GuidZP400 |
84478c9c-9113-4c49-afd4-6c7ef5ecb49b
|
Biuletyn |
608647-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Dozoru Technicznego
|
Regon |
1719630000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szczęśliwicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-353
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 722 100
|
Zamawiajacy fax |
225 722 388
|
Zamawiajacy email |
przetargi@udt.gov.pl
|
Adres strony url |
www.udt.gov.pl - zakładka - o nas - zamówienia publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Osoba Prawna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.udt.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
tak. Oferty składa się na piśmie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DRUK ORAZ DOSTAWA KALENDARZY FIRMOWYCH DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO NA ROK 2019 - znak sprawy ZP-DK-55/18
|
Numer referencyjny |
ZP-DK-55/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje druk oraz dostawę kalendarzy firmowych dla Urzędu Dozoru Technicznego na rok 2019
Przedmiot zamówienia obejmują:
1. kalendarz książkowy B5 dzienny UDT 9 274 (szt.)
2. kalendarz trójdzielny UDT 6 742 (szt.)
3. kalendarz biurkowy UDT 3 248 (szt.)
4. kalendarz kieszonkowy UDT 2 833 (szt.)
|
Cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 ustawy PZP;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: zdolności zawodowej dotyczącej doświadczenia, tj.:
Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. druk oraz dostawa kalendarzy firmowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto każda, przy czym dostawy te musiały zostać zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 8 tygodni od daty zawarcia umowy.
W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje dostawę (dostawy okresowe lub ciągłe) wartość jej realizacji, na dzień składania ofert, musi wynosić nie mniej
niż 100 000,00 zł brutto każda.
Powyższy warunek może być spełniony łącznie przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z tym że przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać się, co najmniej dwiema dostawami kalendarzy firmowych o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł.
Zamawiający nie dopuszcza sumowania dostaw dla różnych odbiorców w celu wykazania wymaganej wartości zrealizowanych dostaw.
2. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w Rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
DOWODY: Wykaz dostaw+referencje:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej Zamawiający żąda wypełnienia wykazu dostaw stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zgodnie z ust. 1 pkt. 1.2 rozdziału III SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane.
Jako potwierdzenie, że dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wykonane lub są wykonywane należycie Wykonawca złoży dowody, przy czym dowodami, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Próbki towaru (kalendarz i/lub opakowanie) - próbka będzie podlegać ocenie na zgodność z SIWZ w takim samym zakresie w jakim jest oceniana w kryterium „Jakość”.
W przypadku niezłożenia wraz z ofertą próbek podlegających ocenie, próbki te nie będą podlegały uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP, a oferta taka, jako niezgodna z SIWZ zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP.
Próbka, która nie będzie odpowiadać nw. wymaganiom będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP jako niezgodna z treścią SIWZ.
Rodzaj i opis próbek wymaganych od Wykonawcy:
1 kalendarz książkowy B5 dzienny UDT
PRÓBKA KALENDARZA - makieta, prototyp lub gotowy produkt celem oceny jakościowej:
a) surowców, z których zostały wykonane poszczególne elementy, jakość sklejeń, zszyć, obszyć, obcięć i ich trwałość - zgodnie z Specyfikacją kalendarzy UDT (zał. nr 7 do SIWZ);
b) wykonania oprawy (w tym tłoczenia);
c) czystość druku, kontrast koloru, czytelność tekstu.
Dopuszczamy przedstawienie osobno oprawy oraz osobno kalendarium jako szytego bloku.
Próbka kalendarza musi posiadać dowolne tłoczenie oraz minimum jedną wkładkę reklamową (2 strony) z dowolnym zadrukiem.
Próbka musi zawierać te elementy docelowego produktu, które są niezbędne do oceny kalendarza w kryterium „JAKOŚĆ”.
2 kalendarz trójdzielny UDT
PRÓBKA KALENDARZA WRAZ Z PRÓBKĄ OPAKOWANIA- makieta, prototyp lub gotowy produkt celem oceny jakościowej:
a) surowców, z których zostały wykonane poszczególne elementy, jakość sklejeń, zszyć, obcięć i ich trwałość - zgodnie z Specyfikacją kalendarzy UDT (zał. nr 7 do SIWZ);
b) czystość druku, kontrast koloru, czytelność tekstu
W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada gotowej próbki, dopuszczamy przedstawienie osobno "plecków" wykonanych jako prototyp na docelowych surowcach oraz osobno kalendarium jako klejony blok.
Próbka opakowania (prototyp) może być wykonana bez zadruku.
Próbka nie musi zawierać tasiemki zaznaczającej bieżący dzień – „okienko”.
Próbka musi zawierać te elementy docelowego produktu, które są niezbędne do oceny kalendarza w kryterium „JAKOŚĆ”.
3 kalendarz biurkowy UDT
PRÓBKA KALENDARZA WRAZ Z PRÓBKĄ OPAKOWANIA - makieta, prototyp lub gotowy produkt celem oceny jakościowej:
a) surowców, z których zostały wykonane poszczególne elementy, jakość sklejeń, zszyć, obcięć i ich trwałość - zgodnie z Specyfikacją kalendarzy UDT (zał. nr 7 do SIWZ);
b) czystość druku, kontrast koloru, czytelność tekstu.
W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada gotowej próbki, dopuszczamy przedstawienie osobno "plecków" wykonanych jako prototyp na docelowych surowcach oraz osobno kalendarium jako klejony blok.
Próbka opakowania (prototyp) może być wykonana bez zadruku.
Próbka musi zawierać te elementy docelowego produktu, które są niezbędne do oceny kalendarza w kryterium „JAKOŚĆ”
4 kalendarz kieszonkowy UDT
PRÓBKA KALENDARZA - makieta, prototyp lub gotowy produkt celem oceny jakościowej:
a) surowców, z których zostały wykonane poszczególne elementy, jakość sklejeń, zszyć, obszyć, obcięć i ich trwałość - zgodnie z Specyfikacją kalendarzy UDT (zał. nr 7 do SIWZ);
b) wykonania oprawy (w tym tłoczenia);
c) czystość druku, kontrast koloru, czytelność tekstu.
Dopuszczamy przedstawienie osobno oprawy oraz osobno kalendarium jako szytego bloku.
Próbka kalendarza musi posiadać dowolne tłoczenie oraz minimum jedną wkładkę reklamową (1 lub 2 strony) z dowolnym zadrukiem.
Próbka musi zawierać te elementy docelowego produktu, które są niezbędne do oceny kalendarza w kryterium „Jakość”.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane, pod rygorem nieważności, tylko w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany, rezygnacji lub wprowadzenia podwykonawcy;
2) gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian wprowadzonych w schemacie organizacyjnym lub w zakresie działalności Zamawiającego (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania);
3) gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian w przepisach prawa wprowadzonych po podpisaniu umowy z Zamawiającym (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania).
Nie wymagają aneksu do umowy zmiany dotyczące:
1) osób odpowiedzialnych za realizację umowy oraz osób wskazanych w jednostkach UDT wymienionych w załączniku nr 3 do umowy;
2) danych teleadresowych jednostek UDT wymienionych w załączniku nr 3 do umowy oraz danych teleadresowych stron umowy;
3) stawki podatku VAT. W trakcie realizacji umowy obowiązująca będzie stawka podatku VAT właściwa na dzień powstania obowiązku podatkowego, z zastrzeżeniem, że kwota wynagrodzenia netto nie ulegnie zmianie, a jedynie odpowiedniej zmianie ulegnie kwota podatku VAT;
|
IV 4 4 data |
2018-09-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30 DNI
|