GuidZP400 |
17b4530a-ffb4-4be3-8c15-4e0e433e8a91
|
Biuletyn |
611635-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
|
Regon |
00000001021100
|
Zamawiajacy adres ulica |
Alojzego Felińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2B
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-513
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 5618000, 5618017, 5618018,
|
Zamawiajacy fax |
22 5618093
|
Zamawiajacy email |
kancelaria.ias.440000@mf.gov.pl , jacek.wielkopolanin@mf.gov.pl
|
Adres strony url |
http://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala się formę pisemną składania ofert za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Alojzego Felińskiego 2B, Warszawa 01-513
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż systemu regałów jezdnych i stacjonarnych – dla Urzędu Skarbowego w Piasecznie oraz Urzędu Skarbowego w Legionowie
|
Numer referencyjny |
Postępowanie Nr PN/25/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego systemu regałów jezdnych i stacjonarnych z podziałem na 2 części. Zamawiający nie ogranicza liczby części na której jeden Wykonawca może złożyć ofertę.
Część I – regały stacjonarne i przesuwne o napędzie elektrycznym;
Część II – regały stacjonarne i przesuwne o napędzie mechanicznym;
Wykonawcy mogą składać ofertę na wybraną część zamówienia Nr I lub Nr II, jak również na obie części zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1a i Nr 1b do SIWZ. Zamawiający wymaga dostarczenia w ilości, wykonania w określonych wymiarach oraz rozmieszczenia regałów według załączonych wykazów i rzutów pomieszczeń, w których mają one zostać zainstalowane
|
Cpv glowny przedmiot |
39131100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
36
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Posiadają zdolność zawodową (doświadczenie) do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie zrealizował co najmniej pięć dostaw wraz z montażem: regałów stacjonarnych i przesuwnych o napędzie elektrycznym dla części nr I o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda (słowie złotych: sto tysięcy, 00/100), regałów stacjonarnych i przesuwnych o napędzie mechanicznym (ręcznym) dla części nr II o wartości niemniejszej niż 40 000 zł brutto każda (słowie złotych: czterdzieści tysięcy, 00/100). Wykonawca składając ofertę na daną część zamówienia (I lub II) musi wykazać spełnianie powyższego warunku dla części, na którą składa ofertę. Powyższy warunek dotyczy również Wykonawców, którzy składają ofertę na części I i II
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1b Ustawy zgodnie z dyspozycja art. 25a ust. 1 pkt 1 Ustawy wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1b Ustawy zgodnie z dyspozycja art. 25a ust. 1 pkt 1 Ustawy wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium
w wysokości:
Część Nr 1 - 3 000,00 (słownie złotych: trzy tysiące 00/100),
Część Nr 2 - 1 200,00 (słownie złotych: tysiąc dwieście 00/100),
W przypadku składania przez wykonawcę oferty na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na sumę kwot odpowiadających poszczególnym częściom.
Wadium Wykonawca może wnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza w każdym czasie, zmiany jej treści niepowodujące zmiany treści oferty na podstawie, której wybrano Wykonawcę, dotyczące zmian treści umowy niezwiązanych z wyborem Wykonawcy (np. zmiana konta bankowego, zmiana danych teleadresowych, zmiany sposobu fakturowania, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, zmiany osób desygnowanych do realizacji przedmiotu zamówienia).
|
IV 4 4 data |
2018-09-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|