| GuidZP400 |
e3362af0-5e90-4317-81ce-7f55d549d9e5
|
| Biuletyn |
610545-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach
|
| Regon |
290391139-00034
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Wojska Polskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
51
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
25-375
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
| Zamawiajacy telefon |
41 3493500, 3493521
|
| Zamawiajacy fax |
413 493 505
|
| Zamawiajacy email |
m.waclawik@zozmswiakielce.pl, s.zak@zozmswiakielce.pl
|
| Adres strony url |
zozmswiakielce.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
zozmswiakielce.pl
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozmswiakielce.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozmswiakielce.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie do siedziby Zamawiającego
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
25-375 Kielce,ul.Wojska Polskiego 51
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa płytek,srub i staplerów do zabiegów na stopę dla SPZOZ MSWiA w Kielcach
|
| Numer referencyjny |
17/PN/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Oferty lub wnioski |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
jest Zakup i dostawa płytek, śrub i staplerów do zabiegów na stopę dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 asortymentowo-cenowy do SIWZ.
W zakres dostawy wchodzi również transport przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Zaoferowany asortyment będący wyrobem medycznym musi być dopuszczony do obrotu i używania oraz posiadać aktualne dokumenty zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 876 tj.).
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga składania żadnych dodatkowych dokumentów.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga składania żadnych dodatkowych dokumentów.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga składania żadnych dodatkowych dokumentów.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
a) zmiany numeru katalogowego produktu,
b) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego
produktu powodującego wycofanie dotychczasowego,
d) zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania umowy,
e) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany
przepisów prawa,
f) opóźnień w realizacji umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest
konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
g) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych
zmian,
h)wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie
niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
i) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności,
j) wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
k) udzielenia przez Wykonawcę rabatu na zasadach uzgodnionych przez strony w Aneksie do umowy.
l) niewykorzystania wartości umowy przez okres 12m-cy od daty zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-09-07T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|