GuidZP400 |
96d65286-ef55-4588-8e53-9918cc5345a2
|
Biuletyn |
610665-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
|
Regon |
30058700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kraszewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
142
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krynica - Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33380
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
018 4712807, 4715196
|
Zamawiajacy fax |
184 712 338
|
Zamawiajacy email |
zampub@szpital-krynica.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-krynica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot leczniczy utworzony przez jednostkę samorządu terytorialnego.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-krynica.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście luz za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej -Szpital im. dr.J.Dietla w Krynicy-Zdroju,ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój, budynek administracji, sekretariat dyrekcji
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę produktów, sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy – Zdroju.
|
Numer referencyjny |
SPZOZ-ZP-271-24/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów, sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy – Zdroju.
Zamawiający podzielił zamówienie na 22 części (pakiety). Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
I. pakiet nr 1 -Materiały medyczne
II. pakiet nr 2 -Materiały medyczne
III. pakiet nr 3 -Materiały medyczne
IV. pakiet nr 4 -Materiały medyczne
V. pakiet nr 5 -Materiały medyczne
VI. pakiet nr 6 -Materiały medyczne
VII. pakiet nr 7 -Materiały medyczne
VIII. pakiet nr 8 -Materiały medyczne
IX. pakiet nr 9 -Materiały medyczne
X. pakiet nr 10 -Materiały medyczne
XI. pakiet nr 11 -Materiały medyczne
XII. pakiet nr 12 -Materiały medyczne
XIII. pakiet nr 13 -Materiały medyczne
XIV. pakiet nr 14 -Materiały medyczne
XV. pakiet nr 15 -Materiały medyczne
XVI. pakiet nr 16 -Materiały medyczne
XVII.pakiet nr 17 -Materiały medyczne
XVIII.pakiet nr 18 -Materiały medyczne
XIX. pakiet nr 19 -Materiały medyczne
XX. pakiet nr 20 -Materiały medyczne
XXI. pakiet nr 21 -Materiały medyczne
XXII.pakiet nr 22- Materialy medyczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, dopuszczony do stosowania w placówce medycznej, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ. Na opakowaniach jednostkowych dostarczonego przedmiotu zamówienia bezwzględnie musi znajdować się informacja o produkcie w języku polskim, data produkcji oraz data ważności.W przypadku produktów jałowych czytelne oznakowanie produktu (jałowy/sterylny/sterile). W przypadku produktów wielorazowych podanie informacji o procesach umożliwiających ich ponowne użycie, tj, mycie, dezynfekcję, pakowanie, metodę ponownej sterylizacji, ograniczenia krotności użycia.
Zamawiający wymaga, aby wymieniony w Załączniku nr 1 do SIWZ asortyment dopuszczony był do obrotu i stosowania na terenie Polski.
Wymagany minimalny termin ważności oferowanych wyrobów wynosi co najmniej 12 miesięcy od dnia ich dostawy.
Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywały się sukcesywnie, partiami – zgodnie z bieżącym zamówieniem Zamawiającego składanym faxem/ drogą e-mail, lub telefonicznie z potwierdzeniem na piśmie, od poniedziałku do piątku w godz. 725 – 1500 do magazynu technicznego Zamawiającego.
Dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego zapewnia Wykonawca na swój koszt i ryzyko.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Do oferty należy dołączyć dokument/-y wskazujący/-e, że osoba/-y podpisująca/-e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest/są do tej czynności umocowana/-e, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza. 2. 11) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) należy dołączyć do oferty.
Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3. 3) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 798, ze zmianami). Formularz oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych wykonawców.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Dopuszcza się wprowadzania zmian do niniejszej umowy, w przypadku:
a) zmiany numeru katalogowego produktu
b) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów
c) zmiany przedmiotowe – produkt zamienny, równoważny
d) zmiany sposobu konfekcjonowania
e) zmiany liczby opakowań
f) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, które mają wpływ na realizacje umowy
g) przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umową przy nie zmienionych cenach
4. Warunki wprowadzenia w/w zmian są następujące:
a) wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony
b) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową przy nie zmienionej cenie jednostkowej netto
c) nastąpi zmiana organizacji pracy Zamawiającego
d) zaistnieje konieczność wymiany/ uzupełnienia w związku z postępem technologicznym
Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w umowie w przypadku:
a) zmiany przepisów dot. stawki podatku VAT lub innych przepisów ogólnie obowiązujących, które mają wpływ na realizacje umowy
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2018-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
ELEKTYRODY DO EKG OP.200
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
RĘKAW FOLIOWO-PAPIEROWY ROL.20
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
KIELISZKI DO LEKÓW OP. 1244
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
OPATRUNKI
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
FARTUCHY, PRZEŚCIERADŁA, MYJKI,RĘKAWICE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
ZESTAW DO PRZETACZANIA PŁYNÓW SZT. 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
FILTR BAKTERIOBÓJCZY SZT. 600
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
OPATRUNEK GĄBKOWY SZT. 20
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
CEWNIK FOLEYA SZT. 150
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
PROFILOWANY OPATRUNEK, FILTR ODDECHOWY, RURKI USTNO-GARDŁOWE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
WORKI
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
POKROWCE OP.4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
MASKI TLENOWE, WĄSY
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
BUTELKA/NAWILŻACZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
UKŁAD ODDECHOWY, DRENY
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 16
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
ZESTAW TRANSFUZYJNY
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 17
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
RĘKAWICE BUTYLOWE PAR 36
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 18
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
SMOCZKI STERYLNE SZT. 3 000
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 19
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
SŁÓJ BEZPIECZEŃSTWA, NAWILŻACZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 20
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
IGŁA DO PORTU OP. 21
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 21
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
KLESZCZE, SZCZOTECZKA, USTNIK
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 22
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
STRZYKAWKA OP. 6
|
| |