Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postepowaniu nr 29/2018

Data publikacji 2018-09-03
Data zakończenia 2018-09-14 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610955-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na zamówienie Zamawiającego jednorazowych wyrobów medycznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na poszczególne zadania - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy.
2. Asortyment będący przedmiotem zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, posiadać aktualne atesty i świadectwa rejestracji zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.) lub być dopuszczony do obrotu i używania na podstawie świadectw: certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną w UE (z aktualną datą ważności oraz identyfikujący producenta i typ wyrobu) lub deklaracja zgodności z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5b4998d4-9dd7-4192-91d0-f6f420ce3d11
Biuletyn 610955-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie
Regon 28031463200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 524 53 50, 89 524 53 80
Zamawiajacy fax 89 524 53 80
Zamawiajacy email przetargi@szpital.uwm.edu.pl
Adres strony url http://szpital.uwm.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szpital.uwm.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna zastrzeżona jest dla składania oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz pełnomocnictw i innych wymienionych w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie 10-082 Olsztyn, ul. Warszawska 30, Sekretariat Szpitala budynek administracji
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postepowaniu nr 29/2018
Numer referencyjny 45/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na zamówienie Zamawiającego jednorazowych wyrobów medycznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na poszczególne zadania - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy. 2. Asortyment będący przedmiotem zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, posiadać aktualne atesty i świadectwa rejestracji zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.) lub być dopuszczony do obrotu i używania na podstawie świadectw: certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną w UE (z aktualną datą ważności oraz identyfikujący producenta i typ wyrobu) lub deklaracja zgodności z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, chyba że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4) Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie, dotyczące dopuszczenia oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm) lub zgodne z prawem Unii Europejskiej – wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2) Oryginał lub kopię materiałów producenta w języku kraju producenta lub w języku angielskim z tłumaczeniem na język polski, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, umożliwiające zweryfikowanie parametrów technicznych zaoferowanych w ofercie ze wskazaniem, której pozycji asortymentowej dotyczy – z zastrzeżeniem, że w przypadku posiadania przez Zamawiającego ww. dokumentów przedmiotowych lub dokumenty te są dostępne i można je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, np. strona www. lub znany jest Zamawiającemu oferowany asortyment, Zamawiający może nie żądać ich dostarczenia. W przypadku braku parametru w firmowych materiałach informacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia tych danych stosownym oświadczeniem, podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2) Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy. 3) Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zamiany umowy zostały przewidziane oraz szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do SIWZ Wzór umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4.
IV 6 1 srodki ochrony Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, winny być załączone na końcu oferty w osobnym opakowaniu w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i być opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać innym uczestnikom postępowania”, z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.
IV 4 4 data 2018-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym i trwałym. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Zasady wnoszenia środków ochrony prawnej w niniejszym postępowaniu regulują przepisy Działu VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. II INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, 2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt: kancelaria.szpital@uwm.edu.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych" - znak sprawy 45/2018, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 8) posiada Pani/Pan:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 2o RODO,  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Asortyment do stereotaksji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Igła kulkowa jednorazowa
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Kaniula typu Dandy jednorazowa
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Folia na mikroskop
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pisak sterylny
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wosk kostny
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Akcesoria do wiertarki Anspach
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Elektrody do stymulacji nerwów twarzowych
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Elektrody do neurostymulacji
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa zADANIE 140.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Mikro kaniule ssące jednorazowe
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa zADANIE 11.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zestaw do tyreoidektomii
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie 12.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Jednorazowy asortyment laparoskopowy
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zadanie 13.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Folia na mikroskop typu Zeiss
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zadanie 14.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Łata hemostatyczna
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zadanie 15.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sterylny żel do USG
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Zadanie 16.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pojemniki do histopatologii
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Zadanie 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Prześcieradła dla endoskopu
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa zADANIE 18.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Urządzenie do hamowania krwawienia
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Zadanie 19.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zawory do bronchoskopu
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Zadanie 20.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgłębnik
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Zadanie 22.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Elektrody endokawitarne
  

Criterion

Kryteria Wymiana asortymentu z krótkim terminem przydatności (poniżej 3 m-cy)
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Dostarczanie faktur w wersji elektronicznej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Oznakowanie na opakowaniu w języku polskim
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy cząstkowej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)