Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości

Data publikacji 2018-09-06
Data zakończenia 2018-09-14 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613820-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

różne środki do utrzymania czystości, worki foliowe, naczynia jednorazowe,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c058119f-ef5a-48f6-9372-37620b8b9d32
Biuletyn 613820-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Białymstoku
Regon 5063792200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Fabryczna
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15471
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 8693550, 8694550
Zamawiajacy fax 858 693 566
Zamawiajacy email zamowienia@zozmswia.bialystok.pl
Adres strony url www.zozmswia.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.zozmswia.bialystok.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozmswia.bialystok.pl
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres p. 8 (kancelaria) w budynku Administracji w siedzibie Zamawiajacego tj. Białystok, ul. Fabryczna 27
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości
Numer referencyjny EAZP.2344.26.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu różne środki do utrzymania czystości, worki foliowe, naczynia jednorazowe,
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowane oświadczenie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowane oświadczenie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowane oświadczenie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 3. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW ORAZ DOKUMENTY, JAKICH ZAMAWIAJACY DZIAŁAJĄC NA POSTAWIE ART. 26 UST. 2F USTAWY WYMAGA ZŁOŻENIA DO OFERTY Oferta powinna zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2) b) wypełniony wzór umowy (załączniki nr 3): c) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 4) d) oświadczenie wykonawcy o tym, że nie podlega on wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 Ustawy (załącznik nr 5) d) potwierdzenia wniesienia wadium e) oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy f) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy g) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); (załącznik nr 5a) h) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; (załącznik nr 5a) i) oświadczenie wykonawcy, iż wobec niego nie wydano prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. (załącznik nr 5a) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (protokół z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust 1 pkt 23 Ustawy w formie określonej w § 14 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – (zał.7 - dokument należy złożyć w formie oryginału). Zamawiający uzna za skutecznie złożone oświadczenie załączone do oferty, z treści którego będzie wynikało, iż Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, o ile zachodzi taka sytuacja. analizie Oświadczeń, wymienionych w Etapie I zostanie wezwany do złożenia następujących dokumentów. a) próbki w ilości - zgodnie z zapisami pod pakietami b) inne dokumenty – zgodnie z zapisami pod pakietami
Czy wadium 1
Wadium 6. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. Oferta musi być zabezpieczona kwotą wadium, która wynosi : Pakiet nr 1 – 60,00 zł Pakiet nr 2 - 1 780,00 zł Pakiet nr 3 - 175,00 zł Pakiet nr 4 – 155,00 zł Pakiet nr 5 - 370,00 zł Pakiet nr 6 - 75,00zł Pakiet nr 7 – 30,00 zł Pakiet nr 8 - 2,00 zł Pakiet nr 9 - 290,00zł Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy 84 1130 1059 0017 3261 0420 0002 Bank Gospodarstwa Krajowego. Za skuteczne wniesienie wadium przelewem Zamawiający uważa wadium, które wpłynie na w/w rachunek przed upływem składania ofert W przypadku wybrania formy wadium w postaci poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Wykonawca oryginał składa w oddzielnej odpowiednio oznakowanej kopercie dołączonej do oferty, kopię zamieszcza w ofercie. Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych mają być udzielone do końca terminu związania ofertą. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 Ustawy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, bądź w niniejszej umowie. 2. Działając na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) w/w ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru w przypadku: a) zmiany ceny zgodnie z postanowieniami ust. 4 i 5 niniejszego paragrafu, b) wydłużenia okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości towaru określonego w Załączniku nr 1 do umowy do wyczerpania tego towaru z zastrzeżeniem zapisów § 5 ust. 1 niniejszej umowy. c) szczególnych okoliczności, takich jak zakończenie produkcji, wystąpienia przejściowego braku towaru z przyczyn leżących po stronie producenta lub będące następstwem działania organów administracji publicznej, wycofanie towaru z rynku, pojawienia się jego nowej generacji o identycznych parametrach i nowych opcjach, po wcześniejszym powiadomieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę na towar nowy o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowanej w ofercie. d) zmiany parametrów lub innych cech charakterystycznych dla towaru, w tym zmiany numeru katalogowego bądź jego nazwy własnej, zmiany sposobu konfekcjonowania po wcześniejszym powiadomieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego e) zmiany danych teleadresowych Stron zapisanych w umowie; f) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji zapisów umowy, g) zmiany postanowień umowy, związanych z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianych towarów w stosunku do określonych w poszczególnych pakietach objętych umową zarówno „in plus” jak i „in minus” bez wzrostu wartości brutto danego pakietu i bez zmiany ceny jednostkowej, a Wykonawca oświadcza, że wyraża na to zgodę. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych towarów wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy w przypadku: a) zmiany stawki VAT - zmiana ceny następuje z dniem powstania obowiązku podatkowego, przy czym zmianie ulegnie tylko cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian; b) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; przy czym wzrost cen będzie następował o taki sam procent, jaki wynika z podwyżek należnych, bez procentowego zwiększenia przysługującej mu marży; zmiana ceny następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę; c) zmniejszenie ceny w każdym przypadku, 5. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania Zamawiającemu wszelkich rabatów, promocji w stosunku do towarów objętych umową, zaistniałych w trakcie realizacji niniejszej umowy, udzielanych innym odbiorcom. Zmiany takie obowiązują przez okres wskazany w ofercie promocyjnej. 6. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem pozostałych zapisów umowy. 7. Zmiany, o których mowa ust. 2 pkt c)–d), ust. 4 pkt c) oraz ust. 5 niniejszego paragrafu nie stanowią zmiany umowy i nie wymagają formy aneksu.
