Dostawa sprzętu medycznego na oddziały szpitalne

Data publikacji 2018-09-06
Data zakończenia 2018-09-14 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego
Miejscowość Gniezno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613678-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu medycznego na oddziały szpitalne
Zamówienie zostało podzielone na 6 pakietów:
Pakiet nr 1 – alkomaty
Pakiet nr 2 – cieplarka do kroplówek
Pakiet nr 3 – wanny dla niepełnosprawnych
Pakiet nr 4 – szafy lekarskie
Pakiet nr 5 – wózki medyczne
Pakiet nr 6 – wózkowanny
przedmiotu zamówienia. Oferowany sprzęt medyczny winien być fabrycznie nowy, posiadający aktualne dokumenty potwierdzające, że zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt jest dopuszczony do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (deklaracja zgodności i oznakowanie znakiem CE ).

5.3 W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) dostawy, montażu, uruchomienia i przekazania do eksploatacji sprzętu medycznego składającej się na przedmiot zamówienia,
2) przeprowadzenia testów poprawności działania dostarczonej i zainstalowanego sprzętu,
3) udzielenie gwarancji na dostarczany sprzęt na okres min. 24 miesięcy.
4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego tj. na poszczególne oddziały własnym transportem i na własny koszt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8f5c72ef-6968-439f-b019-7c7406ce65f6
Biuletyn 613678-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego
Regon 29136800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Poznańska
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gniezno
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 423 85 00
Zamawiajacy fax 614 261 118
Adres strony url www.dziekanka.net
Adres strony internetowej www.dziekanka.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dziekanka.net
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dziekanka.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty pisemne
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych „Dziekanka” im. Aleksandra Piotrowskiego, ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno oraz opisane: „Dostawa sprzętu medycznego na oddziały szpitalne” „Nie otwierać przed dniem 14.09.2018 r., godz. 10:00”
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego na oddziały szpitalne
Numer referencyjny 20/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu medycznego na oddziały szpitalne Zamówienie zostało podzielone na 6 pakietów: Pakiet nr 1 – alkomaty Pakiet nr 2 – cieplarka do kroplówek Pakiet nr 3 – wanny dla niepełnosprawnych Pakiet nr 4 – szafy lekarskie Pakiet nr 5 – wózki medyczne Pakiet nr 6 – wózkowanny przedmiotu zamówienia. Oferowany sprzęt medyczny winien być fabrycznie nowy, posiadający aktualne dokumenty potwierdzające, że zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt jest dopuszczony do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (deklaracja zgodności i oznakowanie znakiem CE ). 5.3 W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostawy, montażu, uruchomienia i przekazania do eksploatacji sprzętu medycznego składającej się na przedmiot zamówienia, 2) przeprowadzenia testów poprawności działania dostarczonej i zainstalowanego sprzętu, 3) udzielenie gwarancji na dostarczany sprzęt na okres min. 24 miesięcy. 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego tj. na poszczególne oddziały własnym transportem i na własny koszt.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-23T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 4) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 5) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt 8.4 ppkt 1) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) pkt 8.4 ppkt 2)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.6 Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 8.4 ppkt 1), składa dokument, o którym mowa w pkt 8.5 ppkt 1), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.7 Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt 8.4 oraz 8.5.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci aktualne dokumenty potwierdzające, że zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt jest dopuszczony do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. (deklaracja zgodności, certyfikat CE).
Inne dokumenty niewymienione 1. formularz oferty w wykazami asortymentowymi 2. pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania 3. W przypadku zastrzeżenia informacji wykonawca, ma obowiązek wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą „NIE UDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (DZ. U. z 1993 r., Nr 47, poz. 211 z późn. zm.)”.
IV 6 1 srodki ochrony 1. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2. Wykonawca nie może zastrzec informacji których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy.
IV 4 4 data 2018-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki oferty w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Alkomaty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-23T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III – Opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Cieplarka do kroplówek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-23T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III – Opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wózkowanny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-23T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III – Opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Szafy lekarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III – Opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wózki medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-23T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III – Opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wózkowanny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-23T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III – Opis przedmiotu zamówienia
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)