Zakup i dostawa płytek,srub i staplerów do zabiegów na stopę dla SPZOZ MSWiA w Kielcach

Data publikacji 2018-08-30
Data zakończenia 2018-09-07 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610545-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

jest Zakup i dostawa płytek, śrub i staplerów do zabiegów na stopę dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 asortymentowo-cenowy do SIWZ.
W zakres dostawy wchodzi również transport przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Zaoferowany asortyment będący wyrobem medycznym musi być dopuszczony do obrotu i używania oraz posiadać aktualne dokumenty zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 876 tj.).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e3362af0-5e90-4317-81ce-7f55d549d9e5
Biuletyn 610545-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach
Regon 290391139-00034
Zamawiajacy adres ulica Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 51
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-375
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3493500, 3493521
Zamawiajacy fax 413 493 505
Zamawiajacy email m.waclawik@zozmswiakielce.pl, s.zak@zozmswiakielce.pl
Adres strony url zozmswiakielce.pl
Adres strony internetowej narzedzia zozmswiakielce.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.zozmswiakielce.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozmswiakielce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 25-375 Kielce,ul.Wojska Polskiego 51
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa płytek,srub i staplerów do zabiegów na stopę dla SPZOZ MSWiA w Kielcach
Numer referencyjny 17/PN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu jest Zakup i dostawa płytek, śrub i staplerów do zabiegów na stopę dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 asortymentowo-cenowy do SIWZ. W zakres dostawy wchodzi również transport przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Zaoferowany asortyment będący wyrobem medycznym musi być dopuszczony do obrotu i używania oraz posiadać aktualne dokumenty zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 876 tj.).
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga składania żadnych dodatkowych dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga składania żadnych dodatkowych dokumentów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga składania żadnych dodatkowych dokumentów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) zmiany numeru katalogowego produktu, b) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego, d) zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania umowy, e) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa, f) opóźnień w realizacji umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, g) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, h)wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, i) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności, j) wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, k) udzielenia przez Wykonawcę rabatu na zasadach uzgodnionych przez strony w Aneksie do umowy. l) niewykorzystania wartości umowy przez okres 12m-cy od daty zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
IV 4 4 data 2018-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)