DRUK ORAZ DOSTAWA KALENDARZY FIRMOWYCH DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO NA ROK 2019 - znak sprawy ZP-DK-55/18

Data publikacji 2018-09-04
Data zakończenia 2018-09-13 00:00:00
Instytucja Urząd Dozoru Technicznego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608647-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997928
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje druk oraz dostawę kalendarzy firmowych dla Urzędu Dozoru Technicznego na rok 2019
Przedmiot zamówienia obejmują:
1. kalendarz książkowy B5 dzienny UDT 9 274 (szt.)
2. kalendarz trójdzielny UDT 6 742 (szt.)
3. kalendarz biurkowy UDT 3 248 (szt.)
4. kalendarz kieszonkowy UDT 2 833 (szt.)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 84478c9c-9113-4c49-afd4-6c7ef5ecb49b
Biuletyn 608647-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Dozoru Technicznego
Regon 1719630000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szczęśliwicka
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-353
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 722 100
Zamawiajacy fax 225 722 388
Zamawiajacy email przetargi@udt.gov.pl
Adres strony url www.udt.gov.pl - zakładka - o nas - zamówienia publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Osoba Prawna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.udt.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak. Oferty składa się na piśmie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu DRUK ORAZ DOSTAWA KALENDARZY FIRMOWYCH DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO NA ROK 2019 - znak sprawy ZP-DK-55/18
Numer referencyjny ZP-DK-55/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje druk oraz dostawę kalendarzy firmowych dla Urzędu Dozoru Technicznego na rok 2019 Przedmiot zamówienia obejmują: 1. kalendarz książkowy B5 dzienny UDT 9 274 (szt.) 2. kalendarz trójdzielny UDT 6 742 (szt.) 3. kalendarz biurkowy UDT 3 248 (szt.) 4. kalendarz kieszonkowy UDT 2 833 (szt.)
Cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 ustawy PZP; 1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: zdolności zawodowej dotyczącej doświadczenia, tj.: Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. druk oraz dostawa kalendarzy firmowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto każda, przy czym dostawy te musiały zostać zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 8 tygodni od daty zawarcia umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje dostawę (dostawy okresowe lub ciągłe) wartość jej realizacji, na dzień składania ofert, musi wynosić nie mniej niż 100 000,00 zł brutto każda. Powyższy warunek może być spełniony łącznie przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z tym że przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać się, co najmniej dwiema dostawami kalendarzy firmowych o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Zamawiający nie dopuszcza sumowania dostaw dla różnych odbiorców w celu wykazania wymaganej wartości zrealizowanych dostaw. 2. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w Rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu DOWODY: Wykaz dostaw+referencje: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej Zamawiający żąda wypełnienia wykazu dostaw stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zgodnie z ust. 1 pkt. 1.2 rozdziału III SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. Jako potwierdzenie, że dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wykonane lub są wykonywane należycie Wykonawca złoży dowody, przy czym dowodami, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Próbki towaru (kalendarz i/lub opakowanie) - próbka będzie podlegać ocenie na zgodność z SIWZ w takim samym zakresie w jakim jest oceniana w kryterium „Jakość”. W przypadku niezłożenia wraz z ofertą próbek podlegających ocenie, próbki te nie będą podlegały uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP, a oferta taka, jako niezgodna z SIWZ zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP. Próbka, która nie będzie odpowiadać nw. wymaganiom będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP jako niezgodna z treścią SIWZ. Rodzaj i opis próbek wymaganych od Wykonawcy: 1 kalendarz