowane na stronie http://www .cpubenchmark.net/cpu_list.php

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4e74489c-021b-4a1a-a53e-a1b11842b6f4
Biuletyn 610631-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Urzędów
Regon 54908043729
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Urzędów
Zamawiajacy kod pocztowy 23250
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 822 50 42
Zamawiajacy fax 81 822 51 50
Zamawiajacy email przetargi@urzedow.pl
Adres strony url www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia zakładka przetargi
Adres strony internetowej nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Kompleksowe wsparcie kształcenia ogólnego w gminie Urzędów” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, działanie 12.2 Kształcenie ogólne.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia zakładka przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia zakładka przetargi
Dostep do dokumentow ograniczony nie dotyczy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, pokój nr 6
Komunikacja elektroniczna wymaga nie dotyczy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych, oprogramowania, pomocy dydaktycznych w ramach projektu Kompleksowe wsparcie kształcenia ogólnego w gminie Urzędów
Numer referencyjny ZP:271.28.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest – dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych, oprogramowania, pomocy dydaktycznych w ramach projektu Kompleksowe wsparcie kształcenia ogólnego w gminie Urzędów Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część I – zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania; Część II – zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, urządzeń wielofunkcyjnych; Część III – zakup i dostawa urządzeń sieciowych, klimatyzatora, robotów. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia jest nabywany na potrzeby placówek szkolnych, zgodnie z wymogami art. 83 ust.1 pkt 26 a i ust. 14 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( Dz. U. z 2004 r. Nr 54 poz. 535 z późn. zmianami) Wymagania ogólne: 1) Dopuszcza się oferowanie urządzeń równoważnych, o parametrach nie gorszych niż określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, które należy traktować jako urządzenia wzorcowe spełniające minimalne wymagania; 2) Przy zaoferowaniu rozwiązań sprzętowo – programowych innych niż wymienione jako wzorcowe , wykonawca musi wykazać ich równoważność zgodną z zapisami siwz i załącznikami. Ciężar udowodnienia, że urządzenie, sprzęt, system, oprogramowanie są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 3) Wszystkie dostarczone urządzenia muszą spełniać obowiązujące wymagania określone w dyrektywach w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej i w zakresie urządzeń niskonapięciowych, być potwierdzone kopiami odpowiednich dokumentów lub oświadczeniem dostawcy, a także być oznaczone znakiem CE. Odpowiednie dokumenty powinny być dostarczone razem z urządzeniami. 4) Urządzenia muszą pochodzić z autoryzowanego przez producenta kanału dystrybucji. 5) Urządzenia muszą być fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej niż styczeń 2018 rok. 6) Wraz ze sprzętem musi być dostarczone odpowiednie oprogramowanie systemowe. Wszystkie systemy operacyjne zainstalowane na komputerach muszą posiadać minimum 3 – letnie wsparcie techniczne producenta lub dostawcy. Producent lub dostawca systemu operacyjnego musi oferować wsparcie techniczne wraz z dostępem do poprawek, łatek bezpieczeństwa oraz bazy wiedzy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z ww. części, został zawarty w załączniku nr 1b do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie stanowił również załącznik do umowy. Wydajności procesorów zostaną sprawdzone według testu Passmark opublikowane na stronie http://www .cpubenchmark.net/cpu_list.php
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-22T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow W niniejszym postępowaniu, Zamawiające na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, informuje, że najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonawca spełni warunek jeżeli: 1) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych, sieciowych itp. ( będących przedmiotem niniejszego zamówienia) o wartości minimum 30 000 PLN brutto . ( dotyczy części I, II,III – bez względu na które i na ile części wykonawca złoży ofertę). Wykonawcy (dla spełnienia ww. warunku) muszą potwierdzić, że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty. Warunek oceniony zostanie na podstawie wykazu dostaw ( zał. nr 4 - w niniejszym postępowaniu) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, które mają potwierdzić że dostawy zostały wykonane w sposób należyty są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – zamawiający wezwie do złożenia tego dokumentu w wyznaczonym przez siebie terminie; 2) Jeżeli wykonawca , wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, zamawiający bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1, pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1, w związku z powyższym zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów ww. dokumentu w pkt 1); 3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( zał. nr 7 ) - w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp ( informacja z otwarcia ofert, treść złożonych ofert),
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw ( według załącznika nr 4) polegających na: a) wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych, sieciowych itp. ( będących przedmiotem niniejszego zamówienia) o wartości minimum 30 000 PLN brutto . ( dotyczy części I, II,III – bez względu na które i na ile części wykonawca złoży ofertę), z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, które mają potwierdzić że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski ( tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień wystawienia dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia, które stanowi załącznik nr 3 do siwz; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do siwz; 3) wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do siwz); 4) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punktach 1) i 2) niniejszej części; 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia , o których mowa w punktach 1) i 2) niniejszej części , składa każdy z wykonawców - wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię. 7) wypełniony i podpisany przez wykonawców formularz cenowy z określeniem oferowanego modelu,( nazwy producenta, typ/model) – załącznik nr 1a, oraz formularz ofertowy – zał. nr 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadkach: 1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów); Zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych i jakościowych zaoferowanego przedmiotu zamówienia; 2) obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu lub oprogramowania wskazanego w ofercie Wykonawcy z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta lub autoryzowanego polskiego przedstawiciela, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych niż wynikające z oferty; W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty ( oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego sprzętu oraz dokumenty potwierdzające że oferowany sprzęt spełnia wymagania zakreślone w siwz w zakresie takim, w jakim były wymagane dla pierwotnie zaoferowanego sprzętu); zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych i jakościowych; 3) ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego sprzętu lub oprogramowania, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w siwz dla produktu zastępowanego, rekomendowane przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio przedłożyć każdorazowo Zamawiającemu dokumenty ( informacja producenta lub Wykonawcy o wadzie oferowanego sprzętu oraz dokumenty potwierdzające że oferowany sprzęt spełnia wymagania zakreślone w siwz w zakresie takim, w jakim były wymagane dla pierwotnie zaoferowanego sprzętu); zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych i jakościowych; 3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy jest możliwa w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) w sytuacji, jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę. 4. