Przystosowanie budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 pod wymogi w zakresie ochrony przeciwpożarowej zgodnie z decyzją Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży oraz zaleceniami i wytycznymi wynikającymi z opracowanej dokumentacji, tj.: „Ekspertyza techniczna w zakresie ochrony przeciwpożarowej” oraz zabezpieczenia kancelarii tajnej przed włamaniem

Data publikacji 2018-09-03
Data zakończenia 2018-09-19 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Łomży
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Alarmy przeciwpożarowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612164-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 316252005
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania dokumentacji technicznej oraz wykonanie instalacji hydrantowej wraz z hydroforem zwiększającym ciśnienie wody w układzie wodnym w budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16. Zadanie będzie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno użytkowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Część II.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania dokumentacji technicznej oraz wykonanie oddymiania dwóch klatek schodowych w budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16. Zadanie będzie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.


Część III.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego budynku Sądu Okręgowego w Łomży zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ, przedmiarem robót, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik nr 11 do SIWZ oraz Decyzją Prezydenta Miasta Łomża nr 166/18 z dnia 26.07.2018 r. która stanowi załącznik nr 12 do SIWZ.

Część IV.
Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie drzwi pod wymogi ochrony przeciwpożarowej wraz z uwzględnieniem drzwi do kancelarii tajnej w budynku Sądu Okręgowego w Łomży, zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 13 do SIWZ oraz przedmiarem robót, który stanowi załącznik nr 14 do SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik nr 15 do SIWZ oraz Decyzja Prezydenta Miasta Łomża nr 166/18 z dnia 26.07.2018 r. która stanowi załącznik nr 12 do SIWZ.

Uwagi i informacje dotyczące wszystkich częściach postępowania:

