GuidZP400 |
400480bd-01c9-49b1-b1e5-7daefa3a4199
|
Biuletyn |
606902-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
|
Regon |
1527142800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Młynarska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43/45
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-170
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 8511612
|
Zamawiajacy fax |
22 6656044
|
Zamawiajacy email |
miroslawa.plominska@strazmiejska.waw.pl
|
Adres strony url |
http://www.strazmiejska.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.strazmiejska.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.strazmiejska.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz. 1481 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferta musi być złożona w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Straż Miejska m.st. Warszawy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres Wydział Zamówień Publicznych Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10, 01-163 Warszawa, budynek A, wejście C
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wsparcie techniczne wraz z przedłużeniem ważności licencji dla urządzeń firmy Fortinet
|
Numer referencyjny |
SM-WZP-2131-25/18
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wsparcie techniczne wraz z przedłużeniem ważności licencji dla następujących urządzeń Fortinet:
a) 2 x FORTINET FortiGate 800C o numerach seryjnych: FG800C3913800212, FG800C3913800275;
b) 2 x FORTINET FortiGate 310B o numerach seryjnych: FG300B3908601841, FG300B3912601246;
c) 1 x FORTINET FortiMail 200D o numerze seryjnym: FE200D3A12000206;
d) 5 x FORTINET FortiApp FAP223B o numerach seryjnych: FP223B3X15000690, FP223B3X15000886, FP223B3X15000839, FP223B3X15000756, FP223B3X15000794
Wymagania dotyczące realizacji wsparcia technicznego:
• wsparcie techniczne zdalne (telefoniczne, e-mail) lub w siedzibie Zamawiającego
w dni robocze w godzinach od 7 do 16,
• Zamawiający nie przewiduje dostępu VPN.
Zamawiający wymaga, aby przedłużenie ważności licencji dla urządzeń obejmujących przedmiot zamówienia odbyło się w następujący sposób:
• Przedłużenie ważności licencji dla Urządzeń zostanie dokonane poprzez stronę WWW ich producenta;
• Przedłużenie ważności licencji Urządzeń musi nastąpić od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 04.11.2018 r.;
• Okres ważności licencji nie może być krótszy niż 12 miesięcy;
Informacje dodatkowe:
• Przez wsparcie techniczne Zamawiający rozumie pomoc teoretyczną
i praktyczną, udzielaną zdalnie (telefonicznie, emailem) lub w siedzibie Zamawiającego, niezbędną do prawidłowego funkcjonowania urządzeń wyżej wymienionych oraz umożliwienie dostępu do bazy wiedzy producentów urządzeń w zakresie niezbędnym do ich zarządzania;
• W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje aktualizacje oprogramowania oraz zmiany konfiguracji urządzeń sieciowych będących przedmiotem Zamówienia. Prace te zostaną wykonane siłami własnymi Zamawiającego przy konsultacjach i ewentualnym wsparciu na miejscu przez Wykonawcę.
Lokalizacje w których prowadzone będzie wsparcie techniczne to:
• Warszawa, ul. Młynarska 43/45 - Centrala,
• Warszawa, ul. Klimczaka 4 – Zapasowe Centrum Danych,
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lokalizacji w obrębie m.st. Warszawy
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
145008,20
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek dysponowania osobami
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema (2) osobami, które będą świadczyć usługi w ramach wykonania zamówienia, z których każda posiada minimum certyfikat NSE-6 wydany przez producenta urządzeń Fortinet lub równoważny, lub wykażą się równoważną wiedzą.
