Dostawa urządzań do digitalizacji

Data publikacji 2018-09-06
Data zakończenia 2018-09-18 00:00:00
Instytucja Archiwum Państwowe w Gorzowie Wielkopolskim
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613782-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302161100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja urządzeń do digitalizacji materiałów archiwalnych Archiwum Państwowego w Gorzowie Wielkopolskim. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą:
a) zakup, dostawa urządzeń, elementów i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia:
- SKANER;
- KOMPUTER BIUROWY;
- OPROGRAMOWANIE.
b) instalacja urządzeń w pracowni digitalizacji w siedzibie Zamawiającego;
c) przeprowadzenie szkolenia dla czterech pracowników w siedzibie Zamawiającego (najpóźniej w dniu instalacji) z zakresu obsługi i kalibracji (o ile jest wymagana) skanera i dołączonego do niego oprogramowania, zakończonego wydaniem certyfikatu lub zaświadczenia wystawionego przez producenta lub Wykonawcę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f9a9d57d-69cc-4344-bee7-115a6a55fb90
Biuletyn 613782-N-2018
Zamawiajacy nazwa Archiwum Państwowe w Gorzowie Wielkopolskim
Regon 8006545400000
Zamawiajacy adres ulica Mościckiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Gorzów Wielkopolski
Zamawiajacy kod pocztowy 66-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 957 835 331
Zamawiajacy fax 957 227 968
Zamawiajacy email drymar@gorzow.ap.gov.pl
Adres strony url www.gorzow.ap.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.ap.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Archiwum Państwowe w Gorzowie Wiellkopolskim ul. Ignacego Mościckiego 7 66-400 Gorzów Wielkopolski
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzań do digitalizacji
Numer referencyjny AG.26.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja urządzeń do digitalizacji materiałów archiwalnych Archiwum Państwowego w Gorzowie Wielkopolskim. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: a) zakup, dostawa urządzeń, elementów i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia: - SKANER; - KOMPUTER BIUROWY; - OPROGRAMOWANIE. b) instalacja urządzeń w pracowni digitalizacji w siedzibie Zamawiającego; c) przeprowadzenie szkolenia dla czterech pracowników w siedzibie Zamawiającego (najpóźniej w dniu instalacji) z zakresu obsługi i kalibracji (o ile jest wymagana) skanera i dołączonego do niego oprogramowania, zakończonego wydaniem certyfikatu lub zaświadczenia wystawionego przez producenta lub Wykonawcę.
Cpv glowny przedmiot 30216110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany załącznik „opis przedmiotu zamówienia” – załącznik nr 3 do SIWZ; W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4 500,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany takie mogą wystąpić w przypadku: a) wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany – przedłużenie terminu realizacji dostawy o czas konieczny na usunięcie awarii i podjęcia realizacji zamówienia zgodnie ze standardami określonymi w SIWZ, b) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują opóźnienie rozpoczęcia, przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia – przedłużenie terminu realizacji dostawy o czas konieczny na podjęcia realizacji zamówienia zgodnie ze standardami określonymi w SIWZ, c) podjęcia przez Wykonawcę decyzji o powierzeniu podwykonawcom realizacji części zamówienia, która miała być realizowana siłami własnymi Wykonawcy i/lub decyzji o rezygnacji z planowanego podwykonawstwa na rzecz wykonania części zamówienia siłami własnymi Wykonawcy i/lub decyzji o zmianie/rezygnacji z podwykonawcy – zmiana zakresu podwykonawstwa, d) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwi Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części - przedłużenie terminu realizacji dostawy o czas konieczny na podjęcia realizacji zamówienia zgodnie ze standardami określonymi w SIWZ, e) wydłużenia czasu obowiązywania umowy o czas niezbędny dla realizacji pełnego zakresu rzeczowego, jeżeli z przyczyn niezależnych od stron wykonanie umowy w terminie umownym okazało się niemożliwe – przedłużenie terminu realizacji dostawy o liczbę dni, w których niemożliwa była realizacja pełnego zakresu umowy,
IV 4 4 data 2018-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria rozdzielczość optyczna
Znaczenie 5,00
  
Kryteria układ skanujący
Znaczenie 10,00
  
Kryteria głębia ostrości
Znaczenie 15,00
  
Kryteria okres rękojmi - skaner
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)