Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku nr 3

Data publikacji 2018-09-06
Data zakończenia 2018-09-14 00:00:00
Instytucja Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna
Miejscowość Ostróda
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613860-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego (magazyn medyczny) sprzętu medycznego jednorazowego użytku według ilości i asortymentu określonego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pakiety : Pakiet nr 1 : Sonda do zabiegów bariatrycznych , Pakiet nr 2 : Cewnik dializacyjny, Pakiet nr 3 :Narzędzia endoskopowe, Pakiet nr 4: Igły, Pakiet nr 5 :Wzierniki, Pakiet nr 6 : Butelki do pobierania krwi , Pakiet nr 7 : Zestawy do pomp infuzyjnych, Pakiet nr 8 : Narzędzia do zabiegów chirurgicznych, Pakiet nr 9 : Materiały j. uż. do zabiegów bariatrycznych, Pakiet nr 10 : Jednorazowe wkłady do podawania kontrastu do posiadanego przez szpital automatycznego wstrzykiwacza Medrad Stellant CT D , Pakiet nr 11: Zestaw do nebulizacji, Pakiet nr 12 : Akcesoria do drenażu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aff207b1-2e76-419d-bc33-ba06f1f76707
Biuletyn 613860-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna
Regon 51139872500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Władysława Jagiełły
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Ostróda
Zamawiajacy kod pocztowy 14100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 896 427 357
Zamawiajacy fax 896 469 250
Zamawiajacy email pzozsa.zamowienia@wp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-ostroda.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-ostroda.pl
Dostep do dokumentow ograniczony www.szpital-ostroda.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku nr 3
Numer referencyjny PZOZSA DZP-3321-32/2018r.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego (magazyn medyczny) sprzętu medycznego jednorazowego użytku według ilości i asortymentu określonego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pakiety : Pakiet nr 1 : Sonda do zabiegów bariatrycznych , Pakiet nr 2 : Cewnik dializacyjny, Pakiet nr 3 :Narzędzia endoskopowe, Pakiet nr 4: Igły, Pakiet nr 5 :Wzierniki, Pakiet nr 6 : Butelki do pobierania krwi , Pakiet nr 7 : Zestawy do pomp infuzyjnych, Pakiet nr 8 : Narzędzia do zabiegów chirurgicznych, Pakiet nr 9 : Materiały j. uż. do zabiegów bariatrycznych, Pakiet nr 10 : Jednorazowe wkłady do podawania kontrastu do posiadanego przez szpital automatycznego wstrzykiwacza Medrad Stellant CT D , Pakiet nr 11: Zestaw do nebulizacji, Pakiet nr 12 : Akcesoria do drenażu.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Okreslenie warunkow Dla uznania, że Dostawca spełnia w/w warunek wymagane jest załączenie do oferty : a) oryginału oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow warunek ten zostanie spełniony jeżeli Dostawca wraz ofertą przedłoży podpisanie oświadczenie z art. 25a ust. 1ustawy PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek ten zostanie spełniony jeżeli Dostawca wykaże, że : a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajom przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż : a) 1) w przypadku Pakietu nr 1 – 160,00zł; 2) w przypadku Pakietu nr 2 – 2300,00ł ; 3) w przypadku Pakietu nr 3 – 8500,00zł; 4) w przypadku Pakietu nr 4 – 240,00zł; 5) w przypadku Pakietu nr 5 – 200,00zł; 6) w przypadku Pakietu nr 6 –2800,00zł; 7) w przypadku Pakietu nr 7 – 5800,00zł; 8) w przypadku Pakietu nr 8 – 170 000,00zł; 9) w przypadku Pakietu nr 9- 63000,00zł; 10) w przypadku Pakietu nr 10 – 14500,00zł; 11) w przypadku Pakietu nr 11- 5800,00zł; 12)w przypadku Pakietu nr 12- 1000,00zł. oraz załączenia dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są (np. referencje) bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzec którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Dostawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Dostawca ; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu – załącznik nr 5 do SIWZ. Potwierdzenia muszą być podpisane przez wykazanych odbiorców dostaw. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek mogą spełniać łącznie wszyscy Dostawcy .
