GuidZP400 |
e98358f8-6c9d-43e0-9ca2-2c9bb529ea2c
|
Biuletyn |
613078-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
|
Regon |
369111140
|
Zamawiajacy adres ulica |
Agrykola
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-460
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 50 60 024, +48 22 50 60 109
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 50 60 174
|
Zamawiajacy email |
a.wielanek@lazienki-krolewskie.pl, przetargi@lazienki-krolewskie.pl
|
Adres strony url |
https://www.lazienki-krolewskie.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Instytucja Kultury
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.lazienki-krolewskie.pl/pl/bip/powyzej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.lazienki-krolewskie.pl/pl/bip/powyzej
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, ul. Agrykola 1, 00-460 Warszawa, budynek Podchorążówki, w Recepcji, pokój 045
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa nowej macierzy dyskowej dla Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
|
Numer referencyjny |
26/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa nowej macierzy dyskowej dla Muzeum Łazienki Królewskie
w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30233141-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
i. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal je realizują, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie macierzy dyskowej, każde o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto (słownie: sto tysięcy złotych).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw
do wykluczenia, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych;
2) sporządzony wykaz podstawowych elementów (urządzeń) wchodzących w skład oferowanego rozwiązania, zawierający w szczególności: nazwę, ilość, oraz podstawowe parametry urządzeń, których spełnienie jest wymagane w SIWZ, sporządzony samodzielnie przez Wykonawcę;
3) karty katalogowe lub inne dokumenty (kopie dokumentów) autorstwa producenta
lub dystrybutora urządzeń, podzespołów będących częścią składową oferowanego rozwiązania;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz. VI ust. 7 pkt 2 SIWZ– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy ust. 2 stosuje się.
4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Muzeum dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej Umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie:
1) zmiany, której łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie;
2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem odwoławczym albo gdy wystąpi zjawisko „siły wyższej” mające wpływ na termin realizacji;
3) sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona.
2. Zmiana postanowień zawartej Umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
3. Zmiana Umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany. W przypadku określonym w ust. 1 pkt 2) powyżej, podstawą dokonania zmiany będzie wniosek złożony przez Wykonawcę w terminie 30 dni od wystąpienia zjawiska „siły wyższej” wraz
z dokumentacją potwierdzającą, że miało ono bezpośredni wpływ na wykonanie Umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-09-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|