GuidZP400 |
e3362af0-5e90-4317-81ce-7f55d549d9e5
|
Biuletyn |
610545-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach
|
Regon |
290391139-00034
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
51
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-375
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 3493500, 3493521
|
Zamawiajacy fax |
413 493 505
|
Zamawiajacy email |
m.waclawik@zozmswiakielce.pl, s.zak@zozmswiakielce.pl
|
Adres strony url |
zozmswiakielce.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
zozmswiakielce.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozmswiakielce.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozmswiakielce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie do siedziby Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
25-375 Kielce,ul.Wojska Polskiego 51
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa płytek,srub i staplerów do zabiegów na stopę dla SPZOZ MSWiA w Kielcach
|
Numer referencyjny |
17/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
jest Zakup i dostawa płytek, śrub i staplerów do zabiegów na stopę dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 asortymentowo-cenowy do SIWZ.
W zakres dostawy wchodzi również transport przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Zaoferowany asortyment będący wyrobem medycznym musi być dopuszczony do obrotu i używania oraz posiadać aktualne dokumenty zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 876 tj.).
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga składania żadnych dodatkowych dokumentów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga składania żadnych dodatkowych dokumentów.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga składania żadnych dodatkowych dokumentów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) zmiany numeru katalogowego produktu,
b) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego
produktu powodującego wycofanie dotychczasowego,
d) zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania umowy,
e) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany
przepisów prawa,
f) opóźnień w realizacji umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest
konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
g) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych
zmian,
h)wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie
niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
i) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności,
j) wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
k) udzielenia przez Wykonawcę rabatu na zasadach uzgodnionych przez strony w Aneksie do umowy.
l) niewykorzystania wartości umowy przez okres 12m-cy od daty zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|