DOSTAWA STANOWISKA LABORATORYJNEGO PROGRAMOWALNYCH SIECI RADIOWYCH, STANOWISKA LABORATORYJNEGO SIECI STEROWANYCH PROGRAMOWO SDN ORAZ ANALIZATORA WIDMA, PRACUJĄCEGO W ZAKRESIE CZĘSTOTLIWOŚCI OD 9 KHZ DO 3,2 GHZ Z GENERATOREM ŚLEDZĄCYM INSTALOWANYM FABRYCZNIE

Data publikacji 2018-09-03
Data zakończenia 2018-09-14 00:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt do przesyłu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611940-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 325810009, 384333002, 389700005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

ZADANIE NR 1
DOSTAWA STANOWISKA LABORATORYJNEGO SIECI STEROWANYCH PROGRAMOWO SDN;
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3 do SIWZ

ZADANIE NR 2
DOSTAWA ANALIZATORA WIDMA, PRACUJĄCEGO W ZAKRESIE CZĘSTOTLIWOŚCI OD 9 KHZ DO 3,2 GHZ Z GENERATOREM ŚLEDZĄCYM INSTALOWANYM FABRYCZNIE;
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3A do SIWZ

ZADANIE NR 3
DOSTAWA JEDNOSTKI CENTRALNEJ KOMPUTERA STERUJĄCEGO WRAZ Z WYPOSAŻENIEM ORAZ OPROGRAMOWANIA;
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3B do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 575b8506-adda-4499-8a13-1f9be25f7569
Biuletyn 611940-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Regon 121229000
Zamawiajacy adres ulica Gen. Witolda Urbanowicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-908
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48261837865
Zamawiajacy fax +48261839723
Zamawiajacy email dzp@wat.edu.pl
Adres strony url http://www.wat.edu.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://www.wat.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.wat.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.wat.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę oznaczoną w sposób określony w pkt 5.7 SIWZ należy przesłać na adres zamawiającego lub złożyć w Kancelarii Jawnej WAT, bud. 100 (Sztab), pok. Nr 130, I piętro, wejście przez Biuro przepustek
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA STANOWISKA LABORATORYJNEGO PROGRAMOWALNYCH SIECI RADIOWYCH, STANOWISKA LABORATORYJNEGO SIECI STEROWANYCH PROGRAMOWO SDN ORAZ ANALIZATORA WIDMA, PRACUJĄCEGO W ZAKRESIE CZĘSTOTLIWOŚCI OD 9 KHZ DO 3,2 GHZ Z GENERATOREM ŚLEDZĄCYM INSTALOWANYM FABRYCZNIE
Numer referencyjny 135/WEL/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu ZADANIE NR 1 DOSTAWA STANOWISKA LABORATORYJNEGO SIECI STEROWANYCH PROGRAMOWO SDN; Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3 do SIWZ ZADANIE NR 2 DOSTAWA ANALIZATORA WIDMA, PRACUJĄCEGO W ZAKRESIE CZĘSTOTLIWOŚCI OD 9 KHZ DO 3,2 GHZ Z GENERATOREM ŚLEDZĄCYM INSTALOWANYM FABRYCZNIE; Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3A do SIWZ ZADANIE NR 3 DOSTAWA JEDNOSTKI CENTRALNEJ KOMPUTERA STERUJĄCEGO WRAZ Z WYPOSAŻENIEM ORAZ OPROGRAMOWANIA; Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3B do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 32581000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 3
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia: do 12 tygodni od dnia podpisania umowy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2.8. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru wykonawcy w zakresie: 2.8.1. Zmiany urządzenia, jego konstrukcji, wyposażenia i materiałów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, pod warunkiem: 1) wycofania z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpieniem go nowocześniejszymi modelami tego samego producenta, o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego. W przypadku, gdy producent nie posiada w swojej ofercie nowszego modelu, lub modelu spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować model innego producenta, o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego; 2) konieczności ich zmiany, spowodowanej przyczynami technicznymi, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem niniejszej umowy; 3) konieczności ich zmiany, spowodowanej zmianami norm regulujących zasady konstrukcji lub działania przedmiotu zamówienia i/lub prowadzenia badań z jego użyciem, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem niniejszej umowy; 4) konieczności zmiany w konstrukcji, wyposażeniu i materiałach wynikającej ze zmiany zakresu wykorzystania urządzenia, zmiany metod badawczych, warunków badań, procedur i/lub obiektów badań. 