Wykonanie i wdrożenie Portalu Bibliotek Publicznych m. st. Warszawy oraz jego integracja z Katalogiem Centralnym bibliotek publicznych Warszawy

Data publikacji 2018-09-06
Data zakończenia 2018-09-24 00:00:00
Instytucja Biblioteka Publiczna m.st. Warszawy - Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613765-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724130008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Usługa zrealizowana w formie portalu internetowego, oferującego interakcyjny poziom dojrzałości, dostarczającego wysokiej jakości, dostępne i spójne informacje na temat wszystkich aspektów działalności bibliotek publicznych w Warszawie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f502ba5f-7e28-4967-aa58-1fae3fc3615a
Biuletyn 613765-N-2018
Zamawiajacy nazwa Biblioteka Publiczna m.st. Warszawy - Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego
Regon 27868100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Koszykowa
Zamawiajacy adres numer domu 26/28
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5374143
Zamawiajacy fax 22 5374021
Zamawiajacy email apytlak@koszykowa.pl, organizacyjny@koszykowa.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.koszykowa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.koszykowa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty w formie pisemnej składane są 1) osobiście/pocztą kurierską, 2)pocztą tradycyjną,
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy - Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego, 00-950 Warszawa, skr. pocztowa 365, ul. Koszykowa 26/28
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i wdrożenie Portalu Bibliotek Publicznych m. st. Warszawy oraz jego integracja z Katalogiem Centralnym bibliotek publicznych Warszawy
Numer referencyjny IT.26.PN.3.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Usługa zrealizowana w formie portalu internetowego, oferującego interakcyjny poziom dojrzałości, dostarczającego wysokiej jakości, dostępne i spójne informacje na temat wszystkich aspektów działalności bibliotek publicznych w Warszawie.
Cpv glowny przedmiot 72413000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 24390,25
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert, podana data jest wymaganym, maksymalnym terminem realizacji zamówienia
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej 2 projekty polegające na wykonaniu portalu webowego (wymagane wskazanie adresu portalu).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; 4)czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi lub dostawy do realizacji których te zdolności są wymagane. 5.Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–23 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 6.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe innego podmiotu nie potwierdzą spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu ptwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania, określonych w Rozdziale IV SIWZ wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Dokumenty wymienione w pkt powyżej, dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty potwierdzające niepodleganie wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale IV SIWZ, wykonawca składa wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, na/wg druku, który stanowi załącznik do SIWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; 2. Dokumenty wymienione w pkt powyżej, dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty potwierdzające spełnianie warunku zdolności technicznej lub zawodowej składa co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą „Koncepcję realizacji przedmiotu zamówienia”, określającą szczegółowo sposób realizacji przedmiotu zamówienia, zawierającą co najmniej opis następujących elementów: 1) użyte technologie, 2) sposób realizacji założeń funkcjonalnych, 3) graficzna makieta portalu 2. Na podstawie dołączonej „Koncepcji realizacji przedmiotu zamówienia” Zamawiający dokona oceny ofert w ramach kryterium Koncepcja realizacji przedmiotu zamówienia – makieta potalu oraz kryterium Koncepcja realizacji przedmiotu zamówienia – koncepcja graficzna. Sposób oceny opisany jest w Rozdziale X SIWZ. 3. „Koncepcja realizacji przedmiotu zamówienia” ma zawierać autorski opis oferowanego wykonania i drożenia systemu, opracowany przez Wykonawcę w sposób szczegółowy, przejrzysty, spójny i zrozumiały. Koncepcja stanowiąca jedynie powielenie wymagań Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia, opisanych w SIWZ i jej załącznikach, zostanie uznana jako niezgodna z treścią SIWZ i odrzucona na podst. art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 4. Z uwagi na fakt, iż „Koncepcja realizacji przedmiotu zamówienia” stanowi podstawę do oceny w ramach kryterium oceny ofert, nie podlega uzupełnieniu w ramach art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 5. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, na/wg druku stanowiącym załącznik do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. Wraz ze złożeniem Oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian treści umowy spowodowanych wystąpieniem siły wyższej rozumianej jako zdarzenie nagłe, niezależne od wiedzy i woli stron, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec przy dołożeniu należytej staranności, lub działania osób trzecich, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, uniemożliwiającej realizację przedmiotu umowy lub powodującej konieczność przesunięcia terminu jej realizacji o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania; 2.Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 52,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Koncepcja wykonania zamówienia – koncepcja graficzna
Znaczenie 18,00
  
Kryteria opieka techniczna
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Koncepcja wykonania zamówienia – makieta portalu
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)