Wiedza równoważna certyfikatowi NSE-6 oznacza, że personel techniczny Wykonawcy, który będzie świadczyć usługi dla Zamawiającego, posiada co najmniej:
a) wiedzę i praktyczne umiejętności potrzebne do samodzielnej konfiguracji funkcjonalności dostępnych w urządzeniach FORTINET, o najczęściej spotykanych zagrożeniach, podstawach tworzenia i zarządzania polityk bezpieczeństwa;
b) wiedzę i praktyczne umiejętności potrzebne do implementacji rozwiązań bezpieczeństwa w sieciach o różnych topologiach i rozmiarach, znajomość zaawansowanych możliwości i konfiguracji Urządzeń takich jak: wirtualnych domen, organizacji routingu, redundantnych łączy do Internetu, tuneli IPSec VPN w wersji site-to-site i client-to-site, konfiguracji i zarządzania modułem IPS, konfiguracji wysokiej dostępności jak również metod diagnozowania
i rozwiązywania problemów;
c) wiedzę i praktyczne umiejętności potrzebne do administracji urządzeniem FortiAnalyzer 400B, znajomość zaawansowanych możliwości i konfiguracji FortiAnalyzera oraz sposoby jego integracji z istniejącą siecią firmową (urządzenia FortiGate 310B, FortiGate 800C, serwery Syslog i komputery
z zainstalowanym oprogramowaniem FortiClient), diagnozowanie pracy urządzenia oraz generowanie raportów;
d) wiedzę i praktyczne umiejętności związane z zagrożeniami dla poczty elektronicznej, zapobieganie im przy pomocy urządzenia FortiMail 200D. Umiejętność monitorowania pracy urządzenia oraz diagnozowania
i rozwiązywania problemów;
e) wiedzę i praktyczne umiejętności potrzebne do konfiguracji sieci bezprzewodowych w oparciu o urządzenia FortiAP 223B oraz FortiGate 800C, znajomość podstawowych norm oraz technologii używanych w bezprzewodowych sieciach lokalnych, znajomość zagrożeń związanych z sieciami bezprzewodowymi i znajomość metod ich zapobiegania. Umiejętność zarządzania siecią bezprzewodową.
f) wiedzę i praktyczne umiejętności potrzebne do ochrony przed atakami DoS
i DDoS za pomocą urządzeń FortiGate 310B i FortiGate 800C.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) ma obowiązek (samodzielnie bez wezwania), zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
UWAGA!!!
Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę poza terytorium RP
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa oświadczenia, dokumenty, zgodnie z zapisami w pkt 1-3 i 5 Rozdziału VIII SIWZ.
2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie
w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku wspólnego świadczenia usług musi spełniać warunki określone w Rozdziale VI SIWZ.
2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
3) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje.
5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów,
o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
W zakresie nieuregulowanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zastosowanie mają postanowienia Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 roku, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Do oferty (sporządzonej zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ), oprócz dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SIWZ, należy załączyć:
1. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej).
3. W sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w Rozdziale VIII pkt 5 SIWZ.
4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego w sytuacji określonej w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 2.
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
1
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
Zamawiający zamierza udzielić zaliczki na poczet wykonania zamówienia, jako zapłata za okres 12 miesięcy świadczenia usługi wsparcia.
Wysokość i forma zabezpieczenia zaliczki:
1) Zamawiający będzie żądać wniesienia zabezpieczenia zaliczki w wysokości 3% należnego wynagrodzenia brutto wykonawcy.
2) Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu – Wykonawca przeleje na rachunek bankowy Straży Miejskiej
m.st. Warszawy - Bank Handlowy 79 1030 1508 0000 0005 5005 3055 z podaniem numeru przetargu; w razie braku odrębnego zastrzeżenia Wykonawcy kwota wpłaconego zabezpieczenia zostanie zwrócona na rachunek, z którego została przelana, a Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności, jeżeli rachunek ten nie będzie już należał do Wykonawcy;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3) Za zgodą Zamawiającego zabezpieczenie może być wnoszone również:
a) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;
b) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego;
c) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach
o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.
4) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
5) Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający po zakończeniu umowy zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Przewidywane zmiany umowy.
1. Zmiany i uzupełnienia treści Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej, w postaci aneksu do Umowy i muszą być akceptowane przez obie umawiające się Strony.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian,
które Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia o ile Zamawiający określił warunki wprowadzenia takich zmian.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku gdy wystąpią uzasadnione okoliczności powodujące konieczność zmiany zaoferowanego produktu, np.: z powodu wycofania go z produkcji, lub zaprzestania produkcji danego produktu (np.: zakończenia cyklu produkcyjnego danego modelu). Zaistnienie takiej sytuacji musi być udokumentowane - poparte stosownym dokumentem, np. oświadczeniem Wykonawcy lub innym dokumentem. Produkt zamienny nie może cechować się gorszymi parametrami technicznymi, musi być kompatybilny z pozostałymi elementami przedmiotu umowy oraz nie może powodować podwyższenia ceny umowy wynikającej z oferty przetargowej.
|
IV 4 4 data |
2018-09-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|