GuidZP400 |
cb3cdea0-64f5-486b-9b18-a1d7f3941826
|
Biuletyn |
610371-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
|
Regon |
14500001111
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chrzanowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81338
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(58) 355 33 33
|
Zamawiajacy fax |
(58) 620 67 43
|
Zamawiajacy email |
zam_pub@umgdy.gov.pl
|
Adres strony url |
www.umgdy.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.umgdy.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umgdy.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umgdy.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pok. nr 8 (kancelaria ogólna)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz sprzętu ochrony osobistej
|
Numer referencyjny |
ZP-JBC-3800-37/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz sprzętu ochrony osobistej.
Część I zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę ubrań roboczych, koszul flanelowych, spodni, rękawic, czapek oraz sprzętu ochrony indywidualnej itp., (realizacja umowy w około 10 dostawach)
Część II zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę obuwia roboczego (realizacja umowy w około 7 dostawach).
Część III zamówienia obejmująca sukcesywną dostawę odzieży ciepłochronnej i butów zimowych (realizacja umowy w około 7 dostawach).
Część IV zamówienia obejmująca sukcesywną dostawę odzieży specjalistycznej termoaktywnej. (realizacja umowy w około 7 dostawach).
Miejsce dostawy: Magazyn Centralny Urzędu Morskiego w Gdyni ul. Warsztatowa 5.
Przewidywane wykorzystania umów w zakresie części I i II, III oraz IV części zamówienia wynosić będzie po min 80% dla każdej z części zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi odpowiednio: dla I części zamówienia Załącznik nr 2A do SIWZ - ,,Zestawienie materiałowe dla I części zamówienia”, dla części II zamówienia Załącznik 2B - ,,Zestawienie materiałowe dla II części zamówienia” , odpowiednio dla III części zamówienia Załącznik nr 2C do SIWZ - ,,Zestawienie materiałowe dla III części zamówienia” oraz dla IV części zamówienia Załącznik nr 2D do SIWZ - ,,Zestawienie materiałowe dla IV części zamówienia”.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18130000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
305000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1.Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania wartości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w paragrafie 3
umowy (dla Części I, II, III oraz IV zamówienia). 2.Miejsce dostawy: Magazyn Centralny Urzędu Morskiego w Gdyni, Nabrzeże Duńskie, ul. Warsztatowa 5 (dla każdej z części zamówienia). 3.Przewidywane
wykorzystanie umowy wynosić będzie min 80% (dla każdej części zamówienia).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym odpowiednio w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
|
Wadium |
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 7 Zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności:
a) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy.
b) braku produktu na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy ( np. zaprzestanie produkcji, wycofanie się z rynku producenta) istnieje możliwość zastąpienia produktem równoważnym lub wyższych parametrach, w cenie nie wyższej niż określona w formularzu oferty.
|
IV 4 4 data |
2018-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa ubrań roboczych, koszul flanelowych, spodni, rękawic, czapek oraz sprzętu ochrony indywidualnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18130000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
131500,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa ubrań roboczych, koszul flanelowych, spodni, rękawic, czapek oraz sprzętu ochrony indywidualnej
a) termin wykonania zamówienia 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
b) kod CPV 18130000-9 specjalna odzież robocza
Opis:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ubrań roboczych, koszul flanelowych, spodni, rękawic, czapek oraz sprzętu ochrony indywidualnej, która realizowana będzie
w około 10 dostawach.
Miejsce dostawy: Magazyn Centralny Urzędu Morskiego w Gdyni ul. Warsztatowa 5.
Przewidywane wykorzystanie umowy w zakresie części I zamówienia wynosić będzie min 80% zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa obuwia roboczego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18130000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
55500,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
sukcesywna dostawa obuwia roboczego
a) termin wykonania zamówienia 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
b) kod CPV 18130000-9 specjalna odzież robocza
Opis:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obuwia roboczego, która realizowana będzie w około 7 dostawach.
Miejsce dostawy: Magazyn Centralny Urzędu Morskiego w Gdyni ul. Warsztatowa 5.
Przewidywane wykorzystanie umowy w zakresie część II zamówienia wynosić będzie min 80% zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa odzieży ciepłochronnej i butów zimowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18130000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
48000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa odzieży ciepłochronnej i butów zimowych
a) termin wykonania zamówienia 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
b) kod CPV 18130000-9 specjalna odzież robocza
Opis:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży i butów zimowych, która realizowana będzie w około 7 dostawach.
Miejsce dostawy: Magazyn Centralny Urzędu Morskiego w Gdyni ul. Warsztatowa 5.
Przewidywane wykorzystanie umowy w zakresie części III zamówienia wynosić będzie min 80% zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa odzieży specjalistycznej termoaktywnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18130000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
70000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa odzieży specjalistycznej termoaktywnej
a) termin wykonania zamówienia 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
b) kod CPV 18130000-9 specjalna odzież robocza
Opis:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży specjalistycznej termoaktywnej, która realizowana będzie w około 7 dostawach.
Miejsce dostawy: Magazyn Centralny Urzędu Morskiego w Gdyni ul. Warsztatowa 5.
Przewidywane wykorzystanie umowy w zakresie IV części zamówienia wynosić będzie min 80% zamówienia.
|
| |