1. Wszystkie prace związane z przystosowaniem budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 pod wymogi w zakresie ochrony przeciwpożarowej należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami prawa oraz zgodnie z decyzjami i postanowieniami Państwowej Straży Pożarnej, które stanowią załącznik nr 5 do SIWZ oraz zaleceniami i wytycznymi wynikającymi z opracowanej dokumentacji „Ekspertyza techniczna w zakresie ochrony przeciwpożarowej”, która stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Wszystkie prace będą prowadzone w obiekcie czynnym w godzinach od 730 do 1530 od poniedziałku do piątku. Istnieje możliwość prowadzenia prac budowlano - remontowych w godzinach od 700 do 1800 oraz w soboty, po wcześniejszym zgłoszeniu i uzgodnieniu tego faktu z Zamawiającym.
3. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania prac zapewnić na terenie objętym umową zapewnić należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją umowy oraz na skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
4. Do wykonania prac na wysokości powyżej 1m Wykonawca zobowiązany jest skierować osoby posiadające odpowiednie uprawnienia.
5. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w niniejszym postepowaniu. Dokonanie wizji lokalnej możliwe będzie po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu wizji, nr tel. 86 2154273 lub 601 327 947.
6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z prztwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1) dalej zwanym RODO, informuję, że:
6.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Okręgowy w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża.
6.2 Z Inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się telefonicznie, nr tel. 86 2154254 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej , adres e-mail. iod@lomza.so.gov.pl .
6.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podst. Art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr DSO-226-5/18 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Przystosowanie budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 pod wymogi w zakresie ochrony przeciwpożarowej zgodnie z decyzją Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży oraz zaleceniami i wytycznymi wynikającymi z opracowanej dokumentacji, tj.: „Ekspertyza techniczna w zakresie ochrony przeciwpożarowej” oraz zabezpieczenia kancelarii tajnej przed włamaniem”.
6.4 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.).
6.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, prze okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6.6 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udzieleniem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
6.7 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
6.8 Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
6.9 nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cabd6443-e3dd-4955-9958-c3495f29079b
Biuletyn 612164-N-2018
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy w Łomży
Regon 57063100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dworna
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Łomża
Zamawiajacy kod pocztowy 18400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 862 166 282
Zamawiajacy fax 086 2166281 w. 110
Zamawiajacy email gospod@lomza.so.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lomza.so.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lomza.so.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Poprzez operatora pocztowego
Komunikacja elektroniczna wymaga Sąd Okręgowy w Łomży ul. Dworna 16, 18-400 Łomża
Nazwa nadana zamowieniu Przystosowanie budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 pod wymogi w zakresie ochrony przeciwpożarowej zgodnie z decyzją Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży oraz zaleceniami i wytycznymi wynikającymi z opracowanej dokumentacji, tj.: „Ekspertyza techniczna w zakresie ochrony przeciwpożarowej” oraz zabezpieczenia kancelarii tajnej przed włamaniem
Numer referencyjny DSO-226-5/18
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Część I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania dokumentacji technicznej oraz wykonanie instalacji hydrantowej wraz z hydroforem zwiększającym ciśnienie wody w układzie wodnym w budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16. Zadanie będzie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno użytkowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Część II. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania dokumentacji technicznej oraz wykonanie oddymiania dwóch klatek schodowych w budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16. Zadanie będzie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Część III. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego budynku Sądu Okręgowego w Łomży zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ, przedmiarem robót, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik nr 11 do SIWZ oraz Decyzją Prezydenta Miasta Łomża nr 166/18 z dnia 26.07.2018 r. która stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. Część IV. Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie drzwi pod wymogi ochrony przeciwpożarowej wraz z uwzględnieniem drzwi do kancelarii tajnej w budynku Sądu Okręgowego w Łomży, zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 13 do SIWZ oraz przedmiarem robót, który stanowi załącznik nr 14 do SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik nr 15 do SIWZ oraz Decyzja Prezydenta Miasta Łomża nr 166/18 z dnia 26.07.2018 r. która stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. Uwagi i informacje dotyczące wszystkich częściach postępowania: 1. Wszystkie prace związane z przystosowaniem budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 pod wymogi w zakresie ochrony przeciwpożarowej należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami prawa oraz zgodnie z decyzjami i postanowieniami Państwowej Straży Pożarnej, które stanowią załącznik nr 5 do SIWZ oraz zaleceniami i wytycznymi wynikającymi z opracowanej dokumentacji „Ekspertyza techniczna w zakresie ochrony przeciwpożarowej”, która stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wszystkie prace będą prowadzone w obiekcie czynnym w godzinach od 730 do 1530 od poniedziałku do piątku. Istnieje możliwość prowadzenia prac budowlano - remontowych w godzinach od 700 do 1800 oraz w soboty, po wcześniejszym zgłoszeniu i uzgodnieniu tego faktu z Zamawiającym. 3. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania prac zapewnić na terenie objętym umową zapewnić należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją umowy oraz na skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 4. Do wykonania prac na wysokości powyżej 1m Wykonawca zobowiązany jest skierować osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. 5. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w niniejszym postepowaniu. Dokonanie wizji lokalnej możliwe będzie po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu wizji, nr tel. 86 2154273 lub 601 327 947. 6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z prztwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1) dalej zwanym RODO, informuję, że: 6.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Okręgowy w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża. 6.2 Z Inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się telefonicznie, nr tel. 86 2154254 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej , adres e-mail. iod@lomza.so.gov.pl . 6.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podst. Art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr DSO-226-5/18 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Przystosowanie budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 pod wymogi w zakresie ochrony przeciwpożarowej zgodnie z decyzją Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży oraz zaleceniami i wytycznymi wynikającymi z opracowanej dokumentacji, tj.: „Ekspertyza techniczna w zakresie ochrony przeciwpożarowej” oraz zabezpieczenia kancelarii tajnej przed włamaniem”. 6.4 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.). 6.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, prze okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 6.6 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udzieleniem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 6.7 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 6.8 Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 6.9 nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Cpv glowny przedmiot 31625200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Część I – warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych bez ograniczeń uprawniające do projektowania [podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów]. Część II – warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do projektowania [podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów]. Część III - warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń [podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów] oraz posiadać uprawnienia kwalifikacyjne na dozór i eksploatację urządzeń elektroenergetycznych grupa D i grupa E oraz mieć min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami. Część IV – warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń [podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów].
