sprzedaż i sukcesywne dostawy materiałow eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek Uniwersytetu Warszawskiego

Data publikacji 2018-09-04
Data zakończenia 2018-09-12 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Warszawski
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611914-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i sukcesywnej dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek Uniwersytetu Warszawskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadkach, kiedy Zamawiający dokonał opisu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania artykułów określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach równoważnych opisanych w przedmiocie zamówienia oraz w art.3 § 1 ust. 2 SIWZ. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, które będą dostarczane partiami, zgodnie z zapotrzebowaniem, na zamówienie jednostek Uniwersytetu Warszawskiego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 32443e5e-3faa-4dd5-8051-5d49855d5edc
Biuletyn 611914-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Warszawski
Regon 000001258
Zamawiajacy adres ulica Krakowskie Przedmieście
Zamawiajacy adres numer domu 26/28
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-927
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5522009
Zamawiajacy email marta.jaczewska@adm.uw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Sprzedaż i sukcesywne dostwy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek Uniwersytetu Warszawskiego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja http:/dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za porednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Biura Gospodarczego Uniwersytetu Warszawskiego, pokój nr 22 w budynku Audytorium Maximum, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, I piętro
Nazwa nadana zamowieniu sprzedaż i sukcesywne dostawy materiałow eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek Uniwersytetu Warszawskiego
Numer referencyjny BG-361-129/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i sukcesywnej dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek Uniwersytetu Warszawskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadkach, kiedy Zamawiający dokonał opisu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania artykułów określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach równoważnych opisanych w przedmiocie zamówienia oraz w art.3 § 1 ust. 2 SIWZ. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, które będą dostarczane partiami, zgodnie z zapotrzebowaniem, na zamówienie jednostek Uniwersytetu Warszawskiego.
Cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i/lub kopiarek o wartości umowy brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych każda z wykazanych dostaw musi trwać co najmniej 12 miesięcy (nie może być jednorazowa) i posiadać wartość brutto nie mniejszą niż 100.000,00 zł. (Do dnia otwarcia ofert Wykonawca musi realizować każdą z wykazanych dostaw co najmniej przez 12 miesięcy). Uwaga: termin 12 miesięcy nie będzie liczony w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 112 KC, czyli 12 miesięcy będzie oznaczało np. od dnia 05.01.2015 r. do dnia 04.01.2016 r. (nie do 05.01.2016 r. jak byłoby to liczone zgodnie z KC) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość dostaw nie sumuje się.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 -3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 lit. a , powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Dokument, o którym mowa w ust. 2 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej o osoby. Przepis ust. 3 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w ust. 1 obowiązują oddzielnie każdego z Wykonawców.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Oświadczenie – „Wykaz dostaw” zgodny z wymaganiami określonymi w art. 4 § 2 ust. 2 pkt 3 SIWZ. 2. W celu potwierdzenia wymaganej jakości materiałów (art. 3 § 1 ust. 2 niniejszej SIWZ) Wykonawca proponujący artykuły równoważne musi dołączyć do oferty dla każdego z nich raporty z testów na wydajność według norm: ISO/IEC 19752 – do określenia wydajności tonerów monochromatycznych do drukarek laserowych, ISO/IEC 19798 – do określenia tonerów kolorowych do drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 – do określenia wydajności wkładów z tuszem do drukarek atramentowych, wykonane przez niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości, posiadające stosowną akredytację w zakresie badania produktów objętych przedmiotem zamówienia. Dla każdej pozycji oferowanych materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć certyfikaty zgodności technicznej z oryginalnymi produktami, wydane przez jednostki posiadające status „notyfikowanej jednostki certyfikującej/ kontrolującej”. Wykonawca może składać również zaświadczenia dotyczące wyżej wymienionych wymagań, wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Czy wadium 1
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-09-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin pojedynczej dostwy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)