GuidZP400 |
a2f588e7-2d16-4174-8ed3-7fcc7a15b07c
|
Biuletyn |
610355-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
2 Regionalna Baza Logistyczna
|
Regon |
142665904
|
Zamawiajacy adres ulica |
Marsa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
110
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04-470
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261815214
|
Zamawiajacy fax |
261815093
|
Zamawiajacy email |
2rblog.zampub@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.2rblog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka budżetowa - podsektor rządowy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.2rblog.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.2rblog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Złożenie oferty w kancelarii Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu poligraficznego
|
Numer referencyjny |
D/151/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu poligraficznego z podziałem na 5 części (zadań) w niżej wymienionych w ilościach:
zadanie nr 1 - zaciskarka do spiral 1 szt.;
zadanie nr 2 - niszczarka 1 szt.;
zadanie nr 3 - liczarka 1 szt.;
zadanie nr 4 - perforator 1 szt.;
zadanie nr 5 - oklejarka 1 szt.
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia.
2. Informacja w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający w dniu zamieszczenia informacji z otwarcia ofert udostępni wzór Informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej stanowiący – załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 13 190,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy sto dziewięćdziesiąt złotych 00/100), w tym na zadanie:
zadanie 1 – 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100)
zadanie 2 – 90,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt złotych 00/100)
zadanie 3 – 3 200,00 PLN (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100)
zadanie 4 – 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
zadanie 5 – 8 600,00 PLN (słownie: osiem tysięcy sześćset złotych 00/100)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie:
1) zmiany terminu wykonania umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub użytkownika końcowego,
2) przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
3) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami;
4) innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego,
5) zmiana określonego producenta, typu i modeli przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana
w § 2 umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu poligraficznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
11000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 25 dni kalendarzowych i nie dłuższym niż 50 dni kalendarzowych) oraz nie później niż do dnia 30.11.2018 r. (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem postępowania jest dostawa sprzętu poligraficznego - zaciskarka do spiral w ilości 1 szt.
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu poligraficznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3324,46
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 25 dni kalendarzowych i nie dłuższym niż 50 dni kalendarzowych) oraz nie później niż do dnia 30.11.2018 r. (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem postępowania jest dostawa sprzętu poligraficznego - niszczarka w ilości 1 szt.
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu poligraficznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
109273,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 25 dni kalendarzowych i nie dłuższym niż 50 dni kalendarzowych) oraz nie później niż do dnia 30.11.2018 r. (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem postępowania jest dostawa sprzętu poligraficznego - liczarka w ilości 1 szt.
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu poligraficznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
33700,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 25 dni kalendarzowych i nie dłuższym niż 50 dni kalendarzowych) oraz nie później niż do dnia 30.11.2018 r. (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem postępowania jest dostawa sprzętu poligraficznego - perforator w ilości 1 szt.
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu poligraficznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
289000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej (ilość dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy, jednak w terminie nie krótszym niż 25 dni kalendarzowych i nie dłuższym niż 50 dni kalendarzowych) oraz nie później niż do dnia 30.11.2018 r. (w zależności od tego, który z ww. terminów upływa wcześniej).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem postępowania jest dostawa sprzętu poligraficznego - oklejarka w ilości 1 szt.
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
|
| |