książkowy B5 dzienny UDT PRÓBKA KALENDARZA - makieta, prototyp lub gotowy produkt celem oceny jakościowej: a) surowców, z których zostały wykonane poszczególne elementy, jakość sklejeń, zszyć, obszyć, obcięć i ich trwałość - zgodnie z Specyfikacją kalendarzy UDT (zał. nr 7 do SIWZ); b) wykonania oprawy (w tym tłoczenia); c) czystość druku, kontrast koloru, czytelność tekstu. Dopuszczamy przedstawienie osobno oprawy oraz osobno kalendarium jako szytego bloku. Próbka kalendarza musi posiadać dowolne tłoczenie oraz minimum jedną wkładkę reklamową (2 strony) z dowolnym zadrukiem. Próbka musi zawierać te elementy docelowego produktu, które są niezbędne do oceny kalendarza w kryterium „JAKOŚĆ”. 2 kalendarz trójdzielny UDT PRÓBKA KALENDARZA WRAZ Z PRÓBKĄ OPAKOWANIA- makieta, prototyp lub gotowy produkt celem oceny jakościowej: a) surowców, z których zostały wykonane poszczególne elementy, jakość sklejeń, zszyć, obcięć i ich trwałość - zgodnie z Specyfikacją kalendarzy UDT (zał. nr 7 do SIWZ); b) czystość druku, kontrast koloru, czytelność tekstu W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada gotowej próbki, dopuszczamy przedstawienie osobno "plecków" wykonanych jako prototyp na docelowych surowcach oraz osobno kalendarium jako klejony blok. Próbka opakowania (prototyp) może być wykonana bez zadruku. Próbka nie musi zawierać tasiemki zaznaczającej bieżący dzień – „okienko”. Próbka musi zawierać te elementy docelowego produktu, które są niezbędne do oceny kalendarza w kryterium „JAKOŚĆ”. 3 kalendarz biurkowy UDT PRÓBKA KALENDARZA WRAZ Z PRÓBKĄ OPAKOWANIA - makieta, prototyp lub gotowy produkt celem oceny jakościowej: a) surowców, z których zostały wykonane poszczególne elementy, jakość sklejeń, zszyć, obcięć i ich trwałość - zgodnie z Specyfikacją kalendarzy UDT (zał. nr 7 do SIWZ); b) czystość druku, kontrast koloru, czytelność tekstu. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada gotowej próbki, dopuszczamy przedstawienie osobno "plecków" wykonanych jako prototyp na docelowych surowcach oraz osobno kalendarium jako klejony blok. Próbka opakowania (prototyp) może być wykonana bez zadruku. Próbka musi zawierać te elementy docelowego produktu, które są niezbędne do oceny kalendarza w kryterium „JAKOŚĆ” 4 kalendarz kieszonkowy UDT PRÓBKA KALENDARZA - makieta, prototyp lub gotowy produkt celem oceny jakościowej: a) surowców, z których zostały wykonane poszczególne elementy, jakość sklejeń, zszyć, obszyć, obcięć i ich trwałość - zgodnie z Specyfikacją kalendarzy UDT (zał. nr 7 do SIWZ); b) wykonania oprawy (w tym tłoczenia); c) czystość druku, kontrast koloru, czytelność tekstu. Dopuszczamy przedstawienie osobno oprawy oraz osobno kalendarium jako szytego bloku. Próbka kalendarza musi posiadać dowolne tłoczenie oraz minimum jedną wkładkę reklamową (1 lub 2 strony) z dowolnym zadrukiem. Próbka musi zawierać te elementy docelowego produktu, które są niezbędne do oceny kalendarza w kryterium „Jakość”.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane, pod rygorem nieważności, tylko w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany, rezygnacji lub wprowadzenia podwykonawcy; 2) gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian wprowadzonych w schemacie organizacyjnym lub w zakresie działalności Zamawiającego (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania); 3) gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian w przepisach prawa wprowadzonych po podpisaniu umowy z Zamawiającym (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania). Nie wymagają aneksu do umowy zmiany dotyczące: 1) osób odpowiedzialnych za realizację umowy oraz osób wskazanych w jednostkach UDT wymienionych w załączniku nr 3 do umowy; 2) danych teleadresowych jednostek UDT wymienionych w załączniku nr 3 do umowy oraz danych teleadresowych stron umowy; 3) stawki podatku VAT. W trakcie realizacji umowy obowiązująca będzie stawka podatku VAT właściwa na dzień powstania obowiązku podatkowego, z zastrzeżeniem, że kwota wynagrodzenia netto nie ulegnie zmianie, a jedynie odpowiedniej zmianie ulegnie kwota podatku VAT;
IV 4 4 data 2018-09-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30 DNI

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)