IV 4 4 data 2018-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wszystkie środki powinny być kompatybilne tzn. jednej marki lub jednego producenta Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia aktualnych kart charakterystyki środków obowiązujących po 01.06.2015r. oraz ulotkek informacyjnych o w/w preparatach W cenie oferty szkolenie personelu w zakresie stosowania środków. potwierdzone protokołem z listą przeszkolonych osób.
Zalacznik krotki opis różne środki czystości
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia próbek - po 1 szt. (poz. 1-6)
Zalacznik krotki opis asortyment do utrzymania czystości
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Środki z poz. 11-13 powinny być kompatybilne tzn. jednej marki lub jednego producenta oraz do zmywarek przemysłowych firmy STALGAST posiadanych przez Zamawiającego. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia aktualnych kart charakterystyki środków obowiązujących po 01.06.2015r. oraz ulotkek informacyjnych o w/w preparatach
Zalacznik krotki opis asortyment do utrzymania czystości
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia aktualnych kart charakterystyki środków obowiązujących po 01.06.2015r. oraz ulotkek informacyjnych o w/w preparatach Zaoferowane środki czystości muszą posiadać jednolite drukowane etykiety na wodoodpornym papierze z informacją dotyczacą zastosowania oraz dozowania produktu. 1. W cenie oferty Wykonawca przeprowadzi szkolenie personelu w zakresie stosowania środków. 2 9 automatycznych, przepływowych trójfunkcyjnych dozowników, ( każdy z dozowników powinien umożliwiać podłączenie i dozowanie min.trzech różnych rodzajów środków). Za system dozujący równorzędny Zamawiający uzna system składający się z 3 pomp automatycznych do dozowania środków ( 1 stacja – 3 pompy po jednej do kazdego środka). 4. Wykonawca zapewnia również montaż, demontaż i serwisowanie użyczonego sprzętu. Montaż pomp niezwłocznie po zawarcia umowy, nie później niż w terminie 7 dni od tej daty. 5. Zamawiający wymaga aby środki w pozycji 1, 2 , 3 ,4, 5 i 6 były produktami jednego producenta, których wzajemne współdziałanie zostało przez producenta przebadane i potwierdzone. 6. Zamawiający zastrzega możliwość żądania dostarczenia próbek zaoferowanego asortymentu w najmniejszym opakowaniu handlowym w trakcie badania ofert, etykieta zgodna z pojemnoscią oferowanej próbki. Na wezwanie Wykonawca przedłoży zaświadczenie niezależnego, uprawnionego podmiotu potwierdzającego,że zaproponowany przez producenta prepatat o zadeklarowanym składzie, przeznaczeniu i sposobie użycia nie stanowi zagrożenia dla zdrowia człowieka np.: atest PZH
Zalacznik krotki opis środki do utrzymania czystości
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Grubość folii ne mniej niż 22 mikrony Każda rolka banderolowana z wyraźnym oznakowaniem pojemności i ilość worków w rolce, nazwą producenta, nr.artykułu lub nazwą własną artykułu.
Zalacznik krotki opis Worek na odpady z grubej folii
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia pisemnej deklaracji zgodności stwierdzającą,ze naczynia jednorazowego użytku przeznaczone są do kontaktu z żywnością.
Zalacznik krotki opis naczynia j.u., szczoteczki do mycia
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wiaderka plastikowe, rękawy foliowe, woreczki strunowe
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia aktualnych kart charakterystyki środków obowiązujących po 01.06.2015r. oraz ulotkek informacyjnych o w/w preparatach
Zalacznik krotki opis Praparat do mycia i pielęgnacji podłóg o własciwościach rozpraszających ładunek elektrostatyczny o ph 8-9 opak. 5L
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia próbek - po 1 szt. (poz. 1-6)
Zalacznik krotki opis nakładka na mop, ścierki do mycia na mokro
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)