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Oświadczenie Dostawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej grupy kapitałowej Dostawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Dostawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - Załącznik nr 7 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajom przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż : a) 1) w przypadku Pakietu nr 1 – 160,00zł; 2) w przypadku Pakietu nr 2 – 2300,00ł ; 3) w przypadku Pakietu nr 3 – 8500,00zł; 4) w przypadku Pakietu nr 4 – 240,00zł; 5) w przypadku Pakietu nr 5 – 200,00zł; 6) w przypadku Pakietu nr 6 –2800,00zł; 7) w przypadku Pakietu nr 7 – 5800,00zł 8) w przypadku Pakietu nr 8 – 170 000,00zł; 9) w przypadku Pakietu nr 9- 63000,00zł; 10) w przypadku Pakietu nr 10 – 14500,00zł; 11) w przypadku Pakietu nr 11- 5800,00zł; 12)w przypadku Pakietu nr 12- 1000,00zł; oraz załączenia dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są (np. referencje) bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzec którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Dostawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Dostawcy ; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu – załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 2) Oświadczenie oferenta, że wszystkie oferowane towary posiadają ważne dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015, poz. 876 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi, oraz że zostaną one udostępnione na każde życzenie Zamawiającego : - dla wyrobów klasy I – deklaracja zgodności CE, - dla wyrobów klas: I z funkcją pomiarową, I jałowej i IIa – deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności; - dla wyrobów klas : IIb i III – deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania – OŚWIADCZENIE OFERENTA, 3) katalogi lub kopie ich stron lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanego asortymentu (foldery, katalogi, instrukcje obsługi itp.).
Inne dokumenty niewymienione a) wypełniony formularz oferty – (na załączonym druku - zał. nr 1do SIWZ), b) wypełniony formularz cenowy – (na załączonym druku - zał. nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu- według wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, d) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - według wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ, e) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz (jeżeli dotyczy), f) w przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich Dostawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego Dostawcę – pełnomocnika, g) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Dostawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Dostawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zastrzega się, że strony mogą dokonać zmiany postanowień umowy dotyczących ceny, w następujących sytuacjach , które powinny zostać spełnione łącznie : a) producent (wytwórca) towaru wprowadził go do obrotu w cenie promocyjnej, b) zmiana ceny jest nie mniejsza niż cena promocyjna, c) zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, d) zmiana umowy jest dokonywana jedynie na czas trwania promocji. 3.Umowa może zostać również zmieniona w przypadku : a) zmiany wielkości opakowań, b) zaprzestania produkcji, c) wycofania serii, d)wprowadzenia nowszej serii wyrobu będącego przedmiotem zamówienia o tych samych właściwościach i parametrach lub lepszych, e) zamiany przedmiotu zamówienia w obrębie poszczególnych zadań objętych niniejszą umową, zgodnie z uzasadnionymi potrzebami zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zmiana wartości brutto umowy, f) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności jak klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, , konflikty zbrojne , które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie, g) przedłużenia terminu obowiązywania umowy, jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umową.
IV 4 4 data 2018-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1-Sonda do zabiegów bariatrycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia została określona w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 : Cewnik dializacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 : Narzędzia endoskopowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4: Igły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 :Wzierniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 -Butelki do pobierania krwi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7-Zestawy do pomp infuzyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8- Nrzędzia do zabiegów chirurgicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 - Materiały j.uż do zabiegów bariatrycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 - Jednorazowe wkłady do podawania kontrastu do posiadanego przez szpital automatycznego wstrzykiwacza Medrad Stellant CT D
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11-Zestaw do nebulizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12 - Akcesoria do drenażu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia (dostawy)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)