GuidZP400 |
fc5b32f5-2308-4252-95ec-e22da2686c47
|
Biuletyn |
610772-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu w Strzelinie
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kamienna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Strzelin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(071) 392 30 16
|
Zamawiajacy fax |
(071) 392 30 15
|
Zamawiajacy email |
przetargi@powiatstrzelinski.pl
|
Adres strony url |
www.powiatstrzelinski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie 7.2 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową, Poddziałanie 7.2.1 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową – konkursy horyzontalne
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.pzstrzelin.finn.pl/bipkod/17904500; http://projekty.powiatstrzelinski.pl/index.php/przetargi-i-zapytania-ofertowe
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Strzelinie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Kamienna 10, 57-100 Strzelin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia i materiałów dydaktycznych pracowni matematyczno - przyrodniczych i cyfrowych w ZSO w Strzelinie
|
Numer referencyjny |
12/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i materiałów dydaktycznych pracowni matematyczno - przyrodniczych i cyfrowych w ZSO w Strzelinie w ramach projektu pn. „Wyposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne pracowni matematyczno - przyrodniczych i cyfrowych w ZSO w Strzelinie”. Celem Projektu jest podniesienie poziomu wiedzy i kwalifikacji w zakresie nauk przyrodniczych i informacyjnych oraz nowych technologii.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-10-29T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-11-12T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto.
|
IV 4 4 data |
2018-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA pn. „Dostawa wyposażenia i materiałów dydaktycznych do pracowni informatycznej”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-12T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest dostawa następującego wyposażenia i materiałów dydaktycznych: Zestawy komputerowe z oprogramowaniem, Zestaw komputerowy dla nauczyciela z oprogramowaniem do zarządzania siecią, serwer sieciowy z oprogramowaniem i licencjami użytkowników, tablica interaktywna, projektor multimedialny z wieszakiem i okablowaniem, szafa teleinformatyczną z oprzyrządowaniem sieciowym, wielofunkcyjna laserowa kolorowa drukarka ze skanerem i kserem zestaw mebli, krzesła dla uczniów, miejsce pracy dla nauczyciela.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA pn. „Dostawa wyposażenia i materiałów dydaktycznych do pracowni matematycznej nr 1”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-12T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części nr 4 jest dostawa następującego wyposażenia i materiałów dydaktycznych: tablice kolumnowe ceramiczne (magnetyczne), nakładki tablicowe magnetyczne, bryły – modele - zestawy (obrotowe, graniastosłupy – ostrosłupy, ścięte), zestaw 26 plansz szybkiej prezentacji, tablica z przyborami magnetycznymi, kalkulatory proste, kalkulatory graficzne, multimedialne lekcje 2 części, magnesy, gąbki i markery do tablicy, ławki, rolety, tablica korkowa w aluminiowej ramie, tablica multimedialna.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA pn. „Dostawa wyposażenia i materiałów dydaktycznych do pracowni biologicznej”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-12T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części nr 5 jest dostawa następującego wyposażenia i materiałów dydaktycznych: rolety okienne, duża szafa na wymiar, szafy przeszklone z szafkami oraz zamkami, biurko w kształcie litery L, z szafkami zamykanymi na klucz, z miejscem na komputer, drukarkę, ławki szkolne, krzesła dla uczniów, krzesło obrotowe dla nauczyciela, stojak na mapy, projektor multimedialny z ekranem, uchwyt sufitowy z regulacją, telewizor płaski, kamera do rejestracji wycieczek przyrodniczych, mikroskopy dwuokularowe z lampami, model szkieletu człowieka, model budowy anatomicznej człowieka – tułów męski 18 części, narzędzia preparacyjne (nożyce proste, zakrzywione, skalpel, pęseta prosta i zakrzywiona, szpilki preparacyjne, taca (5 zestawów), preparaty mikroskopowe, zestaw szkła laboratoryjnego, lornetki do obserwowania ptaków, model DNA, modele plastikowe (łodyga, kwiat), modele zatopione w akrylu, plansze dydaktyczne, modele mózgu, oka, serca, zęba, nerki, stetoskop, uchwyt mocujący telewizor do ściany, stolik projekcyjny, tablica ceramiczna kredowa, wizualizer pisma, laptop, zdjęcia mikroskopowe, materiały do szkolnego pakietu preparatów ABCD, taca do preparowania okazów, szkiełka podstawowe szklane do preparatów, szkiełka nakrywkowe szklane, lupa z uchwytem, ciśnieniomierz.
|
| |