2.8.2. Przez tożsame urządzenie, wyposażenie i materiały zaproponowane przez Wykonawcę należy rozumieć takie, które charakteryzują się taką samą marką, co najmniej parametrami techniczno-eksploatacyjnymi takimi samymi jak wyspecyfikowane w przyjętej przez Zamawiającego najkorzystniejszej ofercie o nowocześniejszych rozwiązaniach technicznych. 2.8.3. Zmiany określone w pkt. 2.8.1, muszą być dokonane z zachowaniem formy pisemnej poprzez podpisanie aneksu do umowy. Podstawą do sporządzenia aneksu będą pisemne uzasadnienia Stron występujących o zmiany umowy, w tym oświadczenie Wykonawcy zawierające: 1) merytoryczne uzasadnienie konieczności tychże zmian, zaakceptowane przez przedstawiciela Zamawiającego; 2) porównanie parametrów urządzeń, wyposażenia i materiałów przyjętych w umowie z odpowiednimi parametrami nowo proponowanych elementów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia; 3) oświadczenie producenta, jego przedstawiciela na obszarze kraju i/lub importera produktu o wycofaniu z produkcji i/lub dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia. 2.8.4. Zmiany do umowy nie mogą powodować: 1) wzrostu wartości netto całości zamówienia, a także cen jednostkowych netto; 2) terminu wykonania zamówienia z zastrzeżeniem ust. 5; 3) odstępstw od norm określających zasadę działania i/lub konstrukcji przedmiotu zamówienia, w wyniku których badania prowadzone z użyciem przedmiotu zamówienia będą niezgodne z branżowymi normami; 4) poniesienia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego, wynikających w szczególności z konieczności zakupu innego, nieplanowanego asortymentu niezbędnego do uruchomienia przedmiotu zamówienia i wykorzystania go zgodnie z przeznaczeniem. 2.8.5. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu dostawy o 14 dni kalendarzowych, jeżeli zmiany określone w pkt. 2.8.1. ujawniły się w trakcie realizacji umowy, nie później niż na 30 dni przed terminem, o którym mowa w § 1 ust. 1 umowy i Wykonawca przesłał informację o proponowanych zmianach pocztą tradycyjną, faxem lub drogą elektroniczną na adresy: rafal.przesmycki@wat.edu.pl.
IV 4 4 data 2018-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki pln
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 RODO 19.2 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa;  administrator danych powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wat.edu.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy 114/DIR/2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.) − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.) − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DOSTAWA STANOWISKA LABORATORYJNEGO SIECI STEROWANYCH PROGRAMOWO SDN
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32581000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe wymagany termin wykonania zamówienia: do 12 tygodni od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis DOSTAWA STANOWISKA LABORATORYJNEGO SIECI STEROWANYCH PROGRAMOWO SDN
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DOSTAWA ANALIZATORA WIDMA, PRACUJĄCEGO W ZAKRESIE CZĘSTOTLIWOŚCI OD 9 KHZ DO 3,2 GHZ Z GENERATOREM ŚLEDZĄCYM INSTALOWANYM FABRYCZNIE;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38433300-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe wymagany termin realizacji zamówienia: do 12 tygodni od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis DOSTAWA ANALIZATORA WIDMA, PRACUJĄCEGO W ZAKRESIE CZĘSTOTLIWOŚCI OD 9 KHZ DO 3,2 GHZ Z GENERATOREM ŚLEDZĄCYM INSTALOWANYM FABRYCZNIE;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa DOSTAWA JEDNOSTKI CENTRALNEJ KOMPUTERA STERUJĄCEGO WRAZ Z WYPOSAŻENIEM ORAZ OPROGRAMOWANIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38970000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: do 12 tygodni od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis DOSTAWA JEDNOSTKI CENTRALNEJ KOMPUTERA STERUJĄCEGO WRAZ Z WYPOSAŻENIEM ORAZ OPROGRAMOWANIA
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 15,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)