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w ust. 4 lit. b lub c, spowodują wzrost kosztów wykonywania Umowy o więcej niż 10% w okresie realizacji Umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części, która pozostała do wykonania i nie może przekroczyć łącznie 5% wartości Umowy pozostałej do wykonania. 5. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia zmian. 6. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 6 1 sposob udostepniania (W przypadku zastrzeżenia informacji jako tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca załączy do oferty wyjaśnienia wykazujące, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ww. ustawy. W przypadku nie załączenia do oferty wyjaśnień - zastrzeżenie informacji jako tajemnica przedsiębiorstwa nie będzie skuteczne – dotyczy to też dokumentów których zamawiający będzie żądał od wykonawcy w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp . Gdy wskazany dokument tylko w części zawiera tajemnice przedsiębiorstwa , Wykonawca powinien podzielić ten dokument w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Wskazane jest , aby informacje te były umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane). Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 data 2018-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 17 1
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 str.1), dalej RODO, zamawiający informuje, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Urzędów z siedzibą ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, kontakt e-mail przetargi@urzedow.pl, tel. 81 822 76 82; • kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Urzędów - tel. 81 822 50 51, e-mail: gmina@urzedow.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych, oprogramowania, pomocy dydaktycznych w ramach projektu Kompleksowe wsparcie kształcenia ogólnego w gminie Urzędów, numer sprawy ZP:271.28.2018r., prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postepowania w oparciu o art. 8, oraz art. 86 i 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018) , dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących - jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników) - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit b), d), lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. W zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO będzie w szczególności: Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: • wykonawcy będącego osobą fizyczną, • wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, • pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną ( np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie); • osób, które wykonawca wykazuje w ofercie, aby potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia i spełnienie wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia, • członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną ( np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), • osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: • osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia, • podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osoba fizyczną, • podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osoba fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, • pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną ( np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), • członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osoba fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK); Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia. Obowiązek informacyjny po stronie zamawiającego dotyczy również danych osób trzecich (pozyskanych przez wykonawców i przekazanych zamawiającemu). Są to osoby, których dane służą do wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, osób kierowanych do realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zostaną wskazane jako podwykonawca. Obowiązek ten jest uregulowany w art. 14 RODO. Taki też obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na wykonawcach, którzy pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich zamawiającym w ofertach. Dla uzyskania przez zamawiającego potwierdzenia, że osoby, których dane osobowe są przekazywane zamawiającemu, dysponują już wskazanymi informacjami, jak również w celu właściwego zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których wykonawca będzie korzystał, przekazanych przez wykonawcę w ofercie celem uzyskania danego zamówienia publicznego – zamawiający wymaga od wykonawcy informacji w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – informacja umieszczona w formularzu ofertowym – zał. nr 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1) Przenośny komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym - 58 sztuk; 2) Dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym - szafa przystosowana do przechowywania, ładowania i ochrony laptopów - 2 sztuki; 3) System do zbierania i analizowania odpowiedzi - system , który pozwala na tworzenie sprawdzianów, zarządzanie wynikami, nadzorowanie pracy ucznia - 2 komplety; 4) System zarządzania siecią - oprogramowanie służące do zarządzania i monitorowania sieci komputerowej w szkole - 2 komplety
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, urządzeń wielofunkcyjnych;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1) Rzutnik/projektor multimedialny krótkoogniskowy - 3 sztuki; 2) ekran elektryczny - 1 sztuka; 3) projektor multimedialny krótkoogniskowy - 4 sztuki; 4) tablice interaktywne - 3 sztuki; 5) monitor interaktywny - 2 sztuki; 6) sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - urządzenie współpracujące z komputerem umożliwiające co najmniej drukowanie, kopiowanie, skanowanie - 3 sztuki; 7) kamera cyfrowa ze statywem 9Urządzenie zapisujące obraz i dźwiek z oprzyrządowaniem i statywem - 2 komplety; 8) drukarka 3D - urządzenie umożliwiające przestrzenne drukowanie trójwymiarowych fizycznych obiektów na podstawie komputerowego modelu ( ze skanerem) - 1 sztuka;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa urządzeń sieciowych, klimatyzatora, robotów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48900000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1) Przełącznik zarządzalny ( switch) - 2 sztuki; 2) Okablowanie strukturalne (305m) - 2 sztuki; 3) Router/kontroler WLAN z modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań IPS - 5 sztuk; 4) Zasilacz UPS - 2 sztuki; 5) Serwer plików NAS (2 dyskowy) - 2 sztuki; 6) Punkt dostępu - 2 komplety (po 5 sztuk); 7) Klimatyzator - 2 zestawy; 8) Roboty - urządzenia służące do nauki robotyki i programowania - zestaw ne 1 - 1 sztuka, zestaw nr 2 - 2 sztuki, zestaw nr 3 - 2 sztuki
  

Criterion

Kryteria oferowana cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)