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 złotych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część I - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł każda, wykonane w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, i przedstawi referencje, że roboty te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. W przypadku robót nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Część II – warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu oddymiania obiektów o wartości brutto nie mniejszej niż 30 000 zł każda, wykonane w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, i przedstawi referencje, że roboty te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. W przypadku robót nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert Część III - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji elektrycznej o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000 zł każda, wykonane w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, i przedstawi referencje, że roboty te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. W przypadku robót nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Część IV - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej dwóch robót ogólnobudowlanych lub remontowych o wartości brutto nie mniejszej niż 30 000 zł każda, wykonane w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie i przedstawi referencje, że roboty te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. W przypadku robót nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www/lomza.so.gov.pl informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazał Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z wzorem oświadczenia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Od Wykonawców składających ofertę wspólną Zamawiający żąda złożenia oświadczeń osobno dla każdego z Wykonawców.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawcę, którego oferta został oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień składania, niżej wymienionych dokumentów: 1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Od Wykonawców składających ofertę wspólną Zamawiający zażąda złożenia informacji osobno dla każdego z Wykonawców 2. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000 złotych - należy złożyć oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 17 do SIWZ, 4. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 18 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykazu zrealizowanych lub aktualnie realizowanych robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegających na: Część I - wykonaniu co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł każda, Część II – wykonaniu co najmniej dwóch robót polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu oddymiania obiektów o wartości brutto nie mniejszej niż 30 000 zł każda, Część III - wykonaniu co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji elektrycznej o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000 zł każda, Część IV - wykonaniu co najmniej dwóch robót ogólnobudowlanych lub remontowych o wartości brutto nie mniejszej niż 30 000 zł każda, wykonanych w ciągu 5 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ,
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca wnosi wadium w wysokości: Część I – 1 400 zł, Część II – 840 zł, Część III – 600 zł, Część IV – 900 zł, najpóźniej do dnia i godziny składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Sądu Okręgowego w Łomży w BGK nr 05 1130 1017 0021 1001 6290 0004 i kopię przelewu dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem spiąć razem z dokumentami oferty. Wadium wnoszone w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i poręczeniach określonych w podpunkcie 5 musi mieć charakter gwarancji (poręczenia) nieodwołalnej i bezwarunkowej. Poręczenie (gwarancja) musi umożliwiać wypłatę przez Poręczyciela (Gwaranta) kwoty wadium na rachunek wskazany przez Zamawiającego, nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia przez Zamawiającego do Poręczyciela (Gwaranta) pisemnego żądania zapłaty zawierającego oświadczenie, iż wadium Zamawiającemu jest należne z powodu wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.). Zamawiający dokonuje zwrotu lub zatrzymania wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z poźn. zm.). Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1) dalej zwanym RODO, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Okręgowy w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża. 2. Z Inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się telefonicznie, nr tel. 86 2154254 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej , adres e-mail. iod@lomza.so.gov.pl . 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podst. Art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr DSO-226-5/18 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Przystosowanie budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 pod wymogi w zakresie ochrony przeciwpożarowej zgodnie z decyzją Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży oraz zaleceniami i wytycznymi wynikającymi z opracowanej dokumentacji, tj.: „Ekspertyza techniczna w zakresie ochrony przeciwpożarowej” oraz zabezpieczenia kancelarii tajnej przed włamaniem”. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.). 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, prze okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udzieleniem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wykonanie opracowania dokumentacji technicznej oraz wykonanie instalacji hydrantowej wraz z hydroforem zwiększającym ciśnienie wody w układzie wodnym w budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16. Zadanie będzie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31625200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania dokumentacji technicznej oraz wykonanie instalacji hydrantowej wraz z hydroforem zwiększającym ciśnienie wody w układzie wodnym w budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16. Zadanie będzie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno użytkowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wykonanie opracowania dokumentacji technicznej oraz wykonanie oddymiania dwóch klatek schodowych w budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16. Zadanie będzie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31625200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania dokumentacji technicznej oraz wykonanie oddymiania dwóch klatek schodowych w budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16. Zadanie będzie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego budynku Sądu Okręgowego w Łomży
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31625200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego budynku Sądu Okręgowego w Łomży zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ, przedmiarem robót, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik nr 11 do SIWZ oraz Decyzją Prezydenta Miasta Łomża nr 166/18 z dnia 26.07.2018 r. która stanowi załącznik nr 12 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Przystosowanie drzwi pod wymogi ochrony przeciwpożarowej wraz z uwzględnieniem drzwi do kancelarii tajnej w budynku Sądu Okręgowego w Łomży
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31625200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie drzwi pod wymogi ochrony przeciwpożarowej wraz z uwzględnieniem drzwi do kancelarii tajnej w budynku Sądu Okręgowego w Łomży, zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 13 do SIWZ oraz przedmiarem robót, który stanowi załącznik nr 14 do SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik nr 15 do SIWZ oraz Decyzja Prezydenta Miasta Łomża nr 166/18 z dnia 26.07.2018 r. która stanowi załącznik nr 12 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria 1. Najniższa cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 3. Okres gwarancji
Znaczenie 15,00
  
Kryteria 2. Liczba dni skrócenia terminu realizacji robót liczona od dnia 30.11.